mumsoft Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Sorry dat ik me er ook even in meng. Ik lees elke dag de interessante dignen die er op dit forum gebeuren. Ik kan jullie mededelen dat ik binnen een paar minuten klaar ben. Interessant? Nauwelijks. Herhalingen? Jawel, maar dat is eigenlijk logisch als je al ruim 9 jaar op HEAR actief bent. Bovendien vind ik de huidige layout verre van prettig, maar dat is een keuze van HEAR zelf. Ik heb geen breedbeeld monitor, maar een 5:4 19" ding en ik ben niet van plan binnekort over te stappen naar een breedbeeldpongel. Als je dan een antwoord tikt, verdwijnt het eind van de regel achter een raffel smilies. Of als je aan het corrigeren bent, verspringt ineens de hele zwik en ben je de draar weer kwijt. Niet bepaald makkeijk werken. Ik heb net zo'n monitor, maar geen last. Vermoedelijk ligt het aan de resolutie die je gebruikt. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 het weer zorgt dat je meer buiten bent en minder "surft" maar het mooie weer maakt een mens blij, , lekker denken, energie om aan de slag te gaan, en vandaaruit krijg je input om iets te starten ... Klopt wel hoor Ik zit lekker te rommelen in mijn nieuwe knutsel ruimte. Maar om daar nu uitgebreid over te gaan "spammen" Het is nog lang niet klaar, ik ben ook een beetje afhankelijk van dingen die ik "gebietst" heb zoals een hele grote tafel, wat straks mijn werkplek wordt. Verder komt er een heel groot bureau waar ik eindelijk dingen zoals mijn scope en andere meetapparatuur en mijn Nokki hopelijk gewoon kan laten staan... Maar ook daar, ben ik even afhankelijk van levering van nieuwe... Het is namelijk een "low budget project" Verder heb ik 2 6AS7G triodes gekregen voor mijn "ideale" triode versterker met een DF van maar liefst 13! Maar ook daar moet ik nog heel veel spullen voor bietsen regelen Idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Zeg, willen de gasten die roepen dat het ongezellig is in de kroeg, gewoon een keer thuis blijven? Dan hebben andere gasten die ook graag in de kroeg komen, daar geen last van ! Straks praat je alleen nog tegen de caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Zeg, willen de gasten die roepen dat het ongezellig is in de kroeg, gewoon een keer thuis blijven? Dan hebben andere gasten die ook graag in de kroeg komen, daar geen last van ! Straks praat je alleen nog tegen de caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Zeg, willen de gasten die roepen dat het ongezellig is in de kroeg, gewoon een keer thuis blijven? Dan hebben andere gasten die ook graag in de kroeg komen, daar geen last van ! Straks praat je alleen nog tegen de caf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Beste Miracle, Wat een driftige en onvriendelijke reactie is dit nu weer! Zo te zien ben je weer eens in een ongedempte eigenresonantie geraakt. Dempen en afkoelen door onderdompeling in (koude!) trollensnot lijkt een mogelijke remedie. Wie niet sterk is, moet slim zijn. Wie niet slim is, moet sterk zijn. Wie niet slim en ook niet sterk is, moet aardig zijn. Wees toch eens een beetje aardiger, Miracle! Beste Spiekerboertje, Dat was geen driftige en onvriendelijke reactie. Dat was zelfs nog een heel gematigde reactie. De zelfingenomenheid die jij tentoon wenst te spreiden is van een dusdanig misselijkmakend niveau, en zo neerbuigend tegenover M44, dat dat op diverse/bijna alle fora, in diverse landen (tel ik de zuiderlijke landen, met al hun drift niet eens mee) je daarvoor een ban for life gekregen zou hebben, gevolgd door een persoonlijk bezoek welke je eens haarfijn uit zouden leggen waarom je die ban hebt gekregen. Moet ik daar dan nog bij uitleggen dat je daarna hoogstwaarschijnlijk nooit meer in staat zult zijn om je nog op een forum te kunnen begeven? Lijkt mij niet toch. