schaap Posted 16 november 2001 Report Share Posted 16 november 2001 Wat doen jullie aan inbraakbeveiligingen: 1. zo weinig mogelijk mensen bij je binnen laten (kijken)?? 2. Zware sloten met SKB-keurmerk. 3. verzekeren. 4. Alarmsysteem?? Ik ben benieuwd in hoeverre forumleden zich druk maken over dit soort zaken. groet Schaap die hoopt dat 'het' er nog staat als hij straks thuiskomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 16 november 2001 Report Share Posted 16 november 2001 Geplaatst door schaap:Wat doen jullie aan inbraakbeveiligingen: 1. zo weinig mogelijk mensen bij je binnen laten (kijken)?? Heb ik geen problemen mee 2. Zware sloten met SKB-keurmerk. Zijn aanwezig 3. verzekeren. En goed ook 4. Alarmsysteem?? Ook aanwezig Ik ben benieuwd in hoeverre forumleden zich druk maken over dit soort zaken. groet Schaap die hoopt dat 'het' er nog staat als hij straks thuiskomt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boy2 Posted 16 november 2001 Report Share Posted 16 november 2001 Hoi Schaap. Je raakt iets in me hoor. Ook ik hoop 's avonds als ik thuiskom dat "het" er nog staat. Mijn huis is niet zo erg beveiligd, om niet te zeggen helemaal niet. Gelukkig woon ik in een veilige buurt. Of zou ik mezelf voor de gek houden nu? Aaargh! Misschien een webcam op mijn eigen stereo richten, en op het werk steeds een windowtje openhouden? Of zo'n electronische blafhond? Alhoewel, voor een schaap is dat ook niet ideaal natuurlijk Eigenlijk heb je dus niks aan me, hooguit gedeelde smart is halve smart. Goed bijhouden wat je hebt, de garantiebewijsjes en bonnetjes ergens anders bewaren, voor de inboedelverzering. En je realiseren dat je je niet aan goederen moet hechten, omdat zij zich anders aan jou gaan hechten. Of een bordje "verboden voor inbrekers" misschien? Groeten, Uw medebibberaar, Boy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 16 november 2001 Report Share Posted 16 november 2001 Hmm,daar zeg je wat Schaap, Eigenlijk,nu ik d'r zo bij stil sta... Ik heb nix bijzonders aan inbraakpreventie gedaan tot nu. Alleen 'n inboedelverzekering,maar ook niet speciaal voor de installatie. (slik...) Ach, look on the bright side of life. Als je set dan gestolen wordt krijg je verzekeringsgeld en heb je weer de nieuwe uitdaging van 'n compleet nieuwe set uitzoeken en aanschaffen. Ik woon wel in 'n flat met intercom,maarja dat zal 't beetje inbreker worst zijn lijkt me. Kortom, wellicht niet verstandig,maar ik heb er tot nu nog nix aan gedaan. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
dewa Posted 16 november 2001 Report Share Posted 16 november 2001 grote zware krell/levinson kopen, kunnen ze niet meenemen. Hoewel...dieven kunnen ook audiofiel zijn.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 16 november 2001 Report Share Posted 16 november 2001 Geplaatst door dewa:grote zware krell/levinson kopen, kunnen ze niet meenemen. Hoewel...dieven kunnen ook audiofiel zijn.... In het eerste geval denken ze vast dat het een kluis is en worden ze met een snijbrander bewerkt. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 16 november 2001 Report Share Posted 16 november 2001 Geplaatst door richard:In het eerste geval denken ze vast dat het een kluis is en worden ze met een snijbrander bewerkt. Richard Die zullen dan wel denken: "Welke idioot stopt er nou een paar printen en van die joekels van trafo's in een brandkast!" Sodejuu , die in zijn nieuwe huis eindelijk eens zijn alarminstallatie gaat aanleggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 november 2001 Report Share Posted 17 november 2001 Als ik weg ben, laat ik m'n schoonmoeder achter! En die wil je niet tegenkomen!! (ik trouwens ook niet!! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 november 2001 Report Share Posted 17 november 2001 Geplaatst door Audiopaul:Als ik weg ben, laat ik m'n schoonmoeder achter! En die wil je niet tegenkomen!! (ik trouwens ook niet!! ) Ik dacht dat die op de boot zat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 november 2001 Report Share Posted 17 november 2001 Geplaatst door sodejuu: Ik dacht dat die op de boot zat Ja hoor!! Je wordt bedankt! Nou kan ik het bord PAS OP VOOR DE HOND!! weer op de deur schroeven!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 november 2001 Report Share Posted 17 november 2001 Geplaatst door Audiopaul: Ja hoor!! Je wordt bedankt! Nou kan ik het bord PAS OP VOOR DE HOND!! weer op de deur schroeven!! Oops, sorry. Ik pluk hier nog wel ergens een verdwaalde vogelverschrikker van 't land ter vervanging Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 17 november 2001 Report Share Posted 17 november 2001 wat doen jullie moeilijk bij mij staat FORGET THE DOG BEWARE OF HIS OWNER en dat is nog waar ook want de enige hond die wij hebben is een beeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 17 november 2001 Report Share Posted 17 november 2001 Jongens toch, Graag wat meer specifieke informatie. Adress, type alarm installatie, en heel belangrijk graag effe de tijden dat je zeker NIET thuis bent. Dit weekend zit ik vol maar volgende week heb ik weer tijd. Oja en weet iemand mischien een nog in redelijke staat verkerend busje. Dus heb geduld busje komt zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 november 2001 Report Share Posted 17 november 2001 Geplaatst door siep:Jongens toch, Graag wat meer specifieke informatie. Adress, type alarm installatie, en heel belangrijk graag effe de tijden dat je zeker NIET thuis bent. Dit weekend zit ik vol maar volgende week heb ik weer tijd. Oja en weet iemand mischien een nog in redelijke staat verkerend busje. Dus heb geduld busje komt zo Muwhahahaha , dat gevoel bekroop mij ook een beetje, Siep! Vandaar mijn "afschrikkende" reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 17 november 2001 Report Share Posted 17 november 2001 Graag wat meer specifieke informatie. adres : hier type alarm : demon met een diemaco c7 niet thuis : als ik weg ben busje : misschien bij autojoure Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts