Jump to content

CD speler

mordante
 Share

Recommended Posts

Ik zit te denken om een andere CD speler te kopen, nu heb ik een CEC CD2100 met een rotel RC 980BX voor en een RB1070 eind versterker met Driade speakers.

Op het internet had ik een Rotel CD RDD 980 + RDP 980 AD converter combi gezien. Dit spreekt mij erg aan, of is het beter als ik mij CD speler laat modden (guido tent etc)

Wat is jullie visie hierop.

Dat is inderdaad de speler die ik heb, Ome Henk. Met een japans loop werk, ben het merk even kwijt.

Weet ook niet veel van dat loopwerk want het wodrt niet veel gebruikt heb ik het idee.

Ik zit te denken om een andere CD speler te kopen, nu heb ik een CEC CD2100 met een rotel RC 980BX voor en een RB1070 eind versterker met Driade speakers.

Op het internet had ik een Rotel CD RDD 980 + RDP 980 AD converter combi gezien. Dit spreekt mij erg aan, of is het beter als ik mij CD speler laat modden (guido tent etc)

Wat is jullie visie hierop.

Sinds een paar maanden speel ik met een Rotel RDD 980 loopwerk. Daarvoor met een Marantz CD94 cd speler die ik op 't laatst als loopwerk gebruikte. De DAC waar ze beiden via gedraaid hebben is een DAC 960 van huize Philips.

Ik moet zeggen dat ik z