Manus Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 Geen PB-tje gezien? Als het goed is krijg je daarvan meteen bericht als je inlogt op Hear. Je kunt me anders ook je e-mailadres mailen, dan stuur ik het artikel over gehoorschade daar wel naartoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 Geen PB-tje gezien? Als het goed is krijg je daarvan meteen bericht als je inlogt op Hear. Je kunt me anders ook je e-mailadres mailen, dan stuur ik het artikel over gehoorschade daar wel naartoe. H Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 Geen PB-tje gezien? Als het goed is krijg je daarvan meteen bericht als je inlogt op Hear. Je kunt me anders ook je e-mailadres mailen, dan stuur ik het artikel over gehoorschade daar wel naartoe. Beste Manus, Hebbes, dank je wel. Kan ik het nog mooi lezen voor ik afreis naar de Baltische landen en Sint Petersburg vrijdag Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 Je kunt hier inloggen en anoniem blijven weet ik. Ik zie ook dat hier regelmatig forumleden anoniem aanwezig zijn. Wat heeft dit voor nut vraag ik me af? Misschien zijn het mensen die lol hebben om onze prachtige kabeltopics Misschien zijn het wel mensen die niets beters tedoen hebben als plaatjes te bekijken in de doe-het-zelf afdeling Misschien zijn het wel mensen die geen zin hebben in disscussies tevoeren met andere mensen en gewoon dit gebruiken als databasis Met andere woorden wie weet....kan me ook niet echt schelen eigenlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 mei 2004 Report Share Posted 24 mei 2004 Geen PB-tje gezien? Als het goed is krijg je daarvan meteen bericht als je inlogt op Hear. Je kunt me anders ook je e-mailadres mailen, dan stuur ik het artikel over gehoorschade daar wel naartoe. Beste Manus, Hebbes, dank je wel. Kan ik het nog mooi lezen voor ik afreis naar de Baltische landen en Sint Petersburg vrijdag Met opgewekte groet, Veel leesplezier, Dick! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 25 mei 2004 Report Share Posted 25 mei 2004 En Dick, ben je wijzer geworden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 26 mei 2004 Report Share Posted 26 mei 2004 En Dick, ben je wijzer geworden? Beste CJ, Neen, ik ben niet wijzer geworden. Ik heb wel weer wat kennis opgedaan Voelt u de nuance? Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 26 mei 2004 Report Share Posted 26 mei 2004 En Dick, ben je wijzer geworden? Beste CJ, Neen, ik ben niet wijzer geworden. Ik heb wel weer wat kennis opgedaan Voelt u de nuance? Met opgewekte groet, Nee, ik voel het niet maar begrijp het wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 26 mei 2004 Report Share Posted 26 mei 2004 En Dick, ben je wijzer geworden? Beste CJ, Neen, ik ben niet wijzer geworden. Ik heb wel weer wat kennis opgedaan Voelt u de nuance? Met opgewekte groet, Nee, ik voel het niet maar begrijp het wel. Dan ben je op de goede weg... En nu volhouden Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 En Dick, ben je wijzer geworden? Beste CJ, Neen, ik ben niet wijzer geworden. Ik heb wel weer wat kennis opgedaan Voelt u de nuance? Met opgewekte groet, Nee, ik voel het niet maar begrijp het wel. Dan ben je op de goede weg... En nu volhouden Met opgewekte groet, Ha ha, volhouden doe ik mijn hele leven al. En ik begrijp er niks van hoe ik dat volhoud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts