JazzLuva Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 2. Het stinkt hier naar slootlucht noau ruik ik het toch NOG , kijk jij es onder je schoenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 A (...) De kwaliteit van de half-afgebouwde luidsprekers die je bij de eerste luistersessie hebt laten zien, was gewoon slecht. (...) B (...) Tijdens de eerste luistersessie was er iets goed mis met de klank. C (...) Waarom ben jij op het forum zo'n azijnzuurpruim, terwijl je in werkelijkheid gewoon een aardige, behulpzame kerel bent? Beste Kermit, Ad A: Uit het verslag van die avond heb ik begrepen dat Klaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Hallo Kermit, ... en elke keer herinner jij je weer m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Als je de moeite genomen had om niet alleen de positieve opmerkingen te bewaren, had je het allemaal terug kunnen lezen.... En nu herinner ik mij ook ineens weer dat de Kings een werkelijk bloedmooie opname van de Count Basie Bigband zo onherkenbaar maakte dat jij dacht dat het om een historische opname ging. Dat was inderdaad een bijzondere ervaring. En de grote trom, die in de opname van Pictures at an exhibition (Chicago Symph. Orch. o.l.v. Georg Solti - Decca) klonk alsof die veel te heet gewassen was. Ook daarin was de King uniek. Je inspireert me wel zeg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Haha, wat een topvermaak weer hier Heeft iemand nog een emmertje modder nodig? Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Beste Kermit, Van Count Basie bestaan alleen maar historische opnames. De grote trom hoorde jij via de King voor de eerste keer. Ja, dat zal wel even schrikken zijn geweest... Heel wat anders dan de koektrommel die je esl daarvan maakt, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Hoe is het mooogeeeliiiijjjjk......... Hoeveel tijd heeft die man....???? Zoals al lang bekent..... alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden..... Ik ben nooit negatief over de PePe geweest, maar om al die verhalen nu zo uit te vergroten..... Daar moet je Spido voor heten.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Hoe is het mooogeeeliiiijjjjk......... Hoeveel tijd heeft die man....???? Hij heeft dat waarschijnlijk allemaal in 1 word-bestand of iets dergelijks staan. Voor 'noodgevallen'... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Kom op Spido, je kunt best beter! Iedereen die de demo's bezocht heeft, dat zullen er veel geweest zijn Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Beste Kermit, Van Count Basie bestaan alleen maar historische opnames. De grote trom hoorde jij via de King voor de eerste keer. Ja, dat zal wel even schrikken zijn geweest... Heel wat anders dan de koektrommel die je esl daarvan maakt, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 hier begon het mee Hans van Liempd Gepost op: 9 Jun 2004, 18:07:14 Kennelijk zit er toch iets niet helemaal lekker in dat laag midden. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 lees maar effe na vanaf pagina 7dan zie je precies wie hier de eikels zijn . Het is dat ik je wel eens gezien heb, maar anders zou ik bijna denken dat jij ook een Klaas-alter ego was... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 lees maar effe na vanaf pagina 7dan zie je precies wie hier de eikels zijn . Het is dat ik je wel eens gezien heb, maar anders zou ik bijna denken dat jij ook een Klaas-alter ego was... je weet het niet , maar al dat gezeik steeds . en als je goed oplet zijn het steeds anderen die beginnen met het geOH . en als spido dan na lang beleefd doen wat tegengas geeft en de hele recencie lijst op het forum knalt staan ze te huilen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 lees maar effe na vanaf pagina 7dan zie je precies wie hier de eikels zijn . Het is dat ik je wel eens gezien heb, maar anders zou ik bijna denken dat jij ook een Klaas-alter ego was... Je was me net voor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Even een paar voorbeelden van die Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 lees maar effe na vanaf pagina 7dan zie je precies wie hier de eikels zijn . Het is dat ik je wel eens gezien heb, maar anders zou ik bijna denken dat jij ook een Klaas-alter ego was... je weet het niet , maar al dat gezeik steeds . en als je goed oplet zijn het steeds anderen die beginnen met het geOH . en als spido dan na lang beleefd doen wat tegengas geeft en de hele recencie lijst op het forum knalt staan ze te huilen . Erik, Spido is meester in het verdraaien van feiten. Hij steekt enorm veel tijd in het bijeenhalen van stukjes tekst die de superioriteit van zijn onvolprezen speakers moeten bevestigen terwijl critici worden beschimpt. Hij knipt en plakt dat het een lieve lust is en waar stukjes ontbreken, liegt en bedriegt hij de boel wel aan elkaar. Deze werkwijze hanteert hij ook voor zijn speakers. De mad scientist gooit het ene na het andere chassis op een hoop in zijn smaakvol verbouwde boerderij en knutselt en prutst totdat de speakers enigzins klinken en nog waterdicht zijn ook. Dat hij dit resultaat pas bereikt met de PP King MK XIVd mogen wij allemaal beleven. Erg waardevol allemaal, maar het zou in het zelfbouw forum moeten staan Door je warme omgang met Spido begin je zowaar een beetje om 'm te lijken. Ook jij prutst en knutselt aan je esl's en je betonixxen. Maar je hebt gelukkig niet de pretenties van 'meester' Spido en al helemaal niet het achterbaks en onderhuids venijn waarvan hij zich in dit forum bedient. Daarom heb je waarschijnlijk ook niet gemerkt dat Spido de boel zit op te fokken. Hij is de ware eikel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 ron hoe is het!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 ron hoe is het!! Het is voortreffelijk hier en ook het forum krijgt weer iets van zijn oude glans Bij jullie ook alles goed? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 ron hoe is het!! Het is voortreffelijk hier en ook het forum krijgt weer iets van zijn oude glans Bij jullie ook alles goed? prima ! ben weer driftig aan het sleutelen , een mooi frame (van staal) voor de driepaneels esl. 160 hoog 80 breed . reken maar dat dat de maggies er helemaal uitspeeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 (...) en waar stukjes ontbreken, liegt en bedriegt hij de boel wel aan elkaar. (...) Beste Ron, Ik tart je dit aan te tonen. En graag binnen twee dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 10 juni 2004 Report Share Posted 10 juni 2004 Oh-oh, de uitlaatpijpen met speciale opzetstukken worden al warmgedraaid Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 hier begon het mee Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Friesch Dagblad (23-03-2001, Lutsen Kooistra): Met de Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 (...) De rest kan niet in mijn schaduw staan. (...) Beste Hifi-Freak, Misschien lukt dat wel als jij je n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 en deze gaat net weer een stapje verder (terwijl spido heel beleefd blijft ) Jelte Gepost op: 10 Jun 2004, 07:41:58 Spido, Hoei boei. Ik was benieuwd of KF zijn luidsprekers voor de kringloop ontwerpt, of ondanks zijn gebrek aan inzicht in hoe een modale woonkamer is ingericht en derhalve klinkt, met eventuele klanten (ik moet dat nog zien) tracht mee te denken. Blijkbaar is het eerste het geval. Ga zo door tezamen. Als dat leidt tot denigrerende opmerkingen aan mijn adres, krijg dan allebei maar de Pleuris Majestatis, en niet zo Modestie ook. Ga nou maar je brommer poetsen. Het wordt weer lekker weer en je moet er nodig uit. Jelte lees maar effe na vanaf pagina 7 dan zie je precies wie hier de eikels zijn . Erik, Ten eerste: Ik vroeg, als potentieel klant voor de BaconStone, aan Klaas (via Spido, Klaas bestaat namelijk niet echt of zo) of hij zijn woonkamer gebruikte als referentie voor een luisterruimte. Klaas draaide daar omheen, beschimpte en passant mensen met een moderne inrichting en maande mij uiteindelijk, ook namens Spido, om mijn mond te houden omdat ik over zijn luidsprekers niets zinnigs te zeggen zou hebben. Bovendien zou Klaas alleen verkopen aan mensen die hij aardig vindt. Voor mij genoeg reden om van een luisterbezoek af te zien. En dat hebben zelfs de puisterige nitwits bij Correct nog niet voor elkaar gekregen. Klaas heeft een groot probleem, en niet alleen met het geluid van zijn King. En zijn problemen worden alsmaar groter, ik zag net de motorbende van Avalanche voorbijkomen, op weg naar Appelscha. Ze hadden de fakkels al ontstoken. Achterop zat een advocaat, net als in Easy Rider, met de folder van een AudioStone in zijn aktetas. Ten tweede: haal nooit smileys uit een quote. Ten derde: zowel Spido als ik schijnen ons uitstekend te vermaken. Jelte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts