Pjotr Posted 15 mei 2004 Report Share Posted 15 mei 2004 Waarom denk je nou dat een bassist met zo'n joekel van een ding gaat lopen sjouwen als dat ook uit een klein kassie kan komen? Gelukkig is de gemiddelde contrabas wel wat lichter dan een Betonnix Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 mei 2004 Report Share Posted 15 mei 2004 (...) Nu zal Spido wel weer zeggen moet je maar Monacor speakers gebruiken want die breken niet op ja mooi dus wel.(...) Beste Pjotr, Dit vind ik geen eerlijke manier van discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 mei 2004 Report Share Posted 15 mei 2004 Waarom denk je nou dat een bassist met zo'n joekel van een ding gaat lopen sjouwen als dat ook uit een klein kassie kan komen? Gelukkig is de gemiddelde contrabas wel wat lichter dan een Betonnix Dan te bedenken dat er bassisten zijn die als nog met z`n klein kassie erbij spelen.Indien hij tegen de achter zijde van het podium gaat staan heeft ie waarschijnlijk een vele malen mooiere sound. S-M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 mei 2004 Report Share Posted 15 mei 2004 Hmm Spido erg sportief ben je niet, jij hebt toch die Monacors de hemel ingeprezen? Krijg je de kans om het nog eens uit te leggen, ga je kafferen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 mei 2004 Report Share Posted 15 mei 2004 Beste Pjotr, De hemel ingeprezen? Schei uit, zeg. Die Monacor woofer is helemaal niet zo goed. De rest is alleen nog veel beroerder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 16 mei 2004 Report Share Posted 16 mei 2004 (...)Zelfs wanneer een zaal vol publiek doodstil is, en zelfs wanneer iedereen de adem inhoudt, kun je horen dat de zaal vol mensen zit. Je hoort dan hun hartslag en het zeer lage geluid van het bloed dat door hun aderen stroomt. (Blinden hebben hun vermogen tot zulke waarneming vaak veel beter ontwikkeld dan ziende mensen.) (...) Waarde Spido, Nu je het zegt. Ik heb onlangs een cd de deur uit gedaan omdat ik tijdens de pauze tussen de delen van een vioolconcert kon horen wat de mensen in de zaal dachten En ik ben noch doof, noch blind, noch alcoholist. Wel paranormaal begaafd Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 17 mei 2004 Report Share Posted 17 mei 2004 (...)Zelfs wanneer een zaal vol publiek doodstil is, en zelfs wanneer iedereen de adem inhoudt, kun je horen dat de zaal vol mensen zit. Je hoort dan hun hartslag en het zeer lage geluid van het bloed dat door hun aderen stroomt. (Blinden hebben hun vermogen tot zulke waarneming vaak veel beter ontwikkeld dan ziende mensen.) (...) Waarde Spido, Nu je het zegt. Ik heb onlangs een cd de deur uit gedaan omdat ik tijdens de pauze tussen de delen van een vioolconcert kon horen wat de mensen in de zaal dachten En ik ben noch doof, noch blind, noch alcoholist. Wel paranormaal begaafd Met opgewekte groet, Jij zou een andere topic op moeten zetten Dick, kun je waarschijnlijk veel mensen van dienst zijn. Na je advies kun je dan eindigen; met paranormale groet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 mei 2004 Report Share Posted 17 mei 2004 (...)Zelfs wanneer een zaal vol publiek doodstil is, en zelfs wanneer iedereen de adem inhoudt, kun je horen dat de zaal vol mensen zit. Je hoort dan hun hartslag en het zeer lage geluid van het bloed dat door hun aderen stroomt. (Blinden hebben hun vermogen tot zulke waarneming vaak veel beter ontwikkeld dan ziende mensen.) (...) Waarde Spido, Nu je het zegt. Ik heb onlangs een cd de deur uit gedaan omdat ik tijdens de pauze tussen de delen van een vioolconcert kon horen wat de mensen in de zaal dachten En ik ben noch doof, noch blind, noch alcoholist. Wel paranormaal begaafd Met opgewekte groet, Beste Dick, Heb je dan het Concerto Spirituoso van G. Spenst niet gehoord, op de achterkant van die CD? Met in de pauzes de gedachten van de orkestleden! Leuk! Overigens heb ik hierover Clara Voyante, mijn paragnostisch consulente, geraadpleegd. Ze was opgetogen. "Hoe is het toch mogelijk, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 18 mei 2004 Report Share Posted 18 mei 2004 Beste Dick, Heb je dan het Concerto Spirituoso van G. Spenst niet gehoord, op de achterkant van die CD? Met in de pauzes de gedachten van de orkestleden! Leuk! Overigens heb ik hierover Clara Voyante, mijn paragnostisch consulente, geraadpleegd. Ze was opgetogen. "Hoe is het toch mogelijk, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 mei 2004 Report Share Posted 18 mei 2004 Beste Dick, Ach... "alles is met alles verbonden": dat vinden we toch allemaal, in dit holistische tijdperk? En vooral wanneer het over kabels gaat, is dat een bruikbaar uitgangspunt. Neem nu bijvoorbeeld die gevlochten kabeltjes en snoertjes. Ook die vereisen een parapsychologische beschouwing. Nou ja, de kabeltjes niet, natuurlijk, maar de vlechters en voorvechters. (Zijn vaak dezelfden, en ze heten allemaal Hans... of anders.) Volgens Rasta Willy (hij heet eigenlijk Eug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 18 mei 2004 Report Share Posted 18 mei 2004 Hahahahahahahahahahahahaha die Spido, Freak Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 mei 2004 Report Share Posted 18 mei 2004 Siltech ontdekt de filmfreak. Ze komen nu ook met een scart kabeltje (zie haaifaai). Ben benieuwd, de filmfreaks die ik ken zullen n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 mei 2004 Author Report Share Posted 18 mei 2004 Nee, maar het prijsniveau is Siltech onwaaardig zullen we maar zeggen. Zo zijn ze jaren geleden ook in de audio begonnen. Je moet je consumenten opvoeden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 18 mei 2004 Report Share Posted 18 mei 2004 Nee, maar het prijsniveau is Siltech onwaaardig zullen we maar zeggen. Zo zijn ze jaren geleden ook in de audio begonnen. Je moet je consumenten opvoeden... Het viel me al op dat de prijzen van videokabels op een lager niveau liggen. Zouden de fabrikanten er momenteel dan geld op toe leggen om de mensen aan de "betere" kabel te krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 18 mei 2004 Report Share Posted 18 mei 2004 KNIPdie zijn niet zo kabelbigspenderig als audiofielen.. Wel grappig de mensen die naderhand van uitgaven van andere een vooroordeel vellen....zijn vaak diegene die maar blijven sufkutten met schuiven dit en schuiven dat en schuren van cd`tjes en topics openen als "Ik heb een stekkerdoos van audioquest gekocht" met nadruk op dat ze geen audiofiel zijn. Wat is het verschil tussen deze 2 groepen....ze doen allebei hetzelfde als jij en ik. Het enigste verschil is hun hebben meer geld te spenderen endus zijn ze maar audiofielen oftwel geen echt muziekliefhebbers...en worden uitgelachen als ze kabel van 10ruggen aan hun set hebben hangen denk je eens in als jij dat geld had en makkelijk kon missen...kweet zeker dat je ff ging winkelen bij de nearby hifistore.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 18 mei 2004 Report Share Posted 18 mei 2004 (...) Wat is het verschil tussen deze 2 groepen....ze doen allebei hetzelfde als jij en ik. (...) Geen gekwek... i Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 KNIPdie zijn niet zo kabelbigspenderig als audiofielen.. Wel grappig de mensen die naderhand van uitgaven van andere een vooroordeel vellen....zijn vaak diegene die maar blijven sufkutten met schuiven dit en schuiven dat en schuren van cd`tjes en topics openen als "Ik heb een stekkerdoos van audioquest gekocht" met nadruk op dat ze geen audiofiel zijn. Wat is het verschil tussen deze 2 groepen....ze doen allebei hetzelfde als jij en ik. Het enigste verschil is hun hebben meer geld te spenderen endus zijn ze maar audiofielen oftwel geen echt muziekliefhebbers...en worden uitgelachen als ze kabel van 10ruggen aan hun set hebben hangen denk je eens in als jij dat geld had en makkelijk kon missen...kweet zeker dat je ff ging winkelen bij de nearby hifistore.... Als je goed leest zie je dat ik alleen maar trends waarneem en daar verder geen oordeel over geef. Grappig dat jij mensen beschuldigt van vooroordelen en er dan zelf vooroordelen achteraan pent.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 Het taalgebruik en de grammatica van muziekfreak zijn ook altijd weer leuk en creatief. Daar geniet ik meer van dan van het nut van zijn bijdragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 Het taalgebruik en de grammatica van muziekfreak zijn ook altijd weer leuk en creatief. Daar geniet ik meer van dan van het nut van zijn bijdragen. Geniet je van het nut van zijn bijdragen, of van zijn bijdragen Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 Het taalgebruik en de grammatica van muziekfreak zijn ook altijd weer leuk en creatief. Daar geniet ik meer van dan van het nut van zijn bijdragen. Geniet je van het nut van zijn bijdragen, of van zijn bijdragen Met opgewekte groet, Jij moet je wel heel erg vervelen Dick om dat te vragen Dat is toch duidelijk: van beide en van het een meer dan van het andere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gripen Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 Precies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 Ach jongelui, Als je zoveel kennis en levenservaring hebt vergaard als opa, en je dagelijks op een hoger plan vertoeft, met slechts zo nu en dan een uitstapje naar het aardse gekrioel daar beneden, ach dan verveel je je al gauw Neemt niet weg dat zulke uitstapjes ook vaak heel amusant zijn, gaaaaaaaaaaaaaaap. Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 Ach jongelui, Als je zoveel kennis en levenservaring hebt vergaard als opa, en je dagelijks op een hoger plan vertoeft, met slechts zo nu en dan een uitstapje naar het aardse gekrioel daar beneden, ach dan verveel je je al gauw Neemt niet weg dat zulke uitstapjes ook vaak heel amusant zijn, gaaaaaaaaaaaaaaap. Met opgewekte groet, Pas op! opa Dick, dat je niet van je (jezelf toebedeelde) voetstuk dondert Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 Phil Collins, J.h.l.m. ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 19 mei 2004 Report Share Posted 19 mei 2004 Phil Collins, J.h.l.m. ? w.t.f.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts