Jump to content

zeker weten???????

joopus
 Share

Recommended Posts

ik zat eens te redeneren quasie kabelgekte.

stel ... siltech doet in de peperdure mantel een vreselijke dunne dropveter, gehaald bij de witgoed handelaar, je weet wel, zo,n kabeltje van 5 euro.

we zetten er een prijs op van 1000 euro, en zeggen niets..........

we nemen de kabel mee naar bijv speedy , of hans,bas of bijv een potenti

Ik heb eens een liftkabel vermomd als luidsprekerkabel met gouden stekkers ter test aangeboden gekregen.

5 minuten..... duurde het voordat dat kreng er al weer aflag.... Dat klonk helemaal niet.

Ik geeft toe dat het soms moeilijk is, maar als je ze goed vermomd en mij rustig in mijn eigen omgeving laat luisteren zal ik wel zeggen welke de echte Siltech is en welke niet.....

B)

Guest muziekfreak
ik zat eens te redeneren quasie kabelgekte.

stel ...  siltech doet in de peperdure mantel  een vreselijke dunne dropveter, gehaald bij de witgoed handelaar, je weet wel, zo,n kabeltje van 5 euro.

KNIP

Mmmmm....siltech silver en 17% 24krt goud...als de witgoed dit voor 5euro heeft stuur maar een pmtje ofzo wil ik wel voor 1000euro inkopen ;)

Ik heb eens een liftkabel vermomd als luidsprekerkabel met gouden stekkers ter test aangeboden gekregen.

5 minuten..... duurde het voordat dat kreng er al weer aflag.... Dat klonk helemaal niet.

Ik geeft toe dat het soms moeilijk is, maar als je ze goed vermomd en mij rustig in mijn eigen omgeving laat luisteren zal ik wel zeggen welke de echte Siltech is en welke niet.....

B)

dus niet......