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Beste Miracle, Wat een driftige en onvriendelijke reactie is dit nu weer! Zo te zien ben je weer eens in een ongedempte eigenresonantie geraakt. Dempen en afkoelen door onderdompeling in (koude!) trollensnot lijkt een mogelijke remedie. Wie niet sterk is, moet slim zijn. Wie niet slim is, moet sterk zijn. Wie niet slim en ook niet sterk is, moet aardig zijn. Wees toch eens een beetje aardiger, Miracle! Beste Spido, Dat was geen driftige en onvriendelijke reactie. Dat was zelfs nog een heel gematigde reactie. De zelfingenomenheid die jij tentoon wenst te spreiden is van een dusdanig misselijkmakend niveau, en zo neerbuigend tegenover M44, dat dat op diverse/bijna alle fora, in diverse landen (tel ik de zuidelijke landen, met al hun drift niet eens mee) je daarvoor een ban for life gekregen zou hebben, gevolgd door een persoonlijk bezoek welke je eens haarfijn uit zouden leggen waarom je die ban hebt gekregen. Moet ik daar dan nog bij uitleggen dat je daarna hoogstwaarschijnlijk nooit meer in staat zult zijn om je nog op een forum te kunnen begeven? Lijkt mij niet toch. Mvg. Miracle. Moddergooien hoort blijkbaar bij het Hear forum. Een forum, dat door dat eindeloze gekissebis, nu op sterven na dood is. Mannen, ga vooral zo door. Succes ermee! Trek de stekker er maar uit en laat de topics graag gearchiveerd en toegankelijk achter. my $0,02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Sorry dat ik me er ook even in meng. Ik lees elke dag de interessante dignen die er op dit forum gebeuren. Ik kan jullie mededelen dat ik binnen een paar minuten klaar ben. Interessant? Nauwelijks. Herhalingen? Jawel, maar dat is eigenlijk logisch als je al ruim 9 jaar op HEAR actief bent. Bovendien vind ik de huidige layout verre van prettig, maar dat is een keuze van HEAR zelf. Ik heb geen breedbeeld monitor, maar een 5:4 19" ding en ik ben niet van plan binnekort over te stappen naar een breedbeeldpongel. Als je dan een antwoord tikt, verdwijnt het eind van de regel achter een raffel smilies. Of als je aan het corrigeren bent, verspringt ineens de hele zwik en ben je de draar weer kwijt. Niet bepaald makkeijk werken. Ik heb net zo'n monitor, maar geen last. Vermoedelijk ligt het aan de resolutie die je gebruikt. M rc Ik heb er ook last van op de laptop van mn werk (met oude IE). Wel via een breedbeeld scherm (1920*1200). Tis inderdaad heel erg irritant. De regels verspringen terwijl je tikt achter het rechter kader waar de smilies staan (zoals nu ook weer) en soms weer terug. Er is geen pijl op te trekken. Blind tikken gaat me niet zo best af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Net als Roger ben ik een fan van het eerste uur en ik heb hear veel geleerd. Kijk ook wel dagelijks even op het forum. Van mij mogen er wel weer leuke bijdragen komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Wedden dat de TS(=Topic Starter) in het weekend weer een topic start over gehakt en TS(=Trollensnot)? M rc Komt C J dan ook dit weekend..?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Dit natuurlijk waar het om gaat. Maar kennelijk hebben de leden er geen zin meer in om topics te starten. Waarom...?? Kweenie... Misschien ook dat men gewoon weinig te melden heeft. Jij kennelijk ook. Misschien nu de tijd voor een bezoekje aan huize audiofreak en kan je naar hartelust weer een topic starten hear. Zal ik er ook in meedoen in het topic. Met dat bezoekje... dat gaat goed komen... Ik heb op zich genoeg te melden, maar wordt het een beetje moe om telkens opnieuw wat te starten, terwijl er van de anderen weinig komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Dit natuurlijk waar het om gaat. Maar kennelijk hebben de leden er geen zin meer in om topics te starten. Waarom...?? Kweenie... Misschien ook dat men gewoon weinig te melden heeft. Jij kennelijk ook. Misschien nu de tijd voor een bezoekje aan huize audiofreak en kan je naar hartelust weer een topic starten hear. Zal ik er ook in meedoen in het topic. Met dat bezoekje... dat gaat goed komen... Ik heb op zich genoeg te melden, maar wordt het een beetje moe om telkens opnieuw wat te starten, terwijl er van de anderen weinig komt. Slap excuus,Hans ! Omdat een ander het niet doet, hoef jij je daardoor toch niet tegen te houden. Kom op, opstarten dat topic en melden wat je te melden hebt. je bent niet voor niets de meester in het opstarten van topics. Dat is een eretitel, hoor. Dus .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Wedden dat de TS(=Topic Starter) in het weekend weer een topic start over gehakt en TS(=Trollensnot)? M rc Komt C J dan ook dit weekend..?? Och heden, vergissing. het had THS moeten zijn TopicHerStarter. Maar dan komen die afko's niet meer overeen. Sorry! M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 3 juni 2010 Report Share Posted 3 juni 2010 Ik heb op zich genoeg te melden, maar wordt het een beetje moe om telkens opnieuw wat te starten, terwijl er van de anderen weinig komt. Misschien maken die "anderen" wat audio betreft...gewoon niet zoveel mee Hans ..... Zou zomaar kunnen... als je e.e.a. in dàt daglicht kunt zien... Ik zélf maak niet zoveel mee, de knip is leeg en de hobby ligt op zijn gat. Maar ik ben wel heel blij met mijn muziekspulletjes.... "Genieten" kost niks Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 juni 2010 Report Share Posted 4 juni 2010 Ik heb op zich genoeg te melden, maar wordt het een beetje moe om telkens opnieuw wat te starten, terwijl er van de anderen weinig komt. Tja, op die manier schoffeer je natuurlijk wel al diegenen die ooit de moeite namen om op jouw topics te reageren Schiet dan ook niet op...... Maar er is nog steeds wel bestaansrecht voor het Hear forum hoor. Wat maakt het nou uit of het hier rustig is? Blijft het gekift ook achterwege en misschien kan dan nieuwe aanwas een kans krijgen zonder meteen afgeblaft te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 4 juni 2010 Report Share Posted 4 juni 2010 Dat het rustig is komt bij mij door het voorjaar. kben best druk met het huis en de tuin zo dat voor muziek al weinig tijd overblijft. Tijd om dan nog te forumen is dan al helemaal schaars. Wordt het zometeen weer binnen zitten dan wordt het wel weer drukker na de vakanties lijkt mij zo. Het zou zelfs raar zijn als dat niet zo was. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 juni 2010 Report Share Posted 4 juni 2010 Wat doe je als je tevreden bent met je set, en eigenlijk weinig verstand hebt van wat erin zit? Ik had dat tot 3 jaar geleden, en ik vertoonde me daarvoor niet op audiofora. Toen was ik niet meer tevreden, en kwamen er allerlei vragen in me op. Die heb ik gesteld, me dunkt dat ik toch een aantal aardige topics heb gestart, waar flink in gereageerd is. En nu ben ik weer tevreden, en zak ik weg in een heerlijke forumlethargie. Tot er iets stuk gaat, natuurlijk. Het enige wat mij rest is af en toe bij iemand gaan luisteren, of liefhebbers ontvangen. Dat is eigenlijk ook het aardigste. Ik heb nog een recensie van de Olive onderhanden, die ik onderhand eens af wil maken. En dat is het dan. En af en toe een beetje zieken over gehakt, want dat is iets wat me de rest van mijn leven zal blijven boeien. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 4 juni 2010 Report Share Posted 4 juni 2010 Ach, net als in een kroeg heb je wel eens meningsverschillen en (die zijn best wel eng hoor) aannames. Als we Hear nu eens bedenken dat we allemaal mensen van vlees en bloed zijn (ook als alter ego etc, voordat die wordt ingekopt) dan valt het allemaal best mee. In de jaren na de beruchte sluiting van dat andere forum een aantal jaren geleden was het hear toch best wel interessant hoor! Nog steeds lees ik graag even de nieuwe berichten door, hoewel ik me de laatste tijd het meest aangetrokken voel door de muziekgerelateerde topics, omdat er verder niet zo veel nieuws wordt gepost (of te posten valt???). Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 25 juni 2010 Report Share Posted 25 juni 2010 (...) ik ga hier ook weg binnenkort. (...) dus M44 is binnenkort weg. Beste m44, Wat jammer! Ik zal je vreselijk missen... Want jouw bijdragen gaven me vaak aanleiding om uit te leggen hoe het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joboton Posted 25 juni 2010 Report Share Posted 25 juni 2010 de huidige meettechniek en wiskunde mag niet in twijfel worden getrokken. Tja, heilige huisjes bij sommigen. Maar mensen die hun oren gebruiken zullen soms ook anders concluderen. Natuurlijk mag dat wel, maar dat gebeurt nooit. Wat wel gebeurt is dat bij een vergelijking met voorkennis verschillen gehoord worden en zonder voorkennis niet. Wat dan weer ondersteund wordt door de wetenschap die stelt dat er geen hoorbare verschillen kunnen zijn. En dan heet het dat de huidige natuurkundige en wiskundige wetmatigheden niet zouden kloppen 'omdat we nog niet alles weten'. Hoe ver moet je zinken om je gelijk te halen? Terugvallen op wat we niet weten en negeren wat we wel weten? Zoals de tekortkomingen en beperkingen van ons gehoor? Waardoor wij bijvoorbeeld in staat zijn verschillen te horen, wanneer wij naar twee keer dezlefde kabel luisteren? Ik geef toe, je zult de luisteraar eerst wijs moeten maken dat het om twee verschillende kabels gaat, maar daarmee zet je het gehoor dermate op scherp dat die verschillen gehoord worden ook. Dat die verschillen er wetenschappelijk gezien niet zijn, is dan een tekortkoming van de wetenschap. We hebben het immers zelf gehoord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 25 juni 2010 Report Share Posted 25 juni 2010 (...) ik ga hier ook weg binnenkort. (...) dus M44 is binnenkort weg. Beste m44, Wat jammer! Ik zal je vreselijk missen... Want jouw bijdragen gaven me vaak aanleiding om uit te leggen hoe het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 25 juni 2010 Report Share Posted 25 juni 2010 Ach laat gaan Robin, Joboton was ooit eens bij een Furutech vergelijking waarbij wel degelijk verschillen werden waargenomen en hijzelf het ook toegaf dat de gehoorde verschillen werkelijk bestonden. Lijkt mij dus, wat je al zegt, trollen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 25 juni 2010 Report Share Posted 25 juni 2010 Ach laat gaan Robin, Joboton was ooit eens bij een Furutech vergelijking waarbij wel degelijk verschillen werden waargenomen en hijzelf het ook toegaf dat de gehoorde verschillen werkelijk bestonden. Lijkt mij dus, wat je al zegt, trollen en later gezwicht voor de mening van anderen blijkbaar. ja....dat is lastig verwerken. mischien daarom deze rare post ik vergeef je joboton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 augustus 2011 Report Share Posted 8 augustus 2011 Beste forumvrienden, ja ik weet het, het is al eens eerder aangezwengeld, maar het is zo dodelijk saai op heare dat we eigenlijk net zo goed kunnen stoppen. Ik fiets zo eens langs de verschillende onderwerpen en kom tot de ontdekking, dat het een en al bloedarmoede is. Als iemand een vraag heeft, wordt er niet of nauwelijks nog op gereageerd. Ja, behalve Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 8 augustus 2011 Report Share Posted 8 augustus 2011 Beste forumvrienden, ja ik weet het, het is al eens eerder aangezwengeld, maar het is zo dodelijk saai op heare dat we eigenlijk net zo goed kunnen stoppen. Ik fiets zo eens langs de verschillende onderwerpen en kom tot de ontdekking, dat het een en al bloedarmoede is. Als iemand een vraag heeft, wordt er niet of nauwelijks nog op gereageerd. Ja, behalve Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts