Guest C J Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Beste forumvrienden, ja ik weet het, het is al eens eerder aangezwengeld, maar het is zo dodelijk saai op heare dat we eigenlijk net zo goed kunnen stoppen. Ik fiets zo eens langs de verschillende onderwerpen en kom tot de ontdekking, dat het een en al bloedarmoede is. Als iemand een vraag heeft, wordt er niet of nauwelijks nog op gereageerd. Ja, behalve Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Ik fiets zo eens langs de verschillende onderwerpen en kom tot de ontdekking, dat het een en al bloedarmoede is. Kom maar op met een leuk onderwerp Voor zover mogelijk probeer ik forumleden te helpen (al of niet van de wal in de sloot ). Daarnaast heb ik zelf de meeste behoefte aan muziek(vernieuwing) dus ben ik daar ook veel te vinden. En ja, af en toe (je moet ze met een zaklamp zoeken) start zelfs ik een (voor mij) interessant onderwerp Op het moment dat ik dit schrijf, hebben 15 personen dit onderwerp gelezen en jij was de enige met een reactie. Zegt dit al niet genoeg? Kijk, dat van de wal in de sloot, geld ook zeker voor mij. Maar of je iemand nu de wal op op helpt, of de sloot in, een ander kan dan met zijn of haar specifieke kennis voor helderheid zorgen. Dit houdt de zaak dus levendig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Het is idd waar dat hear weinig gebeurd. Misschien ligt het aan het feit dat (bijna) alles reeds aan bod is geweest en men moe is telkens de antwoorden te herhalen. Blijkbaar is men te moe of te lui om ff in de geschiedenis van het forum te duiken. Vaak worden er ook vragen gesteld in de trend van "wat vinden jullie van .....". Nou die sla ik bij voorbaad over, omdat daar geen zinnig woord over te babbelen valt. Ik zie ook dat topics die interessant (kunnen) worden, maar die niet stroken met "de normale" gedachtengang, al snel in het belachelijke getrokken worden (schuurpapiertje???). Het is zelfs zo erg geweest dat (ik noem geen namen) alles alleen maar over kabels of PP's ging. Dat heeft gewoon veel te lang aangehouden. Daar jaag je forummers mee weg. Ook ik post of reageer daarom steeds minder Ik kan begrijpen dat mensen dan minder (durven te) vragen. Jammer. het was ooit zo'n leuk en gezellig forum. Sorry dat ik het oopmerk, maar de teloorgang van het ouwe hifi.nl forum heeft het hear-forum geen goed gedaan (dat is mijn mening (en misschien een beetje ongenuanceerd neer geklad, maar ik weet het op dit moment niet anders te brengen)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Op het moment dat ik dit schrijf, hebben 15 personen dit onderwerp gelezen en jij was de enige met een reactie. Zegt dit al niet genoeg? Tsja, ik zie het ook liever anders De vraag is: Hoe kunnen we dit veranderen Zo, jij was snel. Tsja, dat was nu mijn vraag aan allen. Niet te geloven, 15 personen, waarvan er Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Op het moment dat ik dit schrijf, hebben 15 personen dit onderwerp gelezen en jij was de enige met een reactie. Zegt dit al niet genoeg? Tsja, ik zie het ook liever anders De vraag is: Hoe kunnen we dit veranderen Gewoon af en toe eens bij anderen luisteren, eventueel met wat andere audiospullen. En daar een stukje over schrijven. Blijft altijd leuk en leerzaam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Het is idd waar dat hear weinig gebeurd. Misschien ligt het aan het feit dat (bijna) alles reeds aan bod is geweest en men moe is telkens de antwoorden te herhalen. Blijkbaar is men te moe of te lui om ff in de geschiedenis van het forum te duiken. Vaak worden er ook vragen gesteld in de trend van "wat vinden jullie van .....". Nou die sla ik bij voorbaad over, omdat daar geen zinnig woord over te babbelen valt. Ik zie ook dat topics die interessant (kunnen) worden, maar die niet stroken met "de normale" gedachtengang, al snel in het belachelijke getrokken worden (schuurpapiertje???). Het is zelfs zo erg geweest dat (ik noem geen namen) alles alleen maar over kabels of PP's ging. Dat heeft gewoon veel te lang aangehouden. Daar jaag je forummers mee weg. Ook ik post of reageer daarom steeds minder Ik kan begrijpen dat mensen dan minder (durven te) vragen. Jammer. het was ooit zo'n leuk en gezellig forum. Sorry dat ik het oopmerk, maar de teloorgang van het ouwe hifi.nl forum heeft het hear-forum geen goed gedaan (dat is mijn mening (en misschien een beetje ongenuanceerd neer geklad, maar ik weet het op dit moment niet anders te brengen)) Kijk Sodejuu, wat jij daar al dan niet ongenuanceerd neerkladt, maakt niet uit, altans voor mij. Waar het om gaat, is dat mensen met vragen durven te komen en zich niet schamen voor hun, noem het maar onkunde. Mensen belachelijk maken is goedkoop. Dan haken mensen inderdaad af. Als men elkaar nu gewoon in eigen waarde laat en elkaar met serieuse antwoorden bedient, is het forum zoveel aantreklijker voor mensen met minder technische kennis. Of zie ik dit alles verkeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Niet te geloven, 15 personen, waarvan er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Zo, nu eerst even eten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Het hear forum lijkt meer op een database, ik zie zo vaak iemand zoeken, zelfs mijn oer-topic 'het nut van goede netsnoeren' wordt nog steeds regelmatig gelezen Nu heb ik dit wel een beetje aangeslingerd met mijn topic over standaard netsnoeren bij Kraus, maar toch Het kinderachtige gedrag zal inderdaad potenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Juist Ome Henk en allemaal. Ben zelf pas 51 en moet nog zoveel leren ! Dus we blijven optimistisch ? Kep een "groene bril ? Jerry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Zou het ook met het mooie weer van de afgelopen tijd te maken kunnen hebben? Ikzelf ben lang niet meer zo vaak op het forum als afgelopen winter. Ben gewoon vaker buiten (vaak voetballen o.i.d.)...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Al met al heb ik nu dus slechts zo'n 5 jaar "ervaring" Ik nog maar 2... Maar ik ben dan ook een stukje jonger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Ik lees het net en zal dan ook direct reageren. Ik ben het eens met bovenstaande reacties. Men is misschien moe om te reageren en/of men wil niet graag in een topic tussen komen waar alleen bekende van elkaar reageren. Ik heb zelf ook niet altijd zin om te reageren alhoewel ik wel soms wel een mening of een reactie heb over dat ene onderwerp. Ik ben buiten het internet niet iemand die veel praat, tenzij het onderwerp interessant is. Op internet ben ik vrijwel het zelfde, al wil het soms wel anders verlopen. En verder is het misschien wel handig om een soort kennismakings forum hear neer te zetten. Apart voor nieuwelingen en voor wie het leuk/handig vind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 En verder is het misschien wel handig om een soort kennismakings forum hear neer te zetten. Apart voor nieuwelingen en voor wie het leuk/handig vind. Nou, ik zou zo zeggen, stuur eens een meel aan forumbeheer Wie weet wordt het een succes. Kan ik wel doen ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Eigenlijk voel ik mij niet zo aangesproken. Als ik het gevoel heb een bijdrage te kunnen leveren, dan doe ik dat en soms flink uitgebreid. Soms reageer ik melig en dat hoort er ook bij. Het meest dodelijk voor een forum als dit zijn op de persoon gerichte negatieve acties. Ik vind verslagen van luistersessies het meest interessant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Zoiets als http://diyaudio.com/forums/forumdisplay.php?forumid=7 (btw Ome Henk, je weet niet wie of je weet meer?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Zoiets als http://diyaudio.com/forums/forumdisplay.php?forumid=7 Zoiets ja. Maar dan moet de meerderheid wel er mee eens zijn plus het beheer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 (btw Ome Henk, je weet niet wie of je weet meer?) Nee Duck, ik weet niet wie je bedoeld. Hmm laat me raden, Paul Jenner? Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 yip Ziet ernaar uit dat naast een topic voor "introducties" we ook een vaste rubriek "vermist" moeten starten. Zag net dat die er al was in Audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Dan hebben jullie allebei verloren, de mooiste is toch mijn vriendinnetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Paul is momenteel in fotografie, zijn andere grote hobby.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Moets ff googelen Nee vind mijn vriendin nog steeds knapper Maar ben wel bevooroordeeld.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Paul is momenteel in fotografie, zijn andere grote hobby.. Okay, fotomodellen zeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 20 mei 2004 Report Share Posted 20 mei 2004 Dan hebben jullie allebei verloren, de mooiste is toch mijn vriendinnetje Tsssssss, ik vind mijn vrouw ook mooi, maar Heidi (Klum) vind ik knapper hallo zeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts