joopus Posted 30 april 2004 Report Share Posted 30 april 2004 A. Ik heb een heel goed netsnoer aan mijn versterker en cd-speler hangen. Uitgekozen na een luistertest met de standaard bijgeleverde kabels. B. Ik heb mijn cd-rand geschuurd en na het luisteren bewees de muziek dat het beter was dan ongeschuurde randen. Ad A. Je hebt toch wel 3 x 2,5 mm grondkabel met een metalen mantel genomen, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 april 2004 Report Share Posted 30 april 2004 De een stort zijn halve huis vol met beton.... De ander blaast zijn cd speler op nadat hij hem "dood" tweakt..... Dan heb je mensen met netsnoeren die zo van de bovenleiding van de NS lijken te komen.. Vervolgens schuren we met zijn allen onze cd's aan gort..... Tot slot zijn er hier ook mensen die liever naar de klok van hun cd speler kijken i.p.v. hun horloge... HiFi-Hoellieganzen zijn het ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 30 april 2004 Report Share Posted 30 april 2004 Beste, De Musical Fidelity X-A200 Monoblokken (en meer) staan nu online op onze site! Groeten, Bas Wow Dat wil ik ook!!! Hoeveel kost een setje elkos + hoekprofiel? Groeten Simon ps Zie ik 't nou goed dat je nog 2 transitor paren er in kan zetten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 30 april 2004 Report Share Posted 30 april 2004 Beste, De Musical Fidelity X-A200 Monoblokken (en meer) staan nu online op onze site! Groeten, Bas Wow Dat wil ik ook!!! Hoeveel kost een setje elkos + hoekprofiel? Groeten Simon ps Zie ik 't nou goed dat je nog 2 transitor paren er in kan zetten? Beste Seoman, Stuur me maar een email. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 beste kraus , kom eens aan deze kant van de oude maas wonen , want zo te lezen is die industrielucht niet gezond voor jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 Best Kraus Jammer dat je zo weinig affiniteit hebt met de abstraherende sublimatiepotentie van indifferente synthese. Nu blijft jouw conceptueel model toch een weing etherisch. Je kunt niet alles hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 Ik moest toch wat zeggen. Ter compensatie werk ik in ieder geval de hele week in de Hoekse Waard; misschien moet ik de atv er maar geven?/ kom dan eens langs man ! je bent zeker welkom . kun je mijn MF fabriek met schoorstenen eens belusteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 mei 2004 Report Share Posted 8 mei 2004 Kraus... in een woord geweldig.... Ik wist trouwens niet dat Levi Strauss in indianenverhalen deed..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Pas op wat je zegt, want dat zou ik best eens willen. Ga eerst a.s. woensdag bij CGM luisteren naar zijn jaloersmakende fluwelen tweeters in zijn in de zon gefreesde kasten Wie weet ben ik daarna ook rijp voor afgronddiep laag. en voor NAD.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 voor nad ga ik absoluut NAT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 augustus 2004 Author Report Share Posted 24 augustus 2004 Ik vind de Lapp opbouw gewoon in principe al fout, met een beetje redeneren is dat zo te achterhalen. Het zou ook kunnen dat de Lapp netsnoeren eigenlijk niet voor audio bedoeld zijn en dat iemand ze 'ontdekt' heeft Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 24 augustus 2004 Report Share Posted 24 augustus 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 augustus 2004 Author Report Share Posted 24 augustus 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 Een Lapp kabel is bedoeld om in de industrie storingen van b.v. frequentieregelaars af te schermen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 augustus 2004 Author Report Share Posted 25 augustus 2004 Een Lapp kabel is bedoeld om in de industrie storingen van b.v. frequentieregelaars af te schermen. Dus dan zou het kloppen dat ik vermoed dat de Lapp kabel niet voor audio geschikt is, of iig niet in elk opzicht Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 25 augustus 2004 Report Share Posted 25 augustus 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 25 augustus 2004 Author Report Share Posted 25 augustus 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts