spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 (...) ik zag net de motorbende van Avalanche voorbijkomen, op weg naar Appelscha. Ze hadden de fakkels al ontstoken. Achterop zat een advocaat, net als in Easy Rider, met de folder van een AudioStone in zijn aktetas.(...) Hallo Jelte, Leuk: een motorbende van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Hallo Jelte, Leuk: een motorbende van Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Iedereen die de PP-demonstraties in Appelscha of tijdens de toernee door het land heeft bijgewoond, weet dat de lovende recensies in overeenstemming zijn met de werkelijkheid. Brrrrr... Dan ben ik kennelijk een uitzondering Beste Ome Henk, Zeker weten! Maar jij hebt toen ook eigenlijk alleen maar naar jez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 hier begon het mee Hans van Liempd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Ondanks alle commotie is het natuurlijk wel zo dat die PePe's beter klinken dan 90 % van wat er op de hifimarkt te koop is. Zeker die speksteen dingen hebben mogelijkheden omdat: 1. De kast heel stijf en dood is, 2. Er nauwelijks filters inzitten die de zaak verzieken, 3. Er hoogwaardiger units worden gebruikt dan in de meeste hifi kasten worden gebruikt. 4. Klaas w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 (...) ik zag net de motorbende van Avalanche voorbijkomen, op weg naar Appelscha. Ze hadden de fakkels al ontstoken. Achterop zat een advocaat, net als in Easy Rider, met de folder van een AudioStone in zijn aktetas.(...) Hallo Jelte, Leuk: een motorbende van Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 (...) Ik zou ook altijd goed uitzoeken met wie ik te maken had voordat ik een idee stal. (...) Beste Jelte, Begin jij nou eerst maar eens met ergens wat intelligentie te stelen... Misschien komen daarna de goede idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Als Spido Klaas niet is, dan snap ik niet dat Klaas Spido als vriend wil, want Spido verziekt dan toch aardig het imago van dhr Feenstra, en bevorderd zo echt niet de luidsprekerverkoop en/of de reputatie van die luidsprekers; Dit klinkt krom he? Met andere woorden, Spido = Klaas Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Ondanks alle commotie is het natuurlijk wel zo dat die PePe's beter klinken dan 90 % van wat er op de hifimarkt te koop is. Zeker die speksteen dingen hebben mogelijkheden omdat: 1. De kast heel stijf en dood is, 2. Er nauwelijks filters inzitten die de zaak verzieken, 3. Er hoogwaardiger units worden gebruikt dan in de meeste hifi kasten worden gebruikt. 4. Klaas w Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Ondanks alle commotie is het natuurlijk wel zo dat die PePe's beter klinken dan 90 % van wat er op de hifimarkt te koop is. Zeker die speksteen dingen hebben mogelijkheden omdat: 1. De kast heel stijf en dood is, 2. Er nauwelijks filters inzitten die de zaak verzieken, 3. Er hoogwaardiger units worden gebruikt dan in de meeste hifi kasten worden gebruikt. 4. Klaas w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 (...) Ik zou ook altijd goed uitzoeken met wie ik te maken had voordat ik een idee stal. (...) Beste Jelte, Begin jij nou eerst maar eens met ergens wat intelligentie te stelen... Misschien komen daarna de goede idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 (...) Ik zou ook altijd goed uitzoeken met wie ik te maken had voordat ik een idee stal. (...) Beste Jelte, Begin jij nou eerst maar eens met ergens wat intelligentie te stelen... Misschien komen daarna de goede idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Iedereen die de PP-demonstraties in Appelscha of tijdens de toernee door het land heeft bijgewoond, weet dat de lovende recensies in overeenstemming zijn met de werkelijkheid. Brrrrr... Dan ben ik kennelijk een uitzondering Beste Ome Henk, Zeker weten! Maar jij hebt toen ook eigenlijk alleen maar naar jez Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Nou uhhh Spido, ik denk dat 'jouw waarnemer' zich behoorlijk vergist, ik ken Henk (ook in gezelschap) als iemand waar je de woorden uit moet tr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Hij is in dit opzicht ongeveer als Klaas, heel bescheiden en voorkomend, totdat hij achter een pc zit (sorry Henk ) Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Ik was het niet. Dus zo erg zal het wel niet geweest zijn.... Overigens kan ik mij heel goed voorstellen hoe dat er uitgezien heeft. Ik heb Klaas een keer zeer verbouwereerd gezien: toen hij na de 2e luistersessie van de Kings bij Erik thuis de Acoustat ESL's hoorde spelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Overigens heb ik KF nog nooit achter een PC gezien... Ik mezelf ook niet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS Zoals al eerder werd toegezegd, heeft KF naar aanleiding van de recensie van Werner Ero, en de vriendelijke mondelinge kritiek van Erik Klijnsmit en Puur, de kleine spekstenen luidsprekers "SoundStone 20" voorzien van dezelfde midden/hoog combinatie als die van de overige modellen ("King", "Prince" en "SoundStone 30"). Klaas nodigt alle aardige forummers uit om het resultaat gauw eens te komen beluisteren. Morgenmiddag komen er al een paar forummers luisteren, overigens. Zelfbouwers zijn 't, die de bedoelde midden/hoog combinatie wel eens in actie willen horen, voordat ze beslissen of ze zelf zoiets gaan bouwen met units die ze dan bij Speaker & Co gaan kopen. Geen handel, dus, voor Klaas. Hij lijkt wel gek, ja. Maar om de een of andere reden houdt hij nu eenmaal van zelfbouwers. ("Kant-en-klare troep kopen in een winkel, dat kunnen we allemaal wel. Zelfbouwers... d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Ik denk bij de NVK (Nederlandsche Vereniging van Klazen - met als erelid en beschermheer: Sinterklaas. Die lui hebben iets met niet bestaande personen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Iedereen die de PP-demonstraties in Appelscha of tijdens de toernee door het land heeft bijgewoond, weet dat de lovende recensies in overeenstemming zijn met de werkelijkheid. Brrrrr... Dan ben ik kennelijk een uitzondering Beste Ome Henk, Zeker weten! Maar jij hebt toen ook eigenlijk alleen maar naar jez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 juni 2004 Author Report Share Posted 11 juni 2004 Weer aan de drank Kermit? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 Hips!... Nee! Burps.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 11 juni 2004 Author Report Share Posted 11 juni 2004 "Drank maakt meer goed dan ooit kapot is geweest. SIRE" Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 juni 2004 Report Share Posted 11 juni 2004 (...) en waar stukjes ontbreken, liegt en bedriegt hij de boel wel aan elkaar. (...) Beste Ron, Ik tart je dit aan te tonen. En graag binnen twee dagen. Beste Ron, Nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts