spido Posted 13 juni 2004 Report Share Posted 13 juni 2004 waar komen de wijzen ook al weer vandaan? Toen nu Jezus geboren was te Bethl Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 13 juni 2004 Report Share Posted 13 juni 2004 (...) Geheel in lijn met jouw narcistische inslag (...) Beste Kermit, Wie zet hier op het forum als enige (!) zijn stuitende portret bij al zijn postings? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 juni 2004 Report Share Posted 13 juni 2004 waar komen de wijzen ook al weer vandaan? Toen nu Jezus geboren was te Bethl Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 "wijsheid van de mens is vaak dwaasheid in GOD'S OGEN" Staat ergens in het ouwe testament.Geldt dus voor de hele mensheid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 HAhahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb liggen janken van het lachen hier, mijn maandagochtend is weer goed! --------------------------- Klaas nodigt alle aardige forummers uit om het resultaat gauw eens te komen beluisteren. (...) Kinderachtig Dat zou Klaas heel leuk vinden! Misschien zijn er wel lieverdjes in de Zuid-Westhoek van Holland die je mee zou kunnen / willen (?) nemen? Lekker 10 man gezellig samen met Klaas (in zijn strak afgeknepen leren tange string) allen diep weggezakt in zijn zwart leren bankstel onder het genot van een glaasje ranja en een zakje chips zwaar kreunend en heigend de PePe's beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 (...) Lekker 10 man gezellig samen met Klaas (in zijn strak afgeknepen leren tange string) allen diep weggezakt in zijn zwart leren bankstel onder het genot van een glaasje ranja en een zakje chips zwaar kreunend en heigend de PePe's beluisteren. Beste Sherwin, Wat ben je toch nog steeds 'n romanticus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 (...) Lekker 10 man gezellig samen met Klaas (in zijn strak afgeknepen leren tange string) allen diep weggezakt in zijn zwart leren bankstel onder het genot van een glaasje ranja en een zakje chips zwaar kreunend en heigend de PePe's beluisteren. Beste Sherwin, Wat ben je toch nog steeds 'n romanticus... Beste Spido, Dank u, afentoe een beetje romantiek in de topics brengen maakt de sfeer weer wat ronder he.. Nu we het toch over romantiek hebben, hoe zit het eigenlijk tussen jou en Klaas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Nu we het toch over romantiek hebben, hoe zit het eigenlijk tussen jou en Klaas? Tikkeltje naieve vraag Sherwin. Een buikspreekpop heeft geen relatie met zijn bespeler. Andersom heeft de poppenspeler meestal wel een gekunstelde relatie met zijn pop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Nu we het toch over romantiek hebben, hoe zit het eigenlijk tussen jou en Klaas? Tikkeltje naieve vraag Sherwin. Een buikspreekpop heeft geen relatie met zijn bespeler. Andersom heeft de poppenspeler meestal wel een gekunstelde relatie met zijn pop. Och alles kan als je schizofreen bent, he Spido !? ' Spido bestaat niet voor ons, spido bestaat in het hoofd van Klaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 (...) Nu we het toch over romantiek hebben, hoe zit het eigenlijk tussen jou en Klaas? Beste Sherwin, O, hij is wel een aardige oude baas, hoor. Maar altijd met die luidsprekers bezig, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 waarschijnlijk 1 van mijn laatste bijdrage op dit forum, maar dat lees ik ook op het andere forum en diegene komt ook steeds terug, dus wie weet Volgens mij ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS Zoals al eerder werd toegezegd, heeft KF naar aanleiding van de recensie van Werner Ero, en de vriendelijke mondelinge kritiek van Erik Klijnsmit en Puur, de kleine spekstenen luidsprekers "SoundStone 20" voorzien van dezelfde midden/hoog combinatie als die van de overige modellen ("King", "Prince" en "SoundStone 30"). Klaas nodigt alle aardige forummers uit om het resultaat gauw eens te komen beluisteren. (...) beste spido , ik zal eens kijken of ik volgende week een dagje vrij kan krijgen . om naar het noorden te kachelen . Hallo Erik, Dat zou Klaas heel leuk vinden! Misschien zijn er wel lieverdjes in de Zuid-Westhoek van Holland die je mee zou kunnen / willen (?) nemen? Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dikke kans, wanneer gaan we? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dikke kans, wanneer gaan we? Dat doet me denken aan een t-shirt dat mijn zwager had gekregen van een Duits arrestatie-team met de tekst "we make housecalls".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dacht eerst wat is dat voor een vertikking? Maar nader onderzoek gaf mij dit: divergeren : