dumber Posted 23 mei 2004 Report Share Posted 23 mei 2004 Ben op deze site (http://www.arexx.nl/nl/index_nl.htm) een bouwkit voor een kleine buizenversterker tegengekomen. Lijkt mij een leuk ding om eens een keer te bouwen, maar misschien is er al iemand die deze heeft gemaakt, en zijn bevindingen over deze amp wil vertellen. Hij zou een kleine 15 watt kunnen persen uit 2 el84 buisjes per kanaal!!! Zou je met zo'n versterker nog een beetje geluidskwaliteit in huis kunnen halen? Groeten. "dumber". Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 2 juni 2004 Report Share Posted 2 juni 2004 Ik heb ervaring met zijn kleine broertje (zusje), de Crystal 1 met Link to comment Share on other sites More sharing options...
dumber Posted 3 juni 2004 Author Report Share Posted 3 juni 2004 Ik heb ervaring met zijn kleine broertje (zusje), de Crystal 1 met Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Aurexx geet zelf al aan dat ze om de prijs te drukken sommige onderdelen wat goedkoper heeft gehouden, die kunnen dus vervangen worden voor iets beters. Nee, dat volumeregelaartje is prut, maar ik gebruik hem als eindversterker, dus staat ie altijd helemaal open. Dat wordt wel een van mijn volgende upgrades, dat ding losknippen en de ingangen direkt aansluiten, liefst nog met zilver. Hij was makkelijk te monteren, deze versterker, alleen dat potmetertje was een crime, z Link to comment Share on other sites More sharing options...
dumber Posted 9 juni 2004 Author Report Share Posted 9 juni 2004 Aurexx geet zelf al aan dat ze om de prijs te drukken sommige onderdelen wat goedkoper heeft gehouden, die kunnen dus vervangen worden voor iets beters.Nee, dat volumeregelaartje is prut, maar ik gebruik hem als eindversterker, dus staat ie altijd helemaal open. Dat wordt wel een van mijn volgende upgrades, dat ding losknippen en de ingangen direkt aansluiten, liefst nog met zilver. Hij was makkelijk te monteren, deze versterker, alleen dat potmetertje was een crime, z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts