Jump to content

Dodelijk saai op Heare!!!!!

Guest C J
 Share

Recommended Posts

JD trolt teveel en te vaak. Ik heb het idee dat hij heel vaak niet meent wat hij schrijft en dan alleen post om te stangen. Daar heb ik weinig behoefte aan, zelfs als je dat op een quasi ludieke manier probeert te doen.

JD trolt teveel en te vaak. Ik heb het idee dat hij heel vaak niet meent wat hij schrijft en dan alleen post om te stangen. Daar heb ik weinig behoefte aan, zelfs als je dat op een quasi ludieke manier probeert te doen.

Mee eens dat hij in een aantal gevallen ook voor mij (veel) te ver ging. Maar meestal vond ik de (humoristische) bijdrages wel oké, ik heb vaak genoeg hard gelachen voor het beeldscherm  :)  :)  :) .

• 1 year later...

Valt het jullie niet op, hoe stil het is op dit forum sinds dat Carl een Auralic Aries mini heeft ?  :rolleyes:  Kennelijk is het toch niet zo makkelijk  :unsure:  :D

Was me niet opgevallen. Ik wist ook niet dat hij een Auralic Aries min heeft. Sterker nog, ik weet niet eens wat dat ís...  :huh: :rolleyes:

Tis carnaval Jack! ;)

Carl en carnaval  :confused:  Hij heeft toch last van zijn rug?  Ik zie hem niet "hossen" :unsure:  Maar goed kan me vergissen.  Ik zelf ben aan het pielen met een professionele router/ firewall, omdat ik het zat ben dat regelmatig mijn website wordt aangevallen :angry: Valt niet mee, want hij start al niet eens. :D Vraagt om nieuwe software en een tftp server, waar je dan weer een zakelijk account voor moet hebben?  :blink:  Krijgertje.... :)  Het houdt je van de straat  ;) Lekker prutsen tot het werkt.  :)

Omdat het er leuk uitziet en het met die emc hopelijk meevalt.

Een netstekkervoeding is van plastic en volgens mij ook niet zo afgeschermd.

Klopt, maar dat is met een filter nog wel op te lossen. Maar om dan maar een complete voeding niet af te schermen, is ook wel een beetje vreemd. Zeker als het je alleen om het uiterlijk te doen is. Dan kun je ook makkelijk een nette houten behuizing om een metalen kast heen bouwen...

Valt het jullie niet op, hoe stil het is op dit forum sinds dat Carl een Auralic Aries mini heeft ?  :rolleyes:  Kennelijk is het toch niet zo makkelijk  :unsure:  :D

Puur de drukte Jack, maar de zwarte Auralis lijken schaars. Hij is nog niet geleverd.