Jump to content

Dodelijk saai op Heare!!!!!

Guest C J
 Share

Recommended Posts

• 2 months later...

Zij wel :D  Nee joh ik ben een vrijwilliger bij  een atletiekvereniging.  's maandags en vrijdags zijn er dan een 5...6 tal mannen

van 65 en ouder die het onderhoud doen.  Prima mensen als je ze kent, maar ze hebben overal commentaar op.  Hun bijnaam is

niet voor niets "mopperploeg"  :blink:   Hear gaat het precies dezelfde kant op.  Het heeft vaak meer met "vliegen vangen" dan met audio

te maken.  :wacko:  Zo wil ik niet worden, zonde van mijn tijd.

Ik denk dat het iets met (levens) ervaring te maken heeft (en wellicht ook met bijbehorende teleurstelligen). Maar of mopperen en afzeiken de beste manier is om er mee om te gaan (en van te profiteren) dat valt te betwijfelen. Aan de andere kant zie je een hoop stommiteiten om je heen (maar vergeet nooit in de spiegel te kijken).

Zij wel :D Nee joh ik ben een vrijwilliger bij een atletiekvereniging. 's maandags en vrijdags zijn er dan een 5...6 tal mannen

van 65 en ouder die het onderhoud doen. Prima mensen als je ze kent, maar ze hebben overal commentaar op. Hun bijnaam is

niet voor niets "mopperploeg" :blink: Hear gaat het precies dezelfde kant op. Het heeft vaak meer met "vliegen vangen" dan met audio

te maken. :wacko: Zo wil ik niet worden, zonde van mijn tijd.

:D Je bent net zoals die vintage mannetjes, je hebt het zelf alleen nog niet in de gaten. Tijd voor actie, Jack. Koop een Harley, neem een tattoo, verf je haar of zoek een toupet. Doe iets!

Dit forum begint langzaam een forum te worden van oude mannetjes.  U kent ze wel,  àltijd wat te zeuren, het is nooit goed.

the-muppet-show-2-oude-mannen.large.jpg

Dit forum begint langzaam een forum te worden van oude mannetjes.  U kent ze wel,  àltijd wat te zeuren, het is nooit goed.

the-muppet-show-2-oude-mannen.large.jpg

Doe er eens wat aan, zou ik zeggen.

:D Je bent net zoals die vintage mannetjes, je hebt het zelf alleen nog niet in de gaten. Tijd voor actie, Jack. Koop een Harley, neem een tattoo, verf je haar of zoek een toupet. Doe iets!

Oei! :blink: )))))  Dank voor de waarschuwing :) Met Harley's  en tattoo heb ik niks.  Ik sport veel en ben maatschappelijk betrokken.

Dat haar verven was niet zo'n succes.  Met dat  grijze haar van mij, gaat dat niet goed.  Ooit een wedstrijd gedaan met een secretaresse

"wie het meest "blond"  was.  Dat heb ik gewonnen B)  Maar ik heb wel een hele middag bij de kapper gezeten.  Het werd 3x "geverfd"

Na de 1e keer was ik kanarie geel :wacko: En de kapster lijkbleek   :o  De 2e keer met waterstofperoxide ... die troep bijt! :blink: En de

3e keer met een anti kleur toen had ik hetzelfde haar als Geert Wilders .... platina blond :D

Maar je hebt gelijk dat ik wat moet doen.... dat doe ik :)  Mijn nickname  is dan wel vintage maar ik blijf het leuk vinden om dingen te leren.

Mijn dochters zijn zeer bedreven en succesvol in het maken van websites. Het is hun beroep.   Ze doen dat in Wordpress, Outsystems  en gewoon Javascript PHP en MYSQL .  Ik nu ook  ;)  Als ik iets niet  kan vinden kan ik het zo vragen.  Ideaal :)   Verder ben aan het sparen om meer te kunnen meten.  Het is fantastisch dat wat je hoort, gewoon kunt  zien en daarmee te kunnen beredeneren.......  En zo zijn er nog meer uitdagingen en cursussen voor gevorderden. 

Dat is dan weer een voordeel van ouder worden. :) "Achter de geraniums"  als een zuur oud mannetje gaan zitten, daar heb ik geen zin in.

Ik denk dat het iets met (levens) ervaring te maken heeft (en wellicht ook met bijbehorende teleurstelligen). Maar of mopperen en afzeiken de beste manier is om er mee om te gaan (en van te profiteren) dat valt te betwijfelen. Aan de andere kant zie je een hoop stommiteiten om je heen (maar vergeet nooit in de spiegel te kijken).

Negatief is makkelijk en veilig, het is mensen eigen.  Sla de krant maar open 95% van het nieuws is negatief.  Terwijl in het dagelijks leven gewoon 95% goed gaat.In de spiegel kijk ik regelmatig,  valt niet mee.  Aan de andere kant:  Het voordeel van ouder zijn is dat je alles wel een keer hebt meegemaakt.  Daardoor kun je dingen van een afstand bekijken, zonder er direct iets mee te moeten of te vinden.  Regelmatig is het zelfs komisch  ;)

Ik ga mijn ding doen,  gegroet :)

Ga je stoppen hier? 

Nee hoor,  alleen de dingen die ik de moeite waard vind, ga ik voor een groter publiek beschikbaar maken.

Op een forum zoals dit kun je geen plaatjes plakken en dingen raken zoek.

Jack, je heb gelijk. Dit forum is niet erg geschikt om informatie langdurig beschikbaar te maken. In tegen stelling tot bv diyaudio, daar kan je met een beetje moeite technische draadjes van 50 pagina's of langer van 10 jaar geleden nog vrijmakkelijk met search boven tafel halen. En dat terwijl er honderden actieve leden zijn. De draadjes zelf zijn vaak ook wel doorspekt met reacties die kunnen afleiden, dat wel. (eigenlijk zou je een hoofddraad moeten hebben en aftakkingen voor de reacties, meer een boom dan een lange tree).

Maar je kunt een forum als dit wel gebruiken om een mening of visie te geven, dat hoeft niet altijd mopperen te zijn. Maar je hetbt wel gelijk, heel veel echt boeiends komt er niet voorbij. Is ook best lastig met een handje vol leden. beurs bezoekjes, muziek tips, verkoop van artikelen, zoeken naar een nieuwe apparaat, dat kan nog wel aardig zijn. Mogelijk tips voor reparatie ook.

Hoe is het eigenlijkmet de zelfbouw dac van Kappa (meen ik)>

Dat het hier saai is, is natuurlijk ook de "wet van de grote getallen" (statistiek).
In tegenstelling tot vele andere hifi-forums, is het actieve deelnemersveld hier gewoonweg veel te klein.

Het verbaasd me nog, dat dit forum in stand wordt gehouden, immers dit vereist achter de schermen
wel effort van bepaalde mensen, techniek, tijd en geld.

Tsja een hobby mag wat geld kosten ;)

De software waar dit forum op draait is een slechte keuze en dat kost bezoekers

Dit zie ik maar als wellicht een klein deel v/d oorzaak.

Nederland is gewoon te klein voor > 2 a 3 forums. 

Kijk hoeveel overlap er nu al is op de diverse fora m.b.t. dezelfde deelnemers, zelfde vragen, zelfde topics,

zelfde antwoorden, zelfde discussie en vooral zelfde off-topic-gebabbel

Wat is wijsheid?

De gang van zaken op fora is meestal: iemand oppert iets .............. anderen vallen daar overheen. Daarbij steek ik ook de hand in eigen boezem.

Veel kwalijker vind ik fora waar je verwijderd wordt, als je het niet met de vaste groep van posters c.q. leiding eens bent. Dan is dat meteen ook geen forum meer.

Jack, je heb gelijk. Dit forum is niet erg geschikt om informatie langdurig beschikbaar te maken.[....]

Maar je kunt een forum als dit wel gebruiken om een mening of visie te geven [...}

Het 1e los ik op met een eigen blog  en 2 natuurlijk  :)   Bovendien die 2 kunnen elkaar ook versterken. ;)