Henrie Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 "Drank maakt meer goed dan ooit kapot is geweest. SIRE" 'Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken!' -SIRE Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 (...) Omdat je het zo vriendelijk vraagt een staaltje liegen en bedriegen van Spido:PP's zijn de beste speakers die bestaan Er zijn alleen lovende recensies over de PP De PP is waar voor zijn geld Demonstraties aan huis zijn gratis PP past in de modale huiskamer PP komt bij u thuis deze zomer Beste Ron, Ik neem aan dat dit moet volstaan om je aantijgingen te staven. Je voert - naar eigen zeggen - "een staaltje liegen en bedriegen van Spido" op. Eigenlijk voer je zes staaltjes op. Hierbij verzuim je aan te geven waar en wanneer deze zouden hebben plaatsgevonden. Ik zal op de zes staaltjes kort ingaan. (Ik behoud me echter het recht voor hier op terug te komen.) Ad "PP's zijn de beste speakers die bestaan" Dit moge waar zijn - zeker waar het de huidige uitvoering van de spekstenen luidsprekers betreft - maar ik heb het nimmer beweerd! Indien jij meent dat ik dat wel heb gedaan: aantonen, graag! Ad "Er zijn alleen lovende recensies over de PP" Ook dat klopt! In de pers verschenen alleen lovende recensies. De besprekingen van sommige forummers bevatten veel irrelevant gezeur en gezanik: deze verdienen de kwalificatie "recensie" niet. Ad "De PP is waar voor zijn geld" Dit moge waar zijn, maar ik heb het nimmer beweerd! Indien jij meent dat ik dat wel heb gedaan: aantonen, graag! Ad "Demonstraties aan huis zijn gratis" Voor demonstraties aan huis bestaat een standaard tarief, dat via de site wordt bekendgemaakt. KF neemt echter de vrijheid daar in voor de consument gunstige zin van af te wijken, indien hij meent dat de betrokkene serieus het aanschaffen van de luidsprekers overweegt. Dit is veelal het geval wanneer de betrokkene KF reeds heeft bezocht voor een demonstratie te Appelscha. Ad "PP past in de modale huiskamer" Elke PP past inderdaad in elke modale huiskamer. De grootste PP is ca. 135 liter: modale huiskamers zijn aanmerkelijk groter. Ad "PP komt bij u thuis deze zomer" Dit heb ik nooit beweerd. Indien jij meent dat ik dat wel heb gedaan: aantonen, graag! Je hebt dus nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Goh Ron, heb je je antwoord van 12 juni 0:53:37 verwijderd Ik snap niet waarom hoor Of was het een NEP quote Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 (...) Omdat je het zo vriendelijk vraagt een staaltje liegen en bedriegen van Spido:PP's zijn de beste speakers die bestaan Er zijn alleen lovende recensies over de PP De PP is waar voor zijn geld Demonstraties aan huis zijn gratis PP past in de modale huiskamer PP komt bij u thuis deze zomer Beste Ron, Ik neem aan dat dit moet volstaan om je aantijgingen te staven. Je voert - naar eigen zeggen - "een staaltje liegen en bedriegen van Spido" op. Eigenlijk voer je zes staaltjes op. Hierbij verzuim je aan te geven waar en wanneer deze zouden hebben plaatsgevonden. Ik zal op de zes staaltjes kort ingaan. (Ik behoud me echter het recht voor hier op terug te komen.) Ad "PP's zijn de beste speakers die bestaan" Dit moge waar zijn - zeker waar het de huidige uitvoering van de spekstenen luidsprekers betreft - maar ik heb het nimmer beweerd! Indien jij meent dat ik dat wel heb gedaan: aantonen, graag! Ad "Er zijn alleen lovende recensies over de PP" Ook dat klopt! In de pers verschenen alleen lovende recensies. De besprekingen van sommige forummers bevatten veel irrelevant gezeur en gezanik: deze verdienen de kwalificatie "recensie" niet. Ad "De PP is waar voor zijn geld" Dit moge waar zijn, maar ik heb het nimmer beweerd! Indien jij meent dat ik dat wel heb gedaan: aantonen, graag! Ad "Demonstraties aan huis zijn gratis" Voor demonstraties aan huis bestaat een standaard tarief, dat via de site wordt bekendgemaakt. KF neemt echter de vrijheid daar in voor de consument gunstige zin van af te wijken, indien hij meent dat de betrokkene serieus het aanschaffen van de luidsprekers overweegt. Dit is veelal het geval wanneer de betrokkene KF reeds heeft bezocht voor een demonstratie te Appelscha. Ad "PP past in de modale huiskamer" Elke PP past inderdaad in elke modale huiskamer. De grootste PP is ca. 135 liter: modale huiskamers zijn aanmerkelijk groter. Ad "PP komt bij u thuis deze zomer" Dit heb ik nooit beweerd. Indien jij meent dat ik dat wel heb gedaan: aantonen, graag! Je hebt dus nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 (...) Ik heb geen tijd en geen zin om het forum door te spitten op onwaarachtige berichten van jouw zijde. (...) Beste Ron, Je hebt er geen zin in? Kletskoek! Je k Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Je beschuldigt me van liegen en bedriegen. En van een klein pikkie, was ik vergeten... De lieve, behulpzame en beleefde Klaas vs. de neerbuigende, leugenachtige en doortrapte Spido en consorten: daar zit een wereld van list en bedrog tussen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Je beschuldigt me van liegen en bedriegen. En van een klein pikkie, was ik vergeten... Beste Ron, Kan ik hier nog op reageren? Of heb je 't al weer weggehaald? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Je beschuldigt me van liegen en bedriegen. En van een klein pikkie, was ik vergeten... Beste Ron, Kan ik hier nog op reageren? Of heb je 't al weer weggehaald? Ga je gang, bedenk het anders maar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste Ron, ... altijd nog een stuk groter dan de dildo waar je vrouw mee speelt, terwijl jij het forum zit te bevuilen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste Ron, ... altijd nog een stuk groter dan de dildo waar je vrouw mee speelt, terwijl jij het forum zit te bevuilen! Zeker aan te raden Spido: een verrijking van je seksleven! Where have you been all these years? Of is je vrouw op de vlucht geslagen nadat je hebt gedreigd de dildo te hanteren als de powerfile waarmee je je PP's hebt mishandeld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste Ron, Dat "Perfect Performer petje" opent trouwens heel nieuwe werelden voor je. Je moest eens weten welke dames allemaal... Ach nee, misschien is het maar beter dat je niet weet... Want zelfs in Hoek, of all places! (Ja, ik ben even bij je thuis geweest, om het uit te praten. Maar je was er niet, zei je vrouw. Ach, 't werd t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste platte forummers, Waarom confronteren jullie mij met al die shit op dit forum? Gr. Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Ach, laat ook maar. Het leidt nergens toe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste Kermit, Ron k Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Ach, laat ook maar. Het leidt nergens toe... Goh, ik wist niet dat je zo'n ruime scheld-woordenschat hebt Kermit Helaas is al dat moois alweer verdwenen uit het topic, nu heeft het n Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Ron k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste platte forummers, Waarom confronteren jullie mij met al die shit op dit forum? 'Tis net als bij voetbal. Als de spelers slecht presteren gaat de F-Side op de vuist. Omdat hier weinig interessants als vermaak aangeboden wordt (zie "Saai op Hear") slaat de Spieker-F-Side elkaar met sloophoutspeakers om de oren met Spido (fanatiek aanhanger van SC-Klaas uit Appelscha) als grote gangmaker. Erg verheffend is het idd niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste Kermit, Ron k Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste Ron, Jij hebt je maggie-oplap-avontuur en -verkoop zelf beschreven. En je was er nog trots op ook. Beste Kermit, Zowel de negatieve apriori-benadering (zeg maar: het negatieve vooroordeel) en commentaren door het grootste deel van dit groepje forummers staat in merkwaardige en schrille tegenstelling tot het oordeel van betrouwbare hifi-vaklui, echte recensenten en audio-journalisten. Dit zegt meer over de kritikasters dan over de luidsprekers. C'est Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 (...)Beste Kermit, Zowel de negatieve aprori-benadering (...) C'est Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Het oordeel van 'betrouwbare hifi-vaklui, echte recensenten en audio-journalisten' is m.i. niet doorslaggevend. Ik heb bewondering voor de wijze waarop de altijd aanwezige minpunten worden weggepoetst, er spelen immers altijd belangen mee die een onvoorwaardelijk oordeel in de weg staan. Hobby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Beste Ron, Jij hebt je maggie-oplap-avontuur en -verkoop zelf beschreven. En je was er nog trots op ook. Beste Kermit, Zowel de negatieve aprori-benadering (zeg maar: het negatieve vooroordeel) en Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 juni 2004 Report Share Posted 12 juni 2004 Kermit: Wat ik mij nu echt in alle redelijkheid afvraag is hoe het kan dat jij als ludsprekerontwikkelaar na zoveel jaren ontwikkelen aan de Kings kennelijk nog niet door had dat er in dat middengebied iets vreselijk fout ging (en dan heb ik het niet over het gruisje in de spleet). Je raakt hier de kern Kermit. Het statement "Wie met andermans oren luistert, bedriegt zichzelf" lijkt wel erg van toepassing op de luidsprekerbouwer Spido met zijn plakboek vol enthousiaste recensies. Omdat Spido w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts