Jump to content

audiopaul

dickster
 Share

Recommended Posts

Ik ben in het bezit van een budget set, interesse om te luisteren?

greetz dirk

Noem jij dit een budgetset? Dit lijkt mij toch wel een paar stapjes hoger...

Wat voor set zou het zijn? Een BBQ-set of een pannenset?

;)

Ik ga voor een lingerieset :D:D:D

Met opgewekte groet,

Zo dick! Beetje last van vrouwelijke hormonen? :huh::lol:

Mvgr

Ach, wat heet...

Een oud-vaderlandsch dichter schreef eens: "Het lentet, en mijn herte berst...".

Hier wilde ik het maar bij laten ;)

Met opgewekte groet,

Vroeger zeiden mensen in mijn omgeving, en ik zal het hier maar niet herhalen, want het is een beetje schunnig; "Het is pikstaanderig weer". :rolleyes::D

In mijn voetbal elftal van vroeger had mijn trainer het altijd over de "Go

Dat bedoelde ik ook niet, zie de :lol:;) , het was meer aan Dickster, mij lijkt het dat je niet iemand gaat uitnodigen tot het schrijven van een recensie wanneer je zelf niet tevreden bent <_<;)

Wat dat laatste betreft mijn excuses, ben absoluut geen feestbeest, zou het liefst op mijn eigen trouwerij ook niet verschenen zijn (nee nee, ik heb er geen spijt van :rolleyes:;) ) dus eigenlijk ben ik maar een saaie l*l :blink: met de nadruk op saai ;)

Beste Ruud,

Alle begrip voor jouw standpunt, we zien zelf ook best wel een beetje tegen het hele gebeuren op! :unsure: Vandaar dat ik de ceremonie-meester, voor zover mogelijk, strak in de gaten houdt zodat er straks geen ludieke kunsten vertoond gaan worden! :blink::D Die ceremonie-meester is welliswaar eigenaar van een sportschool, maar ik kan je verzekeren dat zijn haar flink door de war gaat als het totaal anders loopt dan wij verwachten! :D:lol: (grapje, hoor!)

Maar aan de andere kant hebben we er ook heel erg zin in en verheugen ons op de komst van familie, vrienden en collega's uit het hele land!

Sorry nog even off topic

Paul laat het op je trouwdag gewoon lekker allemaal over je heenkomen, en geniet ervan! ;)

ps minidisc volgt zeer spoedig :ph34r:

Hoezo off-topic, de topic heet toch "Audiopaul"? ;):D Volgens mij krijg je nog een aantal foto's van mij die ik in maart bij jou heb gemaakt! Sorry, vanwege de drukte helemaal vergeten, ik stuur ze je z.s.m. toe! ;)