Jump to content

Verzoek rubriek van

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik krijg regelmatig de vraag: Kun je wat laten horen van ***** :confused:

Deze rubriek is bedoeld om samples te laten horen vanuit mijn muziekdatabase, die ik dan plaats in deze eerste post. Ze (ik kan maximaal 50Mb kwijt) blijven wat mij betreft maximaal 1 week staan. Verzoekjes kunnen gewoon via dit topic (of eventueel via PM) aangevraagd worden. Let er wel op dat dit grote bestanden zijn en daardoor minder geschikt voor de (nog?) standaard telefoonmodems :D

Op dit moment zijn van de volgende albums muzieksamples te beluisteren (de plaatjes zijn tevens link naar de sample):

45f5_1.JPG

Massimo Varini Trio- Massimo Varini Trio (nummer 2 - Anna)

Mooi ? :unsure:Koop dan lekker de CD :)

Leuk idee Uncle Henk!

Ik wou 't even proberen en ondanks dat 't vorige week wel een keer lukte, krijg ik nu bij 't aanklikken van de eerste 2 links deze melding:

"Het downloaden van de gegevens waar de plugin om heeft gevraagd is mislukt!"

jammer, maar helaas...pindakaas (met nootjes :rolleyes: )

Groeten,

Alco

Alco said:
Leuk idee Uncle Henk!

Ik wou 't even proberen en ondanks dat 't vorige week wel een keer lukte, krijg ik nu bij 't aanklikken van de eerste 2 links deze melding:

"Het downloaden van de gegevens waar de plugin om heeft gevraagd is mislukt!"

jammer, maar helaas...pindakaas (met nootjes :rolleyes: )

Groeten,

Alco

Kopieer de url in media player of winamp?

Dan zal je ze wel kunnen afspelen.

Ome Henk said:
Ik hoop dat anderen ook zo'n "Verzoek rubriek van" opzetten ;)

We zullen wel zien, want het is verder een leuk initiatief.

Keer wat anders dan alleen maar tekst met een plaatje. ;)

Ik weet niet hoe streng @Home is met MP3. Ik heb zelf twee MP3's online staan op mijn @Home webspace en ik ben nog niet gewaarschuwd of zo.

Direct een verzoekje. :)

Drumsolo van Phil Collins van een concert van Genesis, waar twee albums van zijn. volume 1 en 2(dacht ik dat ze zo heten, ze heten nog wel meer. alleen die weet ik niet meer). Ik heb zelf volume 2 al eens gehoord, waar de drumsolo niet op staat.

Als je die hebt. Graag.

Kopieer de url in media player of winamp ?

Dan zal je ze wel kunnen afspelen.

Thanx Lars B)

Als ik muziek zie in de topics 'Welke muziek staat er nu op' of 'wat is de laatste CD die je hebt gekocht', waarvan ik nieuwgierig wordt, dan kijk ik vaak even op Amazon.com waar je dan van de eerste 5 tracks van een album fragmenten kunt beluisteren, en ook kijk ik vaak even op Songsearch.net.

Daar kun je van alle nummers op een CD korte fragmenten (gemiddeld 30/45 sec) beluisteren. (tenzij 't import CD's zijn)

Groeten,

Alco

Lars said:
Direct een verzoekje. :)

Drumsolo van Phil Collins van een concert van Genesis, waar twee albums van zijn. volume 1 en 2(dacht ik dat ze zo heten, ze heten nog wel meer. alleen die weet ik niet meer). Ik heb zelf volume 2 al eens gehoord, waar de drumsolo niet op staat.

Als je die hebt. Graag.

Hoi Lars,

Volgens mij staat 'ie t

Ome Henk said:
Oh ja, ik hoop niet dat ik gedonder krijg met @Home <_<

@home zal er niet veel van zeggen. Je kan hooguit een waarschuwing krijgen, maar die kans is ook erg klein. Mocht het toch zover komen, kun je de nummers beter maar te dele op je webspace planten. Zolang een nummer niet compleet is, bijv sample duurt 1

Ome Henk said:
Ik krijg regelmatig de vraag: Kun je wat laten horen van ***** :confused:

Deze rubriek is bedoeld om samples te laten horen vanuit mijn muziekdatabase, die ik dan plaats in deze eerste post. Ze (maximaal 3) blijven wat mij betreft maximaal 1 week staan. Verzoekjes kunnen gewoon via dit topic (of eventueel via PM) aangevraagd worden. Let er wel op dat dit grote bestanden zijn en daardoor minder geschikt voor de (nog?) standaard telefoonmodems.

Op dit moment zijn van de volgende albums muzieksamples te beluisteren (de plaatjes zijn tevens link naar de sample):

Hallo Ome Henk

Leuke muziek. Lekker dynamisch.

Het lijkt een beetje op Fourplay/Bob James. Speelt die ook mee?

Perfect idee Ome Henk.

Ik heb alleen nog niet naar je samples kunnen luisteren, mijn vrouw kijkt n.l. naar Idols...

Misschien is het een idee om jouw waardering over de opnamekwaliteit te vermelden.

:)

Poeh, die Dance on a volcano is 96Kb/s :blink:

Nu duurt het nummer 8:26, maar toch :o

Wisten jullie dat drumduet op de dvd (the way we walk live in concert) anders klinkt dan op de cd?

Hij heet dan The drum thing....

Overigens heb ik de drumduet van de cd ook een keer als video gezien, maar welke opname dat is zou ik zo niet weten :unsure:

Andr

Invisible touch dus, daar heb ik een cd van, waar het drumduet weer niet op staat.

Ik ga de dvd eens opzoeken :)

Er is trouwens ook een registratie van Wembley 1987 op dvd uitgebracht, dit helaas een VHS copy met 5.1 geluid toegevoegd.

De kwaliteit is wel goed, maar je hebt maar 1 camera :blink:

144128m.jpg

Andr

Ik zou me niet al te druk maken om die toko, pas als je grootschalig bezig gaat, heb je kans op problemen, ze struinen echt niet alle forums en homepages af opzoek naar mp3'tjes <_<

Andr

:(

Wat nou bumastemra.

Je zet toch geen komplete cd op het net !?!?

En alsof er hier mensen zijn die genoegen nemen met het o zo inferieure mp3 <_<

Je houdt je oren toch ook niet dicht als er op de radio een nummer helemaal gedraait word?? Nee!! Die moet ik zelf kopen voordat ik hem mag luisteren. :o

Jongens niet zo spastisch met de auteurs rechten.

Je doet de muzikant een plezier door zijn werk bekend te maken.

Zie het als reclame :)

Als jij je aan het oginele plan houdt, dan is er echt niets aan de hand.

Wellicht dat HEAR officie