Jump to content

anonieme gebruikers

cgm
 Share

Recommended Posts

Je kunt hier inloggen en anoniem blijven weet ik. Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? :unsure:

Bang dat ze herkend worden en gebanned worden. :ph34r:

BTW: Meestal hebben deze leden al bans op diverse andere forums. :ph34r:

Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? :unsure:

Als je het ziet..?

geen.

Wat ik zie is dat er opeens een bericht van iemand verschijnt die niet in de lijst van ingelogden staat, dus zo anoniem is men niet echt.. :blink:

Je kunt hier inloggen en anoniem blijven weet ik. Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? :unsure:

Bang dat ze herkend worden en gebanned worden. :ph34r:

BTW: Meestal hebben deze leden al bans op diverse andere forums. :ph34r:

Ik begrijp je niet. Misschien was ik niet duidelijk genoeg? Die mensen zijn ingeschreven, je ziet alleen niet dat ze ingelogd zijn in de lijst met aanwezigen.

• 4 weeks later...
Guest Theo H.
En heet jij echt Theo? :D  :lol:

Ja echt wel. En volgens mij (maar ik weet dat niet 100% zeker) moet jij dat weten.

Als jij bent wie ik denk dat je bent hebben we elkaar al eens ontmoet.

Herken je je in de volgende trefwoorden: Ixos, Ketelaar, Sphinx, Epos, Soul, Mark Knopfler-screenplaying..?

Btw: ik woon in Deventer.

Groet,

Theo de Echte.

Guest C J
Enuhhh, voor mij: No Nickname ;)

Heet je echt Ome? :)

Groet, Theo.

Voor vele oomzeggers ben ik Ome Henk :D Voor die oomzeggers die zich nog niet goed kan uitdrukken :rolleyes: ben ik gewoon "H

(...)

Bezoekjes brengen aan de Schouwburg wellicht?

(...)

Beste Manus,

Wel eens een programma gezien?

Een uitgerangeerde cabaretier, een op oude roem terende popcoryfee uit vervlogen tijden, een zwaar gesubsidieerd opera- danwel toneelgezelschap uit een oostblokland, kortom, kommer en kwel.

Een aantrekkelijk concert voor de klassiek liefhebber, ho maar :(:(

Maar wellicht is dat laatste een zegen want de akoustiek van de Rabozaal en de Kluwerzaal doen niet onder voor die van de parkeerkelder hier beneden :(:(

Met opgewekte groet,

(...)

Bezoekjes brengen aan de Schouwburg wellicht?

(...)

Beste Manus,

Wel eens een programma gezien?

Een uitgerangeerde cabaretier, een op oude roem terende popcoryfee uit vervlogen tijden, een zwaar gesubsidieerd opera- danwel toneelgezelschap uit een oostblokland, kortom, kommer en kwel.

Een aantrekkelijk concert voor de klassiek liefhebber, ho maar :(:(

Maar wellicht is dat laatste een zegen want de akoustiek van de Rabozaal en de Kluwerzaal doen niet onder voor die van de parkeerkelder hier beneden :(:(

Met opgewekte groet,

Ja, ik zie geregeld programma's. Hier in de Leidse Schouwburg dan. In Deventer niet. Ik wist mij alleen te herinneren dat die aan de Leeuwenbrug zat. Is het PB-tje overigens in goede orde aangekomen?