Jump to content

AUREXX ULTIMO 1 BUIZENVERSTERKER

dumber
 Share

Recommended Posts

Ben op deze site (http://www.arexx.nl/nl/index_nl.htm) een bouwkit voor een kleine buizenversterker tegengekomen.

Lijkt mij een leuk ding om eens een keer te bouwen, maar misschien is er al iemand die deze heeft gemaakt, en zijn bevindingen over deze amp wil vertellen.

Hij zou een kleine 15 watt kunnen persen uit 2 el84 buisjes per kanaal!!! :)

Zou je met zo'n versterker nog een beetje geluidskwaliteit in huis kunnen halen? :huh:

Groeten.

"dumber".

• 2 weeks later...

Aurexx geet zelf al aan dat ze om de prijs te drukken sommige onderdelen wat goedkoper heeft gehouden, die kunnen dus vervangen worden voor iets beters.

Nee, dat volumeregelaartje is prut, maar ik gebruik hem als eindversterker, dus staat ie altijd helemaal open. Dat wordt wel een van mijn volgende upgrades, dat ding losknippen en de ingangen direkt aansluiten, liefst nog met zilver. Hij was makkelijk te monteren, deze versterker, alleen dat potmetertje was een crime, z

Aurexx geet zelf al aan dat ze om de prijs te drukken sommige onderdelen wat goedkoper heeft gehouden, die kunnen dus vervangen worden voor iets beters.

Nee, dat volumeregelaartje is prut, maar ik gebruik hem als eindversterker, dus staat ie altijd helemaal open. Dat wordt wel een van mijn volgende upgrades, dat ding losknippen en de ingangen direkt aansluiten, liefst nog met zilver. Hij was makkelijk te monteren, deze versterker, alleen dat potmetertje was een crime, z