seoman Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Er was vandaag een festival in nijmegen, op 't valkhof. Opzich deed 't me niet zoveel tot dat de laaste band begon. Een paar spanjaarden die een brug sloegen tussen percussie en dance. Iedereen ging uit z'n dak en ik nog 't meest (hoezo bescheiden) De bandleden zetten een paar trommels voor op het podium om 't volgende nummer te beginnen. Komt er een eikel tot de macht 10. Echt een ruggegraat loze loser vertellen dat 't 12 uur is. Kappen met de hap. De hele tent over de zeik maar nee hij wil van geen wijken weten. 1 toegift????? NEE "Als jullie 't er niet mee eens zijn dan moet je maar niet zoveel bier drinken en in de politiek gaan" Ik kon die vent wel linchen. Serieus, wat een kut opmerking!!! Die lui kwamen uit Spanje en mogen niet een een toegift geven potjandriedubbeltjes wat een NAZI!!!! Als ik 'm ooit herken scheld ik 'm z'n kraag vol dat ie jankend naar z'n moeder rent en 3 jaar overspannen is. LUL Als je 't niet eens bent met 't gemeente beleid ga je je publiek niet uitschelden voor zuipers maar smokkel je er 10 minuten bij. 1 toegift Democratie begint met een antwoord niet met ruggegraatloze makheid. ! 1 Minister president is genoeg dacht ik zo. Kut wat baal ik hier van. Ik had een prima avond maar als dit de tendens is schiet mij me maar door mijn kop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Beste Seoman, Voel met je mee.Die vent is overduidelijk geen muziekfreak.Geen gevoel of emoties dus. Sterkte kerel.Groetjes, Jerry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Zo zullen er altijd mensen over de zeik zijn. Als ze door waren gegaan, was de buurt over de zeik gegaan. Ik neem tenminste aan dat die eindtijd er niet voor niks was.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Tsja,een toegift van tien minuten,zo tolerant zijn wij Nederlanders wel. Of wonen daar idd NAZI'S ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Hahaha schitterend, typisch Nijmegen Ik heb eens de fout gemaakt om op een zaterdagavond daar heen te gaan (na een beurs in Frankfurt). Alle eettenten waren om 20:00 gesloten, alleen de ranzige tentjes met kakkerlakken in de etalage waren nog open In het centrum had de politie een plein afgezet voor alcoholcontroles, grote lampen erop gericht en met motoragenten werd 'de prooi' binnengeleid. Naast de saaiste stad van Nederland is Nijmegen ook de meest belachelijke stad Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Ha ha die Andre, Wat heeft een Rotterdammer nou ook in Nijmegen te zoeken. Blijf toch lekker in Rotterdam in de rij staan waar de politie je hele auto overhoop haalt en Jan en alleman foulleert voor drugs en wapen controles. Regels zijn regels, waar blijven we nou als we ze niet handhaven Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 9 mei 2004 Author Report Share Posted 9 mei 2004 Ik heb best begrip voor sluitings tijden. Maar 10 minuten extra doet niemand kwaad. Barxino in het spaans maar met een paar mp3tjes. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Ach natuurlijk is die vent een lullo van de eerste orde met een heel klein pikkie Simon. Zou ook aardig pissig zijn geworden op zo'n vent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Ha ha die Andre, Wat heeft een Rotterdammer nou ook in Nijmegen te zoeken. Blijf toch lekker in Rotterdam in de rij staan waar de politie je hele auto overhoop haalt en Jan en alleman foulleert voor drugs en wapen controles. Regels zijn regels, waar blijven we nou als we ze niet handhaven Oh, je bedoelt het centrum en het oude noorden, ja daar heb je dat soort controles Misschien begrijp je nu beter waarom ik die mooie stad ga verlaten, niet dat Gouda zo geweldig is, maar in een nieuwe buitenwijk zit je beter dan in het centrum. In R'dam woon ik op een 'vergeten eiland' waar het relatief rustig is, behalve als de kuip weer eens gevuld is met raddraaiers Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Had je het over Nijmegen? Was daar dan iets te doen? Ik ken die "stad" omdat ik er in mijn "jonge jaren" regelmatig uitging (Extase) Deze "stad" is nu voor mij de meest dode "stad" (stad???) van het Westelijk halfrond. Er gebeurt helemaal nooit iets, de "stad" is vuil, crimineel,onveilig,duister, en noem nog maar wat negatieve zaken, ze komen hier allemaal van pas. En dat Extase, ik ben er nog eens geweest, maar gauw wegwezen: Het lijkt wel een randfiguren-soos. Ik werd er me toch aangestaard? Alsof ik van een andere planeet kwam?! Ik dacht:hier moet ik heel gauw zien weg te komen, als ik het wil proberen te overleven Dit is voor mij in alle opzichten de lelijkste,hufterigste "stad" van Nederland, en de gemiddelde Nijmegenaar is ZO stuurs, zo boers, nee, gadverdamme! Natuurlijk, die hufter die kwam zeggen dat het twaalf uur was, was er zo een. Het typeert de stuurse sfeer in deze conservatieve oubollige veste. Mijn advies: ga er alleen naar toe als het pure noodzaak is, blijf er anders liever weg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Had je het over Nijmegen?Was daar dan iets te doen? Ik ken die "stad" omdat ik er in mijn "jonge jaren" regelmatig uitging (Extase) Deze "stad" is nu voor mij de meest dode "stad" (stad???) van het Westelijk halfrond. Er gebeurt helemaal nooit iets, de "stad" is vuil, crimineel,onveilig,duister, en noem nog maar wat negatieve zaken, ze komen hier allemaal van pas. En dat Extase, ik ben er nog eens geweest, maar gauw wegwezen: Het lijkt wel een randfiguren-soos. Ik werd er me toch aangestaard? Alsof ik van een andere planeet kwam?! Ik dacht:hier moet ik heel gauw zien weg te komen, als ik het wil proberen te overleven Dit is voor mij in alle opzichten de lelijkste,hufterigste "stad" van Nederland, en de gemiddelde Nijmegenaar is ZO stuurs, zo boers, nee, gadverdamme! Natuurlijk, die hufter die kwam zeggen dat het twaalf uur was, was er zo een. Het typeert de stuurse sfeer in deze conservatieve oubollige veste. Mijn advies: ga er alleen naar toe als het pure noodzaak is, blijf er anders liever weg! Dan is Nijmegen nog ''veilig'' dan kun jij beter maar niet in Heerlen gaan wonen (3e plaats van meest onveilige steden van Nederland). Want daar gebeurt alles wat god verboden heeft. zoals drugs ,prostitutie, vuil, crimineel, onrustig, duister en bij overmaat van ramp is er ook nog weinig tot geen jazz en fusion muziek te vinden. Dan is Landgraaf The place to be. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Volgende keer gewoon 10 minuten eerder beginnen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Had je het over Nijmegen?Was daar dan iets te doen? Ik ken die "stad" omdat ik er in mijn "jonge jaren" regelmatig uitging (Extase) Deze "stad" is nu voor mij de meest dode "stad" (stad???) van het Westelijk halfrond. Er gebeurt helemaal nooit iets, de "stad" is vuil, crimineel,onveilig,duister, en noem nog maar wat negatieve zaken, ze komen hier allemaal van pas. En dat Extase, ik ben er nog eens geweest, maar gauw wegwezen: Het lijkt wel een randfiguren-soos. Ik werd er me toch aangestaard? Alsof ik van een andere planeet kwam?! Ik dacht:hier moet ik heel gauw zien weg te komen, als ik het wil proberen te overleven Dit is voor mij in alle opzichten de lelijkste,hufterigste "stad" van Nederland, en de gemiddelde Nijmegenaar is ZO stuurs, zo boers, nee, gadverdamme! Natuurlijk, die hufter die kwam zeggen dat het twaalf uur was, was er zo een. Het typeert de stuurse sfeer in deze conservatieve oubollige veste. Mijn advies: ga er alleen naar toe als het pure noodzaak is, blijf er anders liever weg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Had je het over Nijmegen?Was daar dan iets te doen? Ik ken die "stad" omdat ik er in mijn "jonge jaren" regelmatig uitging (Extase) Deze "stad" is nu voor mij de meest dode "stad" (stad???) van het Westelijk halfrond. Er gebeurt helemaal nooit iets, de "stad" is vuil, crimineel,onveilig,duister, en noem nog maar wat negatieve zaken, ze komen hier allemaal van pas. En dat Extase, ik ben er nog eens geweest, maar gauw wegwezen: Het lijkt wel een randfiguren-soos. Ik werd er me toch aangestaard? Alsof ik van een andere planeet kwam?! Ik dacht:hier moet ik heel gauw zien weg te komen, als ik het wil proberen te overleven Dit is voor mij in alle opzichten de lelijkste,hufterigste "stad" van Nederland, en de gemiddelde Nijmegenaar is ZO stuurs, zo boers, nee, gadverdamme! Natuurlijk, die hufter die kwam zeggen dat het twaalf uur was, was er zo een. Het typeert de stuurse sfeer in deze conservatieve oubollige veste. Mijn advies: ga er alleen naar toe als het pure noodzaak is, blijf er anders liever weg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
qwert Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Dan is Landgraaf The place to be. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 9 mei 2004 Report Share Posted 9 mei 2004 Ik heb zelfs van horen zeggen dat ze daar in de caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 mei 2004 Report Share Posted 10 mei 2004 "We" wonen natuurlijk zelf allemaal wel in een ongelovelijk gave stad, of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 10 mei 2004 Author Report Share Posted 10 mei 2004 "We" wonen natuurlijk zelf allemaal wel in een ongelovelijk gave stad, of niet? Ik vind van wel. Dat sommigen dat niet vinden doet me weinig. Laat hun vooral weg blijven. Dan blijft 't gezellig. Groeten uit Nijmegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 10 mei 2004 Report Share Posted 10 mei 2004 "We" wonen natuurlijk zelf allemaal wel in een ongelovelijk gave stad, of niet? Assen is zo dood als een pier na winkelsluitingstijd... alleen een paar saaie kroegjes. Er valt maar weinig te beleven hiero, en op HiFi gebied al helemaal niet. (heeft 1x een goede zaak bestaan, maar die was na 'n jaartje alweer failliet.) Ok, 1x per jaar de bekende TT(-nacht ) en wat wel leuk is, is de jaarlijkse Bluesnacht, en 't Take-root festival eens per jaar. (mwaa, valt dan eigenlijk toch nog wel mee ) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 10 mei 2004 Report Share Posted 10 mei 2004 Sneek is een topstad, wanneer je van watersport houdt en wanneer je van HiFi houdt en een zwak hebt voor draaitafels/vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 10 mei 2004 Report Share Posted 10 mei 2004 Of Sneek ook tot de top 10 steden van de wereld op het gebied van draaitafels/vinyl behoort waag ik te betwijfelen Hmm, oke Ome Henk, maarja... ik vergelijk 't met Assen, en dan is Sneek voor een HiFi-liefhebber toch wel een topstad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 mei 2004 Report Share Posted 10 mei 2004 Of Sneek ook tot de top 10 steden van de wereld op het gebied van draaitafels/vinyl behoort waag ik te betwijfelen Hmm, oke Ome Henk, maarja... ik vergelijk 't met Assen, en dan is Sneek voor een HiFi-liefhebber toch wel een topstad Bedenk wel dat Henk ook van het geluid van ronkende motoren houdt. Wat dat betreft zit je in Assen weer beter Wat Hifi-zaken betreft mag ik niet klagen trouwens. Alleen in Enschede zitten er (uit m'n hoofd) al een stuk of 5: Hifistudio City, Hemmers Beeld en Geluid, Acoustique, Hobo Enschede en W&W Audio. En Hengelo is ook vlak bij, en daar heb je iig nog Van Merksteijn (nooit binnen geweest; ziet er trouwens van buiten niet uit die winkel ). En dan kom ik ook nog vrij regelmatig in Hoogeveen, waar je Bruinsma hebt. Ben jij daar wel eens geweest, Alco? 't Is niet echt ver voor jou en (voor jou wel makkelijk) niet zo ver van het station (minuut of 10 lopen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
PackardGoose Posted 10 mei 2004 Report Share Posted 10 mei 2004 "We" wonen natuurlijk zelf allemaal wel in een ongelovelijk gave stad, of niet? Volgens mij ben jij nog nooit in Nijmegen geweest! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 mei 2004 Report Share Posted 10 mei 2004 "We" wonen natuurlijk zelf allemaal wel in een ongelovelijk gave stad, of niet? Volgens mij ben jij nog nooit in Nijmegen geweest! 1 keer (recent) en dat was geweldig! Een heel mooi optreden van The Gathering. Verder ken ik Nijmegen niet idd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts