cgm Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Je kunt hier inloggen en anoniem blijven weet ik. Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Je kunt hier inloggen en anoniem blijven weet ik. Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? en dan hebben ze nog nickname's ook . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? Als je het ziet..? geen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 24 april 2004 Report Share Posted 24 april 2004 Je kunt hier inloggen en anoniem blijven weet ik. Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? Bang dat ze herkend worden en gebanned worden. BTW: Meestal hebben deze leden al bans op diverse andere forums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 april 2004 Author Report Share Posted 24 april 2004 Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? Als je het ziet..? geen. Wat ik zie is dat er opeens een bericht van iemand verschijnt die niet in de lijst van ingelogden staat, dus zo anoniem is men niet echt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 april 2004 Author Report Share Posted 24 april 2004 Je kunt hier inloggen en anoniem blijven weet ik. Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? Bang dat ze herkend worden en gebanned worden. BTW: Meestal hebben deze leden al bans op diverse andere forums. Ik begrijp je niet. Misschien was ik niet duidelijk genoeg? Die mensen zijn ingeschreven, je ziet alleen niet dat ze ingelogd zijn in de lijst met aanwezigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 25 april 2004 Report Share Posted 25 april 2004 Toch wel fijn dat niet alle mensen het zelfde zijn. S-M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 april 2004 Report Share Posted 28 april 2004 Je kunt hier inloggen en anoniem blijven weet ik. Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? Je bent hear z Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 28 april 2004 Report Share Posted 28 april 2004 Je bent hear z Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 29 april 2004 Author Report Share Posted 29 april 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 Enuhhh, voor mij: No Nickname Heet je echt Ome? Groet, Theo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 Enuhhh, voor mij: No Nickname Heet je echt Ome? Groet, Theo. Ha ha ha. En heet jij echt Theo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 En heet jij echt Theo? Ja echt wel. En volgens mij (maar ik weet dat niet 100% zeker) moet jij dat weten. Als jij bent wie ik denk dat je bent hebben we elkaar al eens ontmoet. Herken je je in de volgende trefwoorden: Ixos, Ketelaar, Sphinx, Epos, Soul, Mark Knopfler-screenplaying..? Btw: ik woon in Deventer. Groet, Theo de Echte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 Enuhhh, voor mij: No Nickname Heet je echt Ome? Groet, Theo. Voor vele oomzeggers ben ik Ome Henk Voor die oomzeggers die zich nog niet goed kan uitdrukken ben ik gewoon "H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 En heet jij echt Theo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 En heet jij echt Theo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 En heet jij echt Theo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 (...)Theo de Echte? En wat doe jij dan in Deventer? (...) Ja, wat doe jij hier eigenlijk Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 (...)Theo de Echte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 (...)Theo de Echte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 (...)Theo de Echte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 (...)Theo de Echte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 (...)Bezoekjes brengen aan de Schouwburg wellicht? (...) Beste Manus, Wel eens een programma gezien? Een uitgerangeerde cabaretier, een op oude roem terende popcoryfee uit vervlogen tijden, een zwaar gesubsidieerd opera- danwel toneelgezelschap uit een oostblokland, kortom, kommer en kwel. Een aantrekkelijk concert voor de klassiek liefhebber, ho maar Maar wellicht is dat laatste een zegen want de akoustiek van de Rabozaal en de Kluwerzaal doen niet onder voor die van de parkeerkelder hier beneden Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 (...)Bezoekjes brengen aan de Schouwburg wellicht? (...) Beste Manus, Wel eens een programma gezien? Een uitgerangeerde cabaretier, een op oude roem terende popcoryfee uit vervlogen tijden, een zwaar gesubsidieerd opera- danwel toneelgezelschap uit een oostblokland, kortom, kommer en kwel. Een aantrekkelijk concert voor de klassiek liefhebber, ho maar Maar wellicht is dat laatste een zegen want de akoustiek van de Rabozaal en de Kluwerzaal doen niet onder voor die van de parkeerkelder hier beneden Met opgewekte groet, Ja, ik zie geregeld programma's. Hier in de Leidse Schouwburg dan. In Deventer niet. Ik wist mij alleen te herinneren dat die aan de Leeuwenbrug zat. Is het PB-tje overigens in goede orde aangekomen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 Beste Manus, Nog geen pb'tje gezien, maar ik zit hier op m'n werk, dus... Heerlijk zo'n baas, moesten er meer van zijn Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts