Jump to content

Ik ben het nu zat

dickster
 Share

Recommended Posts

Wie kent een goede speaker voor ongeveer 5000 euri p/p

geen geneuzel over kabels interlinks enz. Ik heb van alles thuis gehad aan kabel en wat ik nu heb is goed. o ja frontend bestaat uit een audio analogue maestro versterker en cd speler. Greetz dirk :D:D:D:D:D:D:D

Tja Dick, je zult ongetwijfeld een heel scala aan goedbedoelde adviezen over je heen krijgen, maar helaas zul je daar waarschijnlijk weinig of niets aan hebben <_<

Niemand :unsure: kent immers jouw thuissituatie, heb je een harde/enigzins gedempte/gedempte/zwaar gedempte ruimte, wat zijn de afmetingen van je ruimte, wil je vloerstaanders/monitoren, eventuele WAF enz enz

Spreken we nog niet eens over de combinatie met je versterker/cd-speler <_<

Jemig joh, wat een ongelofelijk moeilijke opgave en tegelijkertijd zo makkelijk. Er zijn voor die prijs erg veel goede luidsprekers te koop wat het makkelijk maakt enkele te vinden maar er zijn er zoveel dat het moeilijk wordt om te kiezen.

Maar wat ben je zat? Het huidige geluid van je set of de zoektocht?

nando

5000 euro's zijn 5 Ultimo's. Een super surround set! :D

Of 4 staande Scan Speaker Reference monitors en een SS centre...... hou je nog lekker veel geld over voor een goede sub en andere leuke dingen!!! B.v. Vincent SAV-C1 AV voorversterker, ook erg goed in stereo!!! :rolleyes:

Wat een gezeur. Loop gewoon bij een goeie hifi-boer naar binnen en ga luisteren, met alleen jouw oren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En als het een echt goeie hifi-boer is, mag je jouw keuze ook thuis beluisteren.

:confused::confused:

Groet, C J

Hallo,

Om maar even wat serieuzer op Dickster zijn vraag in te gaan! Ik wil dolgraag voor je beslissen Dickster, maar denk echt dat jij zelf de uiteindelijke keuze moet maken. Wees een beetje kritisch voor je zelf, en zoek anders een dealer op die verschillende speakers heeft staan in jou prijscategorie.. Luisteren en laat je professioneel adviseren! <_<

groeten, PD Hogeterp :unsure:

• 2 weeks later...

Hai Dick,

Je zal toch beter moeten aangeven in welke richting je zoekt en waarom je nog steeds niet gevonden hebt wat je wil. Voor zo'n bedrag (en ook veel lager trouwens) zou ik een dealer zoeken waar je de mogelijkheid hebt thuis dingen te beluisteren en vergelijken. Dan moet je er wel uitkomen.

Groet,

Carl

Guest C J
Hai Dick,

Je zal toch beter moeten aangeven in welke richting je zoekt en waarom je nog steeds niet gevonden hebt wat je wil. Voor zo'n bedrag (en ook veel lager trouwens) zou ik een dealer zoeken waar je de mogelijkheid hebt thuis dingen te beluisteren en vergelijken. Dan moet je er wel uitkomen.

Groet,

Carl

In feite zeggen we eigenlijk allemaal het zelfde. :o Toen ik een paar nieuwe l.s. zocht, ben ik gewoon gaan doen wat we je hear nu al een tijd proberen duidelijk te maken, namelijk, een goede hifi boer opzoeken.

Ik ben gewoon binnen gelopen.

Vervolgens ben ik gaan luisteren naar verschillende l.s. Uiteindelijk heb ik het paar dat daar volgens m