Alco Posted 11 mei 2004 Report Share Posted 11 mei 2004 En dan kom ik ook nog vrij regelmatig in Hoogeveen, waar je Bruinsma hebt. Ben jij daar wel eens geweest, Alco? 't Is niet echt ver voor jou en Hoi Henrie, Bedankt voor de tip, maar zulke zaken als Bruinsma hebben we in Assen ook wel. Dat zijn meer van die standaard commerciele HiFi-zaken, met de overbekende merken, en steeds meer gericht op HT en design, dan de echt serieuze HiFi. Ik bedoelde eigenlijk meer de echt gespecializeerde HiFi-zaken. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 11 mei 2004 Author Report Share Posted 11 mei 2004 "We" wonen natuurlijk zelf allemaal wel in een ongelovelijk gave stad, of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 mei 2004 Report Share Posted 11 mei 2004 "We" wonen natuurlijk zelf allemaal wel in een ongelovelijk gave stad, of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 mei 2004 Report Share Posted 11 mei 2004 En dan kom ik ook nog vrij regelmatig in Hoogeveen, waar je Bruinsma hebt. Ben jij daar wel eens geweest, Alco? 't Is niet echt ver voor jou en Hoi Henrie, Bedankt voor de tip, maar zulke zaken als Bruinsma hebben we in Assen ook wel. Dat zijn meer van die standaard commerciele HiFi-zaken, met de overbekende merken, en steeds meer gericht op HT en design, dan de echt serieuze HiFi. Ik bedoelde eigenlijk meer de echt gespecializeerde HiFi-zaken. Groeten, Alco Echt heel veel bijzonders heeft ie niet idd. Maar dat soort winkels zijn er ook nauwelijks. Daarvan is er in Enschede ook eigenlijk maar 1: Hifistudio City. Die hebben echt bijzondere merken, de rest heeft de wat meer gangbare merken, maar wel betere dan in de gemiddelde Scheer & Foppen natuurlijk... Alhoewel, ik liep laatst door de Mediamarkt en de BCC en daar hebben ze ook best wel aardige merken staan: Harman Kardon, Marantz, Denon, Loewe, het duurdere Yamaha en Sony spul... Al zou ik dat daar nooit kopen trouwens... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 11 mei 2004 Author Report Share Posted 11 mei 2004 "We" wonen natuurlijk zelf allemaal wel in een ongelovelijk gave stad, of niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 mei 2004 Report Share Posted 11 mei 2004 Ze is getrouwd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 11 mei 2004 Author Report Share Posted 11 mei 2004 Ze is getrouwd... He gatverrrrrrdamme Altijd het zelfde liedje. Blijft een lekker ding of ze nu een ring heeft of niet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 11 mei 2004 Report Share Posted 11 mei 2004 Er was vandaag een festival in nijmegen, op 't valkhof.Opzich deed 't me niet zoveel tot dat de laaste band begon. Een paar spanjaarden die een brug sloegen tussen percussie en dance. Iedereen ging uit z'n dak en ik nog 't meest (hoezo bescheiden) De bandleden zetten een paar trommels voor op het podium om 't volgende nummer te beginnen. Komt er een eikel tot de macht 10. Echt een ruggegraat loze loser vertellen dat 't 12 uur is. Kappen met de hap. De hele tent over de zeik maar nee hij wil van geen wijken weten. 1 toegift????? NEE "Als jullie 't er niet mee eens zijn dan moet je maar niet zoveel bier drinken en in de politiek gaan" Ik kon die vent wel linchen. Serieus, wat een kut opmerking!!! Die lui kwamen uit Spanje en mogen niet een een toegift geven potjandriedubbeltjes wat een NAZI!!!! Als ik 'm ooit herken scheld ik 'm z'n kraag vol dat ie jankend naar z'n moeder rent en 3 jaar overspannen is. LUL Als je 't niet eens bent met 't gemeente beleid ga je je publiek niet uitschelden voor zuipers maar smokkel je er 10 minuten bij. 1 toegift Democratie begint met een antwoord niet met ruggegraatloze makheid. ! 1 Minister president is genoeg dacht ik zo. Kut wat baal ik hier van. Ik had een prima avond maar als dit de tendens is schiet mij me maar door mijn kop. Kan me eigen iets bij voorstellen ja....vind het nog knap dat de meute hem niet is aan gevlogen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 tja..jammer..zou ik zeggen..erg jammer maar ik zou me er niet zo druk over maken.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 31 mei 2004 Author Report Share Posted 31 mei 2004 tja..jammer..zou ik zeggen..erg jammer maar ik zou me er niet zo druk over maken.. Ach ik normaal ook niet. Ben wat overspannen en heb al heel wat mensen verbaast met mijn uitschieters. Ik heb inmiddels het hele verhaal gehoord van 1 van de organisatoren. Das een goede vriend van me en die heb ik met dat mailtje aardig voor de kop gestoten. Hij vertelde me dat de band veel te laat begon en daardoor in de knoop kwam met de tijd. Tja als ik dat geweten had had ik anders gereageerd. Maar als ik alleen hoor dat ik te veel drink en me met de politiek moet bemoeien dan....... Dat verhaal heb je inmiddels gelezen. Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts