Jake Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 Nu zie ik dan weleens in het duitse blad "Audio" hun "beste liste" staan, maar dat is in mijn ogen dus onmogelijk om te doen, daar krijg je heel mooi een lijstje te zien met apparatuur in volgorde van hoe goed het klinkt, maar dat is dus pas te bepalen als je weet in welke set je hem gaat gebruiken en dan moet je gewoon zelf veel luisteren om tot een oordeel te komen. Voor mij geen audiobladen meer. Beste Steks, Die "Bestelist Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 Als je goed oplet met die z.g. bestelisten, dan valt op dat het eigenlijk een gewone prijslijst is. De duurste presteren het best, en de goedkoopste het slechtst. Infinity maakt hier handig gebruik van.... n.l. zo. Ze brengen een nieuw product op de markt voor een t Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 En Duitse merken scoren vaak goed en zijn wel goedkoper dan de buitenlandse merken. Op B&W na want die advertentiekosten kan je niet missen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 25 juni 2004 Report Share Posted 25 juni 2004 En Duitse merken scoren vaak goed en zijn wel goedkoper dan de buitenlandse merken. Op B&W na want die advertentiekosten kan je niet missen. Ja, en koop een Engels blad en de Engelse merken scoren zeer goed. Dus, wat is de waarde van dat alles? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Hifi News, Hifi + hebben geen Bestenliste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Hifi News, Hifi + hebben geen Bestenliste. Ja, en? Daarom kunnen er nog wel mooie recensies in staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Hai CQM, De meeste betere huidige audioprodukten zijn best goed en hebben allemaal voors en tegens. Als een speaker een tekort aan laag heeft is dat voor mij niet per definitie een ramp voor een ander wel. Ik heb eens een keer de Absolute Spitzenklasse in huis gehad en mijn vrouw zei al vanuit de keuken (ik heb een dertigerjarenhuis) niet doen. Je kan heel moeilijk zeggen of een produkt voor jou (!) beter is. De manier van testen van Sterophile en Hifi News bevalt mij een stuk beter. In Stereophile wordt apparatuur ook nog eens een keer door verschillende mensen (met verschillende smaken) bekeken. Dat zegt mij in ieder geval meer dan die Duitse bladen. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Carl, ik lees alle bladen met plezier, Duis, Engels, maakt me niet uit. Wel neem ik de beoordelingen altijd met een korreltje zout. Ten eerste kunnen bepaalde belangen meewegen. Nog belangrijker voor mij is echter dat een beoordeling subjectief is, al gebruikt men een groep(je). Je gaf het zelf ook al aan met die speakers bij je thuis. Ik ben zelf al heel gelukkig dat mijn vrouw ongeveer dezelfde smaak heeft als ik, dat is al een klein wondertje denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Hai Kraus, Holger Barske is toch Stereo, dat blad valt nogal mee inderdaad. Ik zit trouwens ook op AAA. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 juni 2004 Report Share Posted 26 juni 2004 Niets tegen buizen en weinig tegen Thorensen. Overigens zijn daar ook veel Scheu liefhebbers. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts