Pjotr Posted 8 juli 2004 Report Share Posted 8 juli 2004 Beste Joboton, Het moet toch iedereen zijn opgevallen dat ik v Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 8 juli 2004 Report Share Posted 8 juli 2004 Beste NandoMijn wat ouderwetse retoriek en dito opvattingen plaatsen mij direct in de hoek der senioriteit. Dat begrijp ik volkomen. Maar het is toch niet zodanig dat je je gedwongen voelt om mij met 'u' aan te spreken? Geachte Joboton (wat is dat nu weer voor een ridicuul pseudoniem ), Als je er prat op gaat ouderwetse retoriek te bezigen, doe het dan goed. Over de persoon Spido schrijf je:" ...zijn drijfveren meestal niet ontspruiten uit de wens ..." Een schoolvoorbeeld van een pleonasme. Een retoricus onwaardig Je pleit op licht badinerende toon impliciet voor correct taalgebruik. Ja,ja.... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 8 juli 2004 Report Share Posted 8 juli 2004 Is dat zo Dick?Er lijkt mij in dit oubollige taalgebruik eigenlijk slechts sprake van het gebruik van een verkeerd voorzetsel. De enige woordovertolligheid schuilt verder alleen in de inhoud van de boodschap zelf. Het komt mij echter voor dat dit op het hear-forum geen bijzonder grote zonde is. Beste Kraus, Ik vrees dat dit inderdaad zo is, ja Voor het overige heb je gelijk. Een oud gezegde (de oorsprong is mij niet bekend) luidt: "Als iedereen nadenkt alvorens iets te zeggen, wordt het doodstil op aarde". En in jouw optiek ben ik niet de minste zondaar Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 juli 2004 Report Share Posted 8 juli 2004 Nou, dat valt in mijn ogen wel mee hoor Dick. Jouw boodschappen zijn waarschijnlijk net zo overbodig als de mijne ( er moet tenslotte ook nog een forum gevuld worden!) maar er kan ook nog een onderscheid gemaakt worden tussen overbodig en overbodig + leeg. En met dat laatste loopt het in die boodschappen van jou nog wel los naar mijn bescheiden (en overbodige) mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 8 juli 2004 Report Share Posted 8 juli 2004 (...) Zag er eentje te koop staan in de Homestudio "NIEUW PP PRINCE Euro 1500". Kan dus gewoon geen goede luidspreker zijn als je hem meteen wegdoet. (...) Beste Paul, Die meneer gaat SoundStone 30 luidsprekers kopen. (Het beste is altijd de vijand van het goede...) Maar wat die Princes betreft, zou ik zeggen: grijp je kans, Paul! Nu kan jij eindelijk eens goedkoop aan een paar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 8 juli 2004 Report Share Posted 8 juli 2004 Ik ben effe een paar dagen niet op het forum geweest. Ik heb lekker uitgebreid naar mijn Magnepans geluisterd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FaasW Posted 8 juli 2004 Author Report Share Posted 8 juli 2004 Hoi, nog een porberen om terug op het werkelijke onderwerp te komen , probleem was het gebrek aan het hoogste hoog met de MG 1.4 Wil jullie volgende vraag voorleggen, heb een filter van een oude sony speaker, en een sony tweetertje, en dat separaat aangeloten op de luidsprekeruitgangen. Het hoogste hoog is nu aanwezig. Het typische geluids / geluidsbeeld van de magnepans is gebleven. Op Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 8 juli 2004 Report Share Posted 8 juli 2004 Hoi,nog een porberen om terug op het werkelijke onderwerp te komen , probleem was het gebrek aan het hoogste hoog met de MG 1.4 Wil jullie volgende vraag voorleggen, heb een filter van een oude sony speaker, en een sony tweetertje, en dat separaat aangeloten op de luidsprekeruitgangen. Het hoogste hoog is nu aanwezig. Het typische geluids / geluidsbeeld van de magnepans is gebleven. Op Link to comment Share on other sites More sharing options...
FaasW Posted 10 juli 2004 Author Report Share Posted 10 juli 2004 Ron, nu overvraag je me, of er iets an de filter is veranderd weet ik niet, heb wel op MUG gezocht maar over de 1.4 is niet bepaald veel te vinden . Dus ben ik bang dat ik hier vastloop, en voorlopig maar de huidige situatie behoud. Faas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts