Sodejuu Posted 29 mei 2004 Report Share Posted 29 mei 2004 Sorry Ome Henk dat ik je topic misbruik om ook af en toe een nummer aan de man te brengen @Bas en Ome Henk, Gisteren, op de bruiloft van Paul, hadden we het over een bizar nummer dat zo'n "vies" laag heeft, dat menige set van over de nek gaat. Nou, HIER IS'T use right mousebutton and click "Save Target As ..." Let op, bestand is bijna 7MB groot. Niks dus voor telefooninternetters Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Er gaat iets (bij mij) niet goed met de bestandsnaam Henk Het woordje 'the' is een beetje verminkt .... Deze A story within the story doet het wel Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Gisteren, op de bruiloft van Paul, hadden we het over een bizar nummer dat zo'n "vies" laag heeft, dat menige set van over de nek gaat. Nou, HIER IS'T Nah, valt best mee toch? mn set heeft hier geen problemen mee, gelukkig maar anders kon ik veel cd's weggooien Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Een up-date van een oudje met wat rock met blues-extract Helaas dit nummer speelden ze niet. Track 1 van deze lp/cd wel. toppertje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Gisteren, op de bruiloft van Paul, hadden we het over een bizar nummer dat zo'n "vies" laag heeft, dat menige set van over de nek gaat. Nou, HIER IS'T Nah, valt best mee toch? mn set heeft hier geen problemen mee, gelukkig maar anders kon ik veel cd's weggooien Ik heb 'm zelf ook maar weer is van MP3 naar wav gezet. Blijkbaar is er tijdens de eerste omzetting van PCM naar MP3 (MP3producer) een boel drive in het laag verdwenen. Het laag is in vergelijking tot het origineel nu poeslief Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 9 juni 2004 Report Share Posted 9 juni 2004 Jaja. Ik kan het haast niet bijhouden met dl-en. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 De meeste heb ik nog niet geluisterd. M'n set en de audio-pc staan in de opslag wegens verbouwing. Bah. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Ik heb sinds vandaag ook een nieuw modem van @home. Kan er ook nog nix van merken dat 't sneller is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 3 juli 2004 Report Share Posted 3 juli 2004 Drie op een rij voor Alco Thanx Unlce Henk, voor de mogelijkheid om even wat van Melvin Taylor te kunnen luisteren Het is niet helemaal my kind of blues btw. Vind z'n gitaarspel en ook 't gitaargeluid niet zo my cup o' tea Hierbij 3 (helaas korte) geluidsfragmenten op 'n rij die mij wat meer aanspreken: beetje jazzy west-coast blues - Dave Specter: of de wat scherpere Texas-blues van Vince Converse: en een nog living legend, Buddy Guy: Buddy heb ik nu 2x live gezien, en dat was een feest op zich. Prachtig, zoals die man geniet van z'n werk Dave Specter was live ook errrg mooi, alleen stond ie er toen wat als 'n zoutzak bij. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 juli 2004 Report Share Posted 4 juli 2004 Wat "mankeert" eraan Alco Nou, op zich 'mankeert' er helemaal nix aan Ome Henk, maar 't is meer een kwestie van smaak denk ik. 't is meer de stijl van spelen en 't gitaargeluid wat ik niet zo lekker vond klinken. ps: ik bedoelde dan eigenlijk die sample van 't 2e album 'Melvin Taylor & the Slackband". Het 3e voorbeeld 'Dirty pool' klinkt op zich best lekker. (ok, haalt 't niet bij origneel maar toch) Misschien moet ik die CD toch maar weer 'ns uit de bieb opvissen en 'm nog 'ns beluisteren Btw, de eerste sample werkt bij mij niet. Dan krijg ik de foutmelding "Het downloaden van de gegevens waar de plugin om heeft gevraagt is mislukt" Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 juli 2004 Report Share Posted 4 juli 2004 Btw, de eerste sample werkt bij mij niet. Dan krijg ik de foutmelding "Het downloaden van de gegevens waar de plugin om heeft gevraagt is mislukt" Groeten, Alco