Ray Koning Posted 11 april 2004 Report Share Posted 11 april 2004 Ik heb geloof ik weer een tijdje een pechduiveltje bij me. Want had ik onlangs een klein brommetje in mijn PSX, nu heeft mijn Cyrus 2 het compleet opgegeven. Ik heb gisteren nog een paar uur zitten luisteren voordat ik wat interlinks wilde wisselen om deze te vergelijken. Maar nadat ik alles uit had gezet en interlinks gewisseld had, deed de Cyrus helemaal niks meer, zelfs geen kraakje. Weet iemand misschien wat hier gebeurd is. Ik heb zelf al gezocht naar reparatie bedrijven bij mij in de buurt, maar ik kan niet zoveel vinden. Wel zag ik een thread voor reparatie bedrijven in het algemeen. Helaas zijn dit bedrijven in Groningen enzo, dus dat is alleen voor uiterste nood zeg maar... Ik woon in Hilversum, maar de opties hoeven niet heel dichtbij te zitten (zeg maar 100 km max) Ik hoop vooral ook op mensen met goede ervaringen bij bepaalde bedrijven en zo mogelijk ook een beetje betaalbaar. Zijn er dus mensen die ook wat pech hebben gehad en ergens hun lievelingetje hebben laten oplappen. Ik hoor graag van jullie. Groetjes, Ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 11 april 2004 Report Share Posted 11 april 2004 hoi Ray, Ik heb onlangs een advertentie gelezen op hear.nl voor audio reparatie. Het is in Purmerend en dat is nu ook weer niet zo gek ver van je vandaan. Wellicht kun je hem eens proberen te bellen, ik heb er zelf goed ervaringen mee. Zijn naam is Rody Mulder en zijn telefoonnummer is 0299-438203 of 0640178505. Ik heb in ieder geval geen aandelen in Rody Mulder, tis maar dat je het weet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 april 2004 Report Share Posted 11 april 2004 Beste Ray, Henk wilde ene link geven naar onze site. (dank daarvoor Henk!! ) Mail me gerust even Ray. Sound Evolution Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Koning Posted 11 april 2004 Author Report Share Posted 11 april 2004 Nou wederom alvast bedankt voor de tips. Altijd lekker om te horen dat er bedrijven ongeveer bij je om de hoek zitten die je uit de brand kunnen helpen. Ik heb al eventjes op de Sound Evolution site gekeken, maar ik geloof dat mijn cyrusje ook misschien een upgradetje kan gebruiken als ik dat allemaal lees Dus ik zal je snel dat mailtje sturen Bas... Dus nogmaals bedankt allemaal. Groetjes, Ray Ik laat nog wel weten of de Cyrus weer lekker klinkt of misschien zelf lekkerder Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 april 2004 Report Share Posted 11 april 2004 Volgens mij kan je kapotte apparatuur het best naar de importeur brnegen. Die kennen de ins en de outs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts