joopus Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 w Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Ohhh , zo goed ken ik de JK producten niet Nou, ik heb ze een keer bij Picoso gezien, je krijgt bijna een rolberoerte van die joekels en dan heb het nog maar over 1 kanaal.... Maar Picoso, je hebt de Ultimates, en 2 sets Active I MkI.... Ben je aan het tri-ampen? nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 hoeveel versterkers hebben we nu ?? de audio note van telefunken de MF van mij de JK van picoso de MF van kraus de ? van steks ?? de array van hans ?? kermit mag kiezen En nog steeds ontbreken: Een moderne PWM amp Een echte Nelson Pass Een Gaincard Mwaoh, jammer hoor, blijft behelpen zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Mwaoh, jammer hoor, blijft behelpen zo Dat blijft het toch, wat je ook aansleept Maar dat mag de pret niet drukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 En nog steeds ontbreken: Een moderne PWM amp Een echte Nelson Pass Een Gaincard Een ouderwetse OTL buizenversterker Mwaoh, jammer hoor, blijft behelpen zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 lol, u heeft een punt. Overigens snap ik ook wel dat een en ander niet makkelijk te regelen valt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Ohhh , zo goed ken ik de JK producten niet Nou, ik heb ze een keer bij Picoso gezien, je krijgt bijna een rolberoerte van die joekels en dan heb het nog maar over 1 kanaal.... Maar Picoso, je hebt de Ultimates, en 2 sets Active I MkI.... Ben je aan het tri-ampen? nando Hoi Nando, Tri-ampen heb ik niet nodig. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Ik hoop dat je een andere Yaris krijgt dan deze: Hahahahahahaha nee zo erg is het dit keer niet! Mijn vorige overstap was van een 93 corolla naar deze Verso dat was ff slikken! Maar ja ik heb thuis het laatste woord zoals velen van ons! (ja schat) Nu krijg ik deze (ook de kleur): http://www.toyota.nl/media/nlnl/images/sho...855_640x460.jpg Das dus heel wat anders + dat ik mijn audio hobby in de auto weer kan op pakken! Daar is een MPV namelijk niet echt voor geschikt Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Das dus heel wat anders + dat ik mijn audio hobby in de auto weer kan op pakken!Daar is een MPV namelijk niet echt voor geschikt Hoezo? Mag je thuis niet meer luisteren? Ik heb ook zo'n buurman. Die zit gewoon in z'n auto voor de deur te boomboomboomen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 20 mei 2004 Author Report Share Posted 20 mei 2004 Ohhh , zo goed ken ik de JK producten niet Nou, ik heb ze een keer bij Picoso gezien, je krijgt bijna een rolberoerte van die joekels en dan heb het nog maar over 1 kanaal.... Maar Picoso, je hebt de Ultimates, en 2 sets Active I MkI.... Ben je aan het tri-ampen? nando Hoi Nando, Tri-ampen heb ik niet nodig. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Erik het is een Les realations de L'Audiophile Le Classe A. Ik copy paste dat ook altijd maar uit mijn profiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 (...) ik sprak vanavond tijdens een orgelconcert , de zoon van steven wielink ( bekende en zeer goede opname technicus op het gebied van orgel) en die heeft zowaar een set JK monoblokken in huis staan ! en de cdspeler . was leuk om te horen . (...) Beste Erik, Ja, echt om je slap te lachen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 Hoi Nando, Tri-ampen heb ik niet nodig. E Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 mei 2004 Author Report Share Posted 21 mei 2004 (...) ik sprak vanavond tijdens een orgelconcert , de zoon van steven wielink ( bekende en zeer goede opname technicus op het gebied van orgel) en die heeft zowaar een set JK monoblokken in huis staan ! en de cdspeler . was leuk om te horen . (...) Beste Erik, Ja, echt om je slap te lachen! en hij had een paar speakers , die gemaakt zijn door een speakerbouwer uit Urk. een soort atelier bouw . weet jij wat dat kan zijn , spido ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 beste Ome henk en concorte wordt het dan niet een keer tijd om het fenomeen JK-acoustics een keer te leren kennen ??????? of probeer is Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 (...) en hij had een paar speakers , die gemaakt zijn door een speakerbouwer uit Urk.een soort atelier bouw . weet jij wat dat kan zijn , spido ? (...) Beste Erik, Geen flauw idee! (Maar 't zal al gauw beter zijn dan wat je in de winkel koopt... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 Gaat die surround set ook in je huismaker geplaatst worden? nando Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 Das dus heel wat anders + dat ik mijn audio hobby in de auto weer kan op pakken! Daar is een MPV namelijk niet echt voor geschikt Hoezo? Mag je thuis niet meer luisteren? Ik heb ook zo'n buurman. Die zit gewoon in z'n auto voor de deur te boomboomboomen.. Gaat bij mij niet om boem boem maar om quatilteit die uit de set komt! Tevens wat ze er standaard in proppen is om te janken dat is bij de Verso wel ff anders! hier zit n.l. in mijn portier 18 cm en achter in 16 cm speakers, nu krijg ik 10 cm in dashboard an 13(of 16 weet ik niet zeker) cm in de voor deur. Achter in gaat mijn houten hoeden plank weer terug en de 20 cm Pioneer komt er weer onder te hangen hebben we in ieder geval weer rondom geluid en ik heb dan niet echt een sub nodig! zeker niet als ik het geheel op aparte eind versterkers laat spelen, hier bij denk ik dan om een hifonics aan te schaffen. Verder zie ik het wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 Geen boem boem, maar het gaat wel om de grootte van de speakers? Rustig rustig, ik begrijp het wel hoor.. Wat is trouwens quatilteit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 Michel, waarom pionneer? Ik weet niet precies hoeveel je uit wilt geven, maar ik zou als ik jou was naar DLS gaan luisteren, heb ik ook, ik ken maar weinig caraudio merken die dat niveau halen. Ik weet niet waar je woont, maar niet overal hebben ze dat merk. Oh, ik lees net Barendrecht, dan moet je maar eens naar Media Markt op binneneg plein daar hebben ze wel een redelijke selectie Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 Wat is trouwens quatilteit? heeft met de 606 te maken (denk ik) als jij klaar bent met luisteren ligt je toch ook nad te dromen Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 mei 2004 Author Report Share Posted 21 mei 2004 Wat is trouwens quatilteit? heeft met de 606 te maken (denk ik) als jij klaar bent met luisteren ligt je toch ook nad te dromen wat is nad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 21 mei 2004 Report Share Posted 21 mei 2004 Wat is trouwens quatilteit? heeft met de 606 te maken (denk ik) als jij klaar bent met luisteren ligt je toch ook nad te dromen en jij van harde hete buizen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 22 mei 2004 Report Share Posted 22 mei 2004 ...die heeft zowaar een set JK monoblokken in huis staan ! en de cdspeler . was leuk om te horen . (We zijn wel eventjes lekker off-topic hear!) Afijn, zoiets maakt mij altijd nieuwsgierig naar de rest van de set. DA-converter, luidsprekers... En welke monoblokken zijn het? En niet te vergeten: in wat voor ruimte speelt het? Als Welink goed kan opnemen wekt dat ook interesse hoe hij dat doet. Je was in Rotterdam bij Peter Eilander, Erik? Leuke CD-presentatie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 22 mei 2004 Report Share Posted 22 mei 2004 Gaat die surround set ook in je huismaker geplaatst worden? Oud wil niet zeggen dat het slecht is, daar ben ik ook achter... nando Hoi Nando, Het antwoord is: ja. Dat is tenminste wel de bedoeling. De kamer is niet zo heel erg groot, dus ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het uiteindelijk gaat uitpakken. Voordat het zover is ben ik wel weer een jaartje verder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts