Jump to content

Kill Bill

carl
 Share

Recommended Posts

N a een zware week even een videotje gehaald. Omdat zo veel reclame werd gemaakt voor Kill Bill no 2 werd het no 1. In een woord schitterend al vond ik de grote vechtscene een beetje overdreven. Wat een visueel spektakel, wat een mooie muziek en die karakters. Neem nou dat meisje van 17 die body guard is en en passant even iemand een mes in de buik steekt. Schitterend dat schotse rokje.

Ik heb zelf in het verleden de nodige spagetti westerns gezien en alle films van Kurasawa en je ziet het allemaal terug. En die kwasie filosofie die in de film gedebiteerd wordt, nog beter dan Frank Boeyen.

Voor de rest ben ik gelukkig getrouwd maar die Umu - ik zou er absoluut voor vallen, een geweldig stuk. Van de week ga ik na Kill Bill no 2.

N a een zware week even een videotje gehaald. Omdat zo veel reclame werd gemaakt voor Kill Bill no 2 werd het no 1. In een woord schitterend al vond ik de grote vechtscene een beetje overdreven. Wat een visueel spektakel, wat een mooie muziek en die karakters. Neem nou dat meisje van 17 die body guard is en en passant even iemand een mes in de buik steekt. Schitterend dat schotse rokje.

Ik heb zelf in het verleden de nodige spagetti westerns gezien en alle films van Kurasawa en je ziet het allemaal terug. En die kwasie filosofie die in de film gedebiteerd wordt, nog beter dan Frank Boeyen.

Voor de rest ben ik gelukkig getrouwd maar die Umu - ik zou er absoluut voor vallen, een geweldig stuk. Van de week ga ik na Kill Bill no 2.

Ik vond Kill Bill 1 ook geweldig.

En waarschijnlijk ga ik morgen naar deel 2.

Die Quentin Tarantino maakt geniale films.

Stuk voor stuk heb ik ze allemaal verslonden.

Veel plezier!

Groeten Simon

Ps ik heb net Final destination 2 gezien.

Tjonge wat een spetterende film ;)

De ongelukken in die film zijn zeer goed gefilmd!

Freaky horror met slap verhaal.

Ook geinig

Heb gisteren Kill Bill 2 gezien, terwijl ik deel 1 nog niet had gezien, maar volgens mij heb ik voor het verhaal weinig gemist. Wil deel 1 nog wel een keer zien trouwens.

Deel 2 vond ik wel leuk, maar het einde was toch wel erg 'happy end' hoor... Vind die Tarantino trouwens ook een overschatte regiseur. Neem nou Pulp Fiction, was vrijdag nog op tv. Die heeft een 8.7 op IMDB... Nou, ik vind het best een leuke film hoor, maar om 'm nou een 8.7 te geven... En From Dusk Till Dawn is helemaal overschat...

Ik ben net wezen kijken en heb er van genoten.

Dat Happy valt wel mee.

Het is weer enorm lomp en toch ook weer subtiel.

Dat vind ik nou goed aan die Quentin!

Zijn gekloot met de verhaallijn is ook iets waarvan je wakker blijft.

De scene in de doodskist was beklemmend en qua geluid ergovertuigend.

Ga gerust kijken.

Groeten Simon

Ik mijd alle films van Q.T.. Wat een loser. Sorry, maar ik kan niet begrijpen wat mensen goed vinden aan al dat vooral mateloos overdreven geweld. Ik zal Kill Bill 1 en 2 dan ook heel zeker links laten liggen.

<_<<_<<_<

Hai Sodeju,

Ik ben het niet helemaal met je eens Sodeju. Fotografisch zit Kill Bill fantastisch in elkaar, verschrikkelijk mooie beelden. Het spotten met de vele genres films van de laatste zoveel jaren films is ook geweldig. In de eerste film zit slechts een stuk met werkelijk overdreven geweld wat voor mij niet had gehoeven. Ik heb Bill 2 met veel plezier gezien gisteravond.

Carl

Hai Sodeju,

Ik ben het niet helemaal met je eens Sodeju. Fotografisch zit Kill Bill fantastisch in elkaar, verschrikkelijk mooie beelden. Het spotten met de vele genres films van de laatste zoveel jaren films is ook geweldig. In de eerste film zit slechts een stuk met werkelijk overdreven geweld wat voor mij niet had gehoeven. Ik heb Bill 2 met veel plezier gezien gisteravond.

Carl

Je hoeft het ook niet met me eens te zijn ;) Ik heb verschillende films van en met die gast gezien (Reservoire Dogs, Pulp Fiction, From Dusk till Dawn, Desperado's en nog een aantal). Ik ben zo bl

Ik mijd alle films van Q.T.. Wat een loser. Sorry, maar ik kan niet begrijpen wat mensen goed vinden aan al dat vooral mateloos overdreven geweld. Ik zal Kill Bill 1 en 2 dan ook heel zeker links laten liggen.

<_<<_<<_<

Ik vroeg me al af waar je bleef! :D:lol:

Ik heb onlangs Kill Bill 1 op DVD bekeken en ga van het weekend zeker naar deel 2. Ik vind het een perfecte aktiefilm met een goede verhaalllijn. Als je deel 1 hebt gezien, kun je bijna niet wachten tot deel 2 uitkomt! :D

<_<  <_<  <_<

Ik vroeg me al af waar je bleef! :D:lol:

Ik heb onlangs Kill Bill 1 op DVD bekeken en ga van het weekend zeker naar deel 2. Ik vind het een perfecte aktiefilm met een goede verhaalllijn. Als je deel 1 hebt gezien, kun je bijna niet wachten tot deel 2 uitkomt! :D

Hai Paul,

Ik vond die muziek eigenlijk ook allemaal wel schitterend. Ik houd niet van covers, maar deze waren wel goed te beginnen met Bang Bang.

Carl