mordante Posted 29 april 2004 Report Share Posted 29 april 2004 Ik zit te denken om een andere CD speler te kopen, nu heb ik een CEC CD2100 met een rotel RC 980BX voor en een RB1070 eind versterker met Driade speakers. Op het internet had ik een Rotel CD RDD 980 + RDP 980 AD converter combi gezien. Dit spreekt mij erg aan, of is het beter als ik mij CD speler laat modden (guido tent etc) Wat is jullie visie hierop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 29 april 2004 Report Share Posted 29 april 2004 Beste mordante, Ik denk dat de CEC nog grote stap omhoog kan met een nuchtere mod. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 30 april 2004 Author Report Share Posted 30 april 2004 Dat is inderdaad de speler die ik heb, Ome Henk. Met een japans loop werk, ben het merk even kwijt. Weet ook niet veel van dat loopwerk want het wodrt niet veel gebruikt heb ik het idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 april 2004 Report Share Posted 30 april 2004 ... ben het merk even kwijt. Sanyo Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 30 april 2004 Author Report Share Posted 30 april 2004 Klopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 30 april 2004 Report Share Posted 30 april 2004 Ik zit te denken om een andere CD speler te kopen, nu heb ik een CEC CD2100 met een rotel RC 980BX voor en een RB1070 eind versterker met Driade speakers. Op het internet had ik een Rotel CD RDD 980 + RDP 980 AD converter combi gezien. Dit spreekt mij erg aan, of is het beter als ik mij CD speler laat modden (guido tent etc) Wat is jullie visie hierop. Sinds een paar maanden speel ik met een Rotel RDD 980 loopwerk. Daarvoor met een Marantz CD94 cd speler die ik op 't laatst als loopwerk gebruikte. De DAC waar ze beiden via gedraaid hebben is een DAC 960 van huize Philips. Ik moet zeggen dat ik z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts