cnjychris Posted 19 april 2004 Report Share Posted 19 april 2004 Deze CD speler beschikt over gebalanceerde uitgangen voor de konnectie met de versterker. Alhoewel, heb ik horen zeggen dat de conceptie van deze apparaat niet echt gebalanceerd was ! Is het het geval ? Dank Link to comment Share on other sites More sharing options...
cnjychris Posted 2 mei 2004 Author Report Share Posted 2 mei 2004 Niemand weet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 2 mei 2004 Report Share Posted 2 mei 2004 Lijkt me een kwestie van even het apparaat openschroeven en even kijken hoe de analoogsectie is opgebouwd. Ik ken het apparaat niet, dus kan je er zo verder niets over vertellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 6 mei 2004 Report Share Posted 6 mei 2004 Voor zover ik weet is er geen enkele CD speler van Marantz volledig gebalanceerd opgebouwd ... echter pin me hier niet op vast a.u.b. Meestal ligt de prijs van volledig gebalanceerd opgebouwde electronica boven de 10.000 euro per component ... echter ook hier zullen ongetwijfeld wel weer enkele uitzonderingen op zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 6 mei 2004 Report Share Posted 6 mei 2004 Voor zover ik weet is er geen enkele CD speler van Marantz volledig gebalanceerd opgebouwd ... echter pin me hier niet op vast a.u.b. Meestal ligt de prijs van volledig gebalanceerd opgebouwde electronica boven de 10.000 euro per component ... echter ook hier zullen ongetwijfeld wel weer enkele uitzonderingen op zijn! Beste CoenR, Nou de standaard M-audio superdac was echt differntieel (gebalanceerd) tot de uitgang. Alles is dus dubbel per kanaal. En dat voor minder dan 300 eur. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 6 mei 2004 Report Share Posted 6 mei 2004 Voor zover ik weet is er geen enkele CD speler van Marantz volledig gebalanceerd opgebouwd ... echter pin me hier niet op vast a.u.b. Meestal ligt de prijs van volledig gebalanceerd opgebouwde electronica boven de 10.000 euro per component ... echter ook hier zullen ongetwijfeld wel weer enkele uitzonderingen op zijn! Beste CoenR, Nou de standaard M-audio superdac was echt differntieel (gebalanceerd) tot de uitgang. Alles is dus dubbel per kanaal. En dat voor minder dan 300 eur. Groeten, Bas In de uitverkoop zelfs 200.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts