Jump to content

ICC SITE IS UITGEBREID!

Guest muziekfreak
 Share

Recommended Posts

Guest muziekfreak

Ben uren aan het klooien gewsst maar ik ben een heel end op weg denk ik...valt me op trouwens dat niemand zich wil opgeven voor de site [zie vorige onderwerp] jammer :(

Zo wat heb ik gedaan

Een pagina met links geplaatst en mede een gastenboek.

Nu komt het mooiste van alles ik heb ook een jajaja een FORUM erbij geplant!

Jullie kunnen als jullie willen ook hier disscusies,tips,afspraken enz opzetten.

Dus ik hoop dat niet alle moeite tevergeefs is geweest :)

ICC

MVG Muziekfreak

Ik heb geen Infinity luidsprekers, ook nooit beluistert. Maar de site ziet er compleet uit. :)

Hopelijk dat de eigenaren aan jouw oproep gehoor geven, want het best leuk om te weten wie nou zulke oude luidsprekers heeft. ;)

Guest muziekfreak
Ik heb geen Infinity luidsprekers, ook nooit beluistert. Maar de site ziet er compleet uit. :)

Hopelijk dat de eigenaren aan jouw oproep gehoor geven, want het best leuk om te weten wie nou zulke oude luidsprekers heeft. ;)

Ik zou niet anders willen Lars als de classics van infinity....tezij ik een lottery win en een paar wilsons...of avalons topmodellen kan kopen ;)

Beste Lars,

Ach wat is oud? De IRS Epsilon etc. behoren ook tot de classiscs en die zijn nog hageljong. Bovendien is een IRS ssyteem tijdloos. Het IRS 1B bijvoorbeeld kan nog mee met de topsystemen, en dan op heel veel punten is de IRS 1B nog op eenzame hoogte in het voordeel.

Muziekfreak,

Ontzettend mooie site en dit is the way to go. Wanneer he er interesse in hebt, ik heb nog foto's van mijn IRS Beta systeem in de zeldzame donker rosewood uitvoering. Wil je die hebben?

Groeten,

Bas

Guest muziekfreak
Beste Lars,

Ach wat is oud? De IRS Epsilon etc. behoren ook tot de classiscs en die zijn nog hageljong. Bovendien is een IRS ssyteem tijdloos. Het IRS 1B bijvoorbeeld kan nog mee met de topsystemen, en dan op heel veel punten is de IRS 1B nog op eenzame hoogte in het voordeel.

Muziekfreak,

Ontzettend mooie site en dit is the way to go. Wanneer he er interesse in hebt, ik heb nog foto's van mijn IRS Beta systeem in de zeldzame donker rosewood uitvoering. Wil je die hebben?

Groeten,

Bas

:D domme vraag natuurlijk! Rosewood ja dat is een aparte uitvoering die je zelden ziet :)