Jump to content

Zoek iemand in de VS

Kermit
 Share

Recommended Posts

Via Google heb ik een erg aantrekkelijke 15-DVDset (ja ja, The muppets) gevonden bij Timelife. Nu blijkt dat alleen iemand die een creditcard heeft waar een VS - adres op staat, deze set kan bestellen. Vandaar mijn vraag: heeft er iemand famile of vrienden in de VS die de set voor mij kunnen bestellen en doorsturen?

Het creditcard adres mag afwijken van het afleveradres.

Ik heb eens gekeken en voor $75,98 (incl. verzending) wordt de set in de US bezorgd, inderdaad heel interessant.

Bij Ebay ben je meer dan

Dat klopt wel ja, de hogere verversingsfrequentie is voor een pc geen enkel probleem en ook stand-alone dvdspelers kunnen er goed mee omgaan.

Ik vond nog een 15% kortingsvoucher, ik heb de set voor mezelf besteld voor $ 66,98 incl. verzending :D

Nu maar afwachten of het goed gaat met mijn creditcard, bij de bestelling werd er niets gemeld over een creditcardadres in NL :)

Na een aardige zoektocht kom ik tot de conclusie dat er misschien 5 dvd's regio 2 zijn (met NL ondertiteling), de rest is US/UK.

Andr

• 1 month later...

Zo, de 15 Muppet dvd's zijn eindelijk binnen na een lange tijd out of stock geweest te zijn :)

Ik heb ze echt ongelofelijk goedkoop, $68 incl. verzendkosten :cool2:

Heb jij ze ook binnen Kermit? :unsure:

Andr