idem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 4 juli 2004 Report Share Posted 4 juli 2004 Bij mij doet ie 't nu ook en... klinkt wel lekker moet ik toegeven Andere stijl en gitaargeluid als in die 2e sample. I kinda like it Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 juli 2004 Report Share Posted 9 juli 2004 Op verzoek van Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 3 augustus 2004 Report Share Posted 3 augustus 2004 He Ome Henk! Geweldig initiatief van je. Ik ben al tijden niet meer op hear.nl geweest, maar na wat problemen op hifi.nl hier maar weer eens rond gaan snuffelen. Die 2 nummers uit je eerste post zijn te gek! Ik ken dat Anak nummer al enorm lang van af en toe op de radio horen. De laatste keer dat ik het hoorde is zeker 6 jaar geleden. Als je geen titel hebt en geen artiest is zoeken zinloos, dus ik had de hoop op gegeven ooit die informatie over dat nummer te krijgen. En nu staat ie vrolijk en compleet in deze post. Heel erg bedankt, en ik ben benieuwd naar de nieuwe nummers die je hopelijk plaatsen gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Yep, dit is em. Eindelijk eens op een cd'tje gezet. Laat ik er es een verhaaltje bij vertellen. De 1e keer dat ik dit nummer hoorde was 9 jaar geleden in New York. Doug speelde op de Stereophile show. Hetzelfde jaar waarin mijn ,en zijn, ouwe heer is overleden. Luisterend naar de woorden kreeg het een heel nadere betekenis. Ik heb Doug nu een keer of 6 live gehoord, en mischien vond ie het wel vervelend maar elke keer was dit m'n verzoek nummer.En elke keer speelde hij het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 4 augustus 2004 Report Share Posted 4 augustus 2004 Op verzoek van Siep Zoiets moois had ik van jou toch niet verwacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 Mooi idee Henk ! Ben langzaam weer aan het werk om de tonnen achterstand wat in te lopen........enzo ook dit topic aangedaan. En dus een verzoekje van mij dan maar Als ik me niet vergis ben jij in het bezit van albums van The Allman Brothers band,en zou ik graag een track[of meer ] als verzoek in jou topic plaatsen. Ben benieuwd... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 Beste Hans, Jou weigert Henk (bijna ) niets Wel een heel goede keus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 Hoi Ome Henk, Kan je misschien nog meer van Freddie Aguilar laten horen? Ben net even opzoek gegaan op internet naar een CD van hem, maar kan helemaal niets vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 Hoi Ome Henk, Kan je misschien nog meer van Freddie Aguilar laten horen? Ben net even opzoek gegaan op internet naar een CD van hem, maar kan helemaal niets vinden. Anak heb ik van Kazaa gehaald Helaas was daar ook niet veel te vinden, maar wie weet... Ik doe m'n best Lars Kazaa heb ik laatst eraf gehaald vanwege de veiligheid, maar wel jammer dat er weinig van Freddie Aguilar te vinden is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 Ik heb maar 1 album van hun, nl. deze: UDCD 2-558 Daar pluk wel een aantal vanaf Hans Of zoek je een specifiek nummer Henk...,ik laat het helemaal aan jou over ! --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 .....Wel een heel goede keus ..... Dank je Ruud...... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 .......Goed de eersten staan reeds klaar en als je wil, gaat dat heel snel van nummer op nummer Hans ..... Klasse Henk.......nu alleen nog er achter komen hoe ik eraan kan komen --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 Grote klasse Henk...... Is dat swingen of niet dan!....,en dan de recording....toppie ! Mijn dank is groot Henk.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 6 augustus 2004 Report Share Posted 6 augustus 2004 Wauw,wauw,wauw...........klasse blijft overeind door de jaren heen ! Thanx Henk --Hans. Tot morgen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts