Jump to content

Verzoek rubriek van

Ome Henk
 Share

Recommended Posts

Ik zal 'm eens doorspitten en kijken of ik wat tegenkom wat me wel wat lijkt (maar wat ik nog niet ken)... :)
Ken je Arena al Henrie :huh:
Nope. Maar ik meen dat dat in de Dream Theater-hoek zit, of niet? Zo ja, zet er maar op dan :)

Hij (het langste nummer) staat eindelijk klaar Henrie :) Wanneer je zelf een keuze hebt gemaakt, dan hoor ik het wel ;)

Arena klinkt goed, Henk... Je lijst heb ik inmiddels ff vlug bekeken. Heb er niet direct iets tussen gezien wat ik niet ken, me wel interessant lijkt en hier niet (sneller :D ) te downloaden is Maar ik zal een dezer dagen de lijst nog wel een keer wat uitgebreider bekijken... :)

• 3 months later...

Thanx Henk.....en ik ben toch wel heel benieuwd naar zijn nieuwste album waar ik die clips van gehoord had......en dit klinkt door de pc-speakertjes inderdaad naar een aardig hoog audiofiel gehalte....weet je wanneer dat nieuwe album uit gaat komen Henk van deze Hollandse gitarist?

--Hans.

Hij (het langste nummer) staat eindelijk klaar Henrie :) Wanneer je zelf een keuze hebt gemaakt, dan hoor ik het wel ;)

Arena klinkt goed, Henk... Je lijst heb ik inmiddels ff vlug bekeken. Heb er niet direct iets tussen gezien wat ik niet ken, me wel interessant lijkt en hier niet (sneller :D ) te downloaden is Maar ik zal een dezer dagen de lijst nog wel een keer wat uitgebreider bekijken... :)

Ben je nog ergens nieuwsgierig naar geworden Henrie :huh:

Ik lees nu pas dit berichtje. Gezien de datum van het plaatsen van het bericht, was ik toen niet thuis, vandaar...

Maar eeh... om eerlijk te zijn, heb ik niet meer in je muzieklijst gekeken, Henk. Misschien :rolleyes: doe ik dat nog wel een keer ;) Maar ik denk dat ik het meeste wel ken, dan wel zelf kan vinden hier op het campusnet, dan wel niet interessant vind (met name de jazz/fusion waar je de laatste tijd nogal veel van koopt...).

Ben je nog ergens nieuwsgierig naar geworden Henrie :huh:

Ik lees nu pas dit berichtje. Gezien de datum van het plaatsen van het bericht, was ik toen niet thuis, vandaar...

Maar eeh... om eerlijk te zijn, heb ik niet meer in je muzieklijst gekeken, Henk. Misschien :rolleyes: doe ik dat nog wel een keer ;) Maar ik denk dat ik het meeste wel ken, dan wel zelf kan vinden hier op het campusnet, dan wel niet interessant vind (met name de jazz/fusion waar je de laatste tijd nogal veel van koopt...).

Had toch niks beters te doen, dus ik heb je lijst nog eens doorgenomen (redelijk grondig ;) ). Er zijn wel wat bands/cd's die ik wel interessant vind, maar de meeste kan ik wel vinden op het campusnet. Op 1 na: de naamloze cd van Candlebox. Ik ken daar wel 2 nummers van (Far Behind en Mothers Dream) maar de rest ken ik niet. Ben er wel benieuwd naar, dus van die cd mag je wel een keer wat online zetten :rolleyes:

Nou ik kom ook zelden op shows of demo's, maar dit is toch wel het soort muziek dat je doorgaans hoort als je een audiowinkel binnenstapt. Het klinkt dan om de achtergrond om een soort audiofiel sfeertje te creeren of zo... Het is mij te gladjes...  :rolleyes:

Mij ook Henrie :rolleyes:

Het idee om 1 of 2 muzieknummers online te zetten om zodoende andere forumleden kennis te laten maken met die muziek vind ik overigens wel een leuk en origineel gegeven. :)

(ben 't nog op geen ander forum tegen gekomen)

• 1 month later...
  • 2 months later...
Had toch niks beters te doen, dus ik heb je lijst nog eens doorgenomen (redelijk grondig ;) ). Er zijn wel wat bands/cd's die ik wel interessant vind, maar de meeste kan ik wel vinden op het campusnet. Op 1 na: de naamloze cd van Candlebox. Ik ken daar wel 2 nummers van (Far Behind en Mothers Dream) maar de rest ken ik niet. Ben er wel benieuwd naar, dus van die cd mag je wel een keer wat online zetten :rolleyes:

Volgens mij heb ik hier helemaal overheen gelezen Henrie :ph34r: Mijn excuses!

In het eerste bericht vind je het eerste nummer van deze cd.

Dank je :)

Volgens mij heb ik hier helemaal overheen gelezen Henrie :ph34r: Mijn excuses!

In het eerste bericht vind je het eerste nummer van deze cd.

Dank je :)

Wanneer je andere nummers wilt...

...dan hoor ik dat graag :D

Ja, doe die hele cd van Candlebox maar :D

• 1 month later...
Threeo - Racing Time (nummer 6, lekkere liftmuziek :rolleyes: )

En hoe klinkt de rest van die CD, als een op hol geslagen lift? :rolleyes:

Threeo - Racing Time (nummer 6, lekkere liftmuziek :rolleyes: )

En hoe klinkt de rest van die CD, als een op hol geslagen lift? :rolleyes:

De 'rest' van de cd is iets minder geschikt voor liftmuziek :rolleyes:

Laat maar eens wat horen, sta nu toch buiten de lift. :rolleyes:

• 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...