John Picoso Posted 22 mei 2004 Report Share Posted 22 mei 2004 of probeer is Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 22 mei 2004 Report Share Posted 22 mei 2004 John: 1) Is er een nieuwe orgel-opname uit? Er is in 1997 -dus al wat jaartjes terug- door JK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 Michel, waarom pionneer? Ik weet niet precies hoeveel je uit wilt geven, maar ik zou als ik jou was naar DLS gaan luisteren, heb ik ook, ik ken maar weinig caraudio merken die dat niveau halen.Ik weet niet waar je woont, maar niet overal hebben ze dat merk. Oh, ik lees net Barendrecht, dan moet je maar eens naar Media Markt op binneneg plein daar hebben ze wel een redelijke selectie Ik heb deze pioneers nog liggen en daar komt in mijn oren een geweldig geluid uit. Tevens is het maar achter vulling en daar zijn ze groot genoeg voor! De DSL komt voor in de deur te zitten met een 17 cm composetje! Dan heb ik nog een versterker nodig want ik wil i.p.v. 2 naar 1 externe versterker! CGM ik ben niet boos! Die 20 cm pioneers heb ik gekocht omdat de sub uit mijn auto moest (heb ik opgeblazen) Jammer dat de Osio niet sterk genoeg was (heb hem toen echt op zijn sodemieter gegeven) Maar goed ik heb ze nog, klinken waanzinnig, en met 17 cm in de deur + 20 in kofferbak heb ik w.s. geen sub nodig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 Wat is trouwens quatilteit? heeft met de 606 te maken (denk ik) als jij klaar bent met luisteren ligt je toch ook nad te dromen Hoe raad u het zo? tja mag tog wel eens een verbastering maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 hoeveel versterkers hebben we nu ?? de audio note van telefunken de MF van mij de JK van picoso de MF van kraus de ? van steks ?? de array van hans ?? kermit mag kiezen De Array van Hans kan er ook weer bij, maar graag pas over enkele weken, ik heb pas in het weekend van 20-21 Juni weer tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Waneer gaan we nou eens weer bij elkaar komen? Lijkt wel of dit topic een beetje dood gebloed is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Volgens mij is het hele forum doodgebloed Als alles van Hans zou moeten afhangen, dan weet je wanneer op z'n vroegst. Er zijn natuurlijk veel meer mogelijkheden, als we maar andere speakers hebben dan de R90's, dus bij mij is ook niet de beste oplossing Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Ik zou wel willen zeggen komt allen tesamen bij mij, maar angezien ik nog bij mijn ouders woon is dat ook geen optie. Denk ook niet dat ze het leuk vinden om alles in de woonkamer neer te zetten en ze dan het huis uit te schoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Daar wachten we niet op. Ik stel gewoon 19 juni 's middags.... voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Ik zal er zijn! Moet ik je nog komen halen Telefunken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Ik zal er zijn! Moet ik je nog komen halen Telefunken? dat zou fijn zijn michel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Ik ga morgen vragen of ik vrij kan krijgen. Ik wil alleen wel weten waar Kermit woont, maar volgens mij niet is dat niet al te ver van Rotterdam af. Deze keer zal ik niet zo wispelturig zijn, morgen laat ik het weten of ik zeker weten kom of niet. Is het de bedoeling om dezelfde versterkers te gebruiken of is nieuwe inbreng gewenst? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 27 mei 2004 Author Report Share Posted 27 mei 2004 ik kom ook weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Daar wachten we niet op. Ik stel gewoon 19 juni 's middags.... voor. hoi john. waarom niet een transistor/buisen dag (net als toen conus/plank) audio note (telefunken) jadis (joopus) jk (picoso) quad (kermit) ? ( ? ) dit zou wel eens een leuke dag kunnen zijn (als het je wat lijkt) aangezien ik vind dat mijn ruimte er niet voor geschikt is (wil ik wel een duit in het zakje doen) drank / eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Joopie zal niet naar zo'n middag komen, dus de jadis valt af. Ik heb ook geen idee hoe we aan een andere buizenversterker zouden moeten komen. De quad hoeft er van mij niet bij te zitten. Laat maar een andere versterker meedoen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Mag een DB SP6 of een Radford STA-15 misschien meedoen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Hoi allen, Ik ga in ieder geval proberen erbij te zijn, al staat er nog iets anders gepland die dag, maar dat schuif ik dan wel naar de avond op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 mei 2004 Report Share Posted 28 mei 2004 (...) al staat er nog iets anders gepland die dag, maar dat schuif ik dan wel naar de avond op. (...) Opstaan? Douchen? Aankleden? Ontbijt? Naar je werk? Koffie? Lunch? Thee? Weer naar huis? Je krijgt het nog druk, die avond! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 28 mei 2004 Report Share Posted 28 mei 2004 Je bent 'forummen' nog vergeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 29 mei 2004 Report Share Posted 29 mei 2004 Ik zal er zijn! Moet ik je nog komen halen Telefunken? dat zou fijn zijn michel. Als we om 13:00 bij jou voor de deur afspreken lijkt je dat wat? Dan zijn we Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Heren. Nu kom ik er achter dat ik deze avond 19 juni een feestje heb. Dit is natuurlijk te kombineren met een audio sessie die s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 De quad hoeft er van mij niet bij te zitten. Laat maar een andere versterker meedoen... Beste Kermit, Waarom niet? Je hebt zelf ook en oordeel over andermans spullen, lijkt me dus ook leuk eens te lezen wat mensen van de Quad vinden. Of ben je bang dat ie door de mand valt... ? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subwoofah Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 Volgens mij weet jij het antwoord al. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 2 juni 2004 Report Share Posted 2 juni 2004 De quad hoeft er van mij niet bij te zitten. Laat maar een andere versterker meedoen... Beste Kermit, Waarom niet? Je hebt zelf ook en oordeel over andermans spullen, lijkt me dus ook leuk eens te lezen wat mensen van de Quad vinden. Of ben je bang dat ie door de mand valt... ? Groeten, Bas Beste bas Zal toch wel meevallen? Zo erg als de door jou gemodificeerde Musical Fidelity's bij de eerdere test zal het niet zijn... De gedachte achter de luistersessie is dezelfde vier versterkers te gebruiken als bij de eerdere test bij Hans. Wij waren al tot de conclusie gekomen dat de gebruikte luidsprekers in hoge mate bepalend zouden kunnen zijn voor de verschillende waarderingen. Vandaar dat we na de Infinity's van Hans nu de ESL63 gebruiken. Er zijn in het verleden genoeg forumleden hier komen luisteren, soms ook in directe vergelijking met de eigen versterker. Dus ik begrijp jouw opmerking eigenlijk niet goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subwoofah Posted 2 juni 2004 Report Share Posted 2 juni 2004 Zal toch wel meevallen? Zo erg als de door jou gemodificeerde Musical Fidelity's bij de eerdere test zal het niet zijn... Dat is pas flauw Heb je de ongemodificeerde MF er naast gehoord dan ? Nee dus ! Kan je nagaan wat de ongemodificeerde (niet) kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts