WanFie Posted 12 april 2014 Report Share Posted 12 april 2014 wie kan me in kontact brengen met mensen die meer over 'koolstof' weten. Ik heb zelf een paar interessante audio ontdekkingen er mee. kzeppos@yahoo.com Moet je dan niet op Audiofreaks.nl zijn ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 20 april 2014 Report Share Posted 20 april 2014 Ahem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 20 april 2014 Report Share Posted 20 april 2014 Ahem Daar heb je 8 dagen over nagedacht Marc? Petje af! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 20 april 2014 Report Share Posted 20 april 2014 Moet je dan niet op Audiofreaks.nl zijn ?? Zijn daar koolstof experts Hans? Is koolstof een goede geleider/ader ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 21 april 2014 Report Share Posted 21 april 2014 Zijn daar koolstof experts Hans? Is koolstof een goede geleider/ader ? Ik vind het helemaal niks, Saai en weinig leven. Maar anderen zijn er erg enthousiast over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 21 april 2014 Report Share Posted 21 april 2014 Klopt. Met koolstof in je set vind je het maar saai op hear. Every day a dull day. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Jammer dat velen zich hier écht minder laten zien.... Hans van Liempd, Jongensdroom, RobX, al langer niet Sodejuu zijn er enkelen daarvan.... De veel-posters die bijna niet meer posten of zo goed als afgehaakt zijn, maakt het "bijhouden" van alle posts een 5 minuten aangelegenheid. Erg jammer...... Wel weer leuk zijn de evenementen die eraan zitten de komen. Dat dan wel . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Misschien is er gewoon niet zoveel meer te vertellen. Zelf heb ik méér dan genoeg te doen. Alleen al mijn site vraagt de nodige tijd.... 3 vrouwen Af en toe is het leuk om iets niet alledaags uit te zoeken, als dat ik dat de moeite waard vind om daar met anderen van gedachten te wisselen. Dan hoor je me wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Hans van Liempd heeft zijn set af en komt alleen nog maar om te hakken, Jongensdroom heeft de pik op de moderators geloof ik (of is het andersom?), Robx is weggepest of heeft zich laten wegpesten, en Sodejuu is toch still going weak. En bovendien is het vakantietijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Hans aan de gehakt? . En JD had ik al lopen "uitschelden" , hij moet gewoon weer gaan posten. Toch erg jammer allemaal. En ja, het is weliswaar vakantietijd, maar toch..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Misschien is er gewoon niet zoveel meer te vertellen. Zelf heb ik méér dan genoeg te doen. Alleen al mijn site vraagt de nodige tijd.... 3 vrouwen Af en toe is het leuk om iets niet alledaags uit te zoeken, als dat ik dat de moeite waard vind om daar met anderen van gedachten te wisselen. Dan hoor je me wel. Ik heb volop te vertellen, maar voel me teveel op de vingers gekeken. Daardoor is het plezier om te posten sterk verminderd en komt de humor niet eens boven. Sorry, ik ben ook maar een mens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Ik heb volop te vertellen, maar voel me teveel op de vingers gekeken. Daardoor is het plezier om te posten sterk verminderd en komt de humor niet eens boven. Sorry, ik ben ook maar een mens. Kan ik mij goed voorstellen. Als moderators eigenmachtig gaan zitten gummen in posts waar niets onfatsoenlijks werd gezegd houdt een gebruikersforum op een gebruikersforum te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Pjotr, on 19 Aug 2014 - 2:07 PM, said:Kan ik mij goed voorstellen. Als moderators eigenmachtig gaan zitten gummen in posts waar niets onfatsoenlijks werd gezegd houdt een gebruikersforum op een gebruikersforum te zijn. Je slaat precies de spijker op de kop. Voor mij moet het belang van de consument voorop staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ove Rickland Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Kan ik mij goed voorstellen. Als moderators eigenmachtig gaan zitten gummen in posts waar niets onfatsoenlijks werd gezegd houdt een gebruikersforum op een gebruikersforum te zijn. Wordt het dan niet eens tijd dat de moderator zijn ingrijpen toelicht of verklaart? Of heb ik dat gemist? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Wordt het dan niet eens tijd dat de moderator zijn ingrijpen toelicht of verklaart? Of heb ik dat gemist? Er is een winkelier verdedigd die onwaarheden verkondigde over digitale weergave, zelfs nadat ik hem gezegd had dat op dit forum na te zullen vragen. Mij kun je elk technisch verhaal wijsmaken. Verder ging hij zich als een enorme vakman presenteren, waarop ik dacht: dan geef ik mijn mening over zijn luidsprekers. Op een paar exemplaren na, vind ik die maar matig. Waarom het allemaal zo uit de hand liep vraag ik mij af, want de winkelier vertelde mij nog dat musici (ik) allemaal half doof zijn. Dus waar maakt deze zich dan zo druk om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Het werd er heare inderdaad een stuk minder saai op. Ik was het trouwens wel eens met die winkelier, misschien op verkeerde gronden, maar toch. Wat voor de een waar is, is dat voor een ander niet. Dat heare de meerderheid er anders over denkt, soit. Dat maakt de zaak weer een stukje levendiger hè. Dus ik zou zeggen, zet hem op, je kunt het! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Dat is ook een het punt Marc. Een bewering is een persoonlijke mening en nog geen algemene waarheid. Ook al wordt dat zo gepresenteerd door een winkelier. Maar dat terzijde. Het gaat niet aan dat mods partij gaan trekken voor een winkelier (die overigens prima zelf zijn woordje deed) en selectief gaan zitten gummen zoals hen dat uitkomt. Dat gaat de sfeer hier niet verbeteren. Dat is meer aanmodderen m.i. De motivatie van de mod voor het uitgummen was dat er op de man werd gespeeld. Ik heb de die post gelezen en dat viel wel erg mee eigenlijk, er wordt wel grover op de man gespeeld af en toe. Dan kan een kwart van het forum wel uitgegumd worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Dat is ook een het punt Marc. Een bewering is een persoonlijke mening en nog geen algemene waarheid. Ook al wordt dat zo gepresenteerd door een winkelier. Maar dat terzijde. Het gaat niet aan dat mods partij gaan trekken voor een winkelier (die overigens prima zelf zijn woordje deed) en selectief gaan zitten gummen zoals hen dat uitkomt. Dat gaat de sfeer hier niet verbeteren. Dat is meer aanmodderen m.i. De motivatie van de mod voor het uitgummen was dat er op de man werd gespeeld. Ik heb de die post gelezen en dat viel wel erg mee eigenlijk, er wordt wel grover op de man gespeeld af en toe. Dan kan een kwart van het forum wel uitgegumd worden Als de moderator zich aan de, door het beheer opgestelde, regels houdt, kan 50 - 75% van de posts geschrapt kan worden. Ook deze . Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 voor deze ene keer, en ik reageer verder niet. als er bijvoorbeeld gereageerd wordt met ongeveer 'het is onzin wat je zegt maar blijkbaar heeft jouw shit-set dat soort dingen nodig' (ik zeg niks maar wie de schoen past trekke hem aan) dan getuigt dat van een dermate ongepaste opzettelijk negatieve afzeikerige ****mentaliteit dat ik verder lekker muziek ga luisteren. heerlijk hoor,, de muziek hier. fijne dag nog groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Dat is ook een het punt Marc. Een bewering is een persoonlijke mening en nog geen algemene waarheid. Ook al wordt dat zo gepresenteerd door een winkelier. Er worden een hoop persoonlijke meningen gedebiteerd zonder ook maar een greintje eigen ervaring. Zo zei er iemand dat ik een usb-kabel achter mijn oren had, of iets dergelijks, omdat ik ervaren heb dat er verschil kan zijn in het digitale deel van een set, zonder dat dat iets met jitter van doen kan hebben. En hier zegt JD weer dat de winkelier in kwestie onwaarheden verkondigde, terwijl dat zijn persoonlijke mening is, die ook nog eens nergens op gestoeld is. Dus hier presenteert JD een persoonlijke mening als algemene waarheid. En dan die reactie van Robx hierboven: degene die dat zei heeft hoegenaamd nooit diens set gehoord, gezien of ervaren, maar heeft er wel een denigrerende mening over. Je kunt ook zeggen dat het stikt in de audio van de bekrompen vooroordelen. Maar kijk, dat houdt een forum wel levendig. Persoonlijk zou ik me door zo'n reactie op mijn set zoals Robx kreeg van pietje spido puk niet op mijn kop laten zitten, wat wel blijkt, want ik ben hier nog altijd. Terwijl er ik weet niet wat naar mijn hoofd is geslingerd vanwege gehakt. Maar je krijgt er een dikke huid van. En zolang er niet wordt beweerd (hooguit gedacht) dat ik niet goed ben in mijn bovenkamer zal het wel loslopen. Dus jammer dat Robx hier niet meer post. Op een gegeven moment heb je alleen nog maar een ons-kent-ons clubje over, en ja, dan wordt het héél saai op heare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Mag dit draadje de prullenbak in. Veel beter Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Het is een prachtig zo'n forum, ik heb er heel veel aan gehad in het begin, nu is het gewoon een verlengde huiskamer . Toch ook nog wel leesbaar hoor, maar soms ook niet. Ik begrijp het niet hoe mensen zich op een forum zó kunnen laten gaan, terwijl ze in het eggie gewoon een avondje lekker met elkaar over audio zouden kunnen praten...... Na ja, mensen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 En hier zegt JD weer dat de winkelier in kwestie onwaarheden verkondigde, terwijl dat zijn persoonlijke mening is, die ook nog eens nergens op gestoeld is. Dus hier presenteert JD een persoonlijke mening als algemene waarheid. Excuses,ik had moeten zeggen: ir en ing vrienden hebben mij verzekerd dat het beweerde, technisch gezien onzin is. Ik ben ernstig geneigd hen te geloven, omdat ik weet hoe zij luisteren en .................. (ach laat maar trouwens ook) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2014 Report Share Posted 19 augustus 2014 Mag dit draadje de prullenbak in. Veel beter De prullenbak hoeft niet, je kunt/mag de geschiedenis niet wissen. Het zou wel naar het archief kunnen gezien de topic titel. Misschien moet er een draadje komen "Mag ik even mekkeren" als krabpaal. Hebben ze op een ander forum ook en dat is het meest actieve en lange draadje ooit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 20 augustus 2014 Report Share Posted 20 augustus 2014 Ik begrijp het niet hoe mensen zich op een forum zó kunnen laten gaan, terwijl ze in het eggie gewoon een avondje lekker met elkaar over audio zouden kunnen praten...... In het eggie worden er aanzienlijk minder extreme uitspraken gedaan, waardoor de reacties automatisch ook milder zijn. Verder wordt er, zelfs in dit topic, anderen zaken verweten die men zelf doet. Waarschijnlijk mag ik dat niet hypocriet noemen. Ik ben in ieder geval zo verstandig om geen concrete voorbeelden te geven. Het ontbreken van nieuwe leden lijkt op dit moment echter het grootste probleem voor het forum. Ik vind het prima, om over dit soort zaken eens van gedachten te wisselen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts