SpeedyAndr Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Appelscha in ban van punaiseterreur De plaatselijke fietsenmaker heeft niet te klagen over klandizie, maar de meeste mensen die een dagje fietsen in de buurt van Appelscha zijn het zat: er moet een eind komen aan de punaiseterreur, menen zij. Dagelijks stranden fietsers in natuurgebied het Drents-Fries Wold met een platte band als gevolg van de rijkelijk rondgestrooide punaises. De beheerder van het bezoekerscentrum in het natuurgebied is het nu echt zat, weet Algemeen Dagblad. Volgens haar is dit al het derde jaar dat fietspaden niet veilig zijn om over te fietsen. "En de dader is onbekend", voegt ze er boos aan toe. De beheerder noemt het 'kwajongenswerk'. Enkele boswachters twijfelen echter aan deze lezing. Zij zijn van mening dat ook boze natuurliefhebbers dit op hun kerfstok kunnen hebben, uit protest tegen de grote hoeveelheid tweewielers. Rijwielhandelaar Rikus Jager heeft dit jaar nog weinig punaise-gedupeerden over de vloer gekregen. "Maar vorig jaar liep het echt de spuigaten uit", weet een medewerker te melden. De fietsenmaker zelf zegt het 'helemaal niet grappig' te vinden. Er is nog niemand aangehouden Wie nu nog zegt dat het saai is op Hear ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 27 mei 2004 Report Share Posted 27 mei 2004 Hahahaha Geweldig! Als ik een Stinger zou hebben zou ik de straaljagers aanpakken. 't is dat ik geen 120.000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 28 mei 2004 Report Share Posted 28 mei 2004 We blijven optimistisch.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 28 mei 2004 Report Share Posted 28 mei 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 28 mei 2004 Report Share Posted 28 mei 2004 Volgens mij is het Klaas zelf geweest die zijn spijkers in het bos gekieperd heeft nu hij is overgegaan op speksteen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 28 mei 2004 Report Share Posted 28 mei 2004 Beste Sherwin, Met zijn Intruder op het fietspad rijden is een veel te geringe overtreding voor Spido. Nee, jij kent Spido dus nog niet... Beste Jelte, Spijkers in het bos kieperen is een veel te grote overtreding voor Klaas. Nee, jij kent Klaas dus nog niet... Overigens is Klaas niet overgestapt op speksteen, maar doet hij dat er gewoon bij. Voor mensen die het beste van het beste willen, en bereid zijn daar wat extra voor te betalen. In de nieuwste HomeStudio kun je daar meer over lezen. En wat die punaises (geen spijkers dus, Jelte) betreft: follow the money! Wie verdient er aan het bandenplakken? Wie krijgt er gratis publiciteit? Verder zeg ik er maar niks over... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 28 mei 2004 Report Share Posted 28 mei 2004 In de nieuwste HomeStudio kun je daar meer over lezen. Wie krijgt er gratis publiciteit? Leuk artikel Overigens waren de bevindingen van de interviewer bijna gelijk aan die van mij in Bunnik Lichte voorkeur voor de Prince, mooie speaker met een z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 29 mei 2004 Report Share Posted 29 mei 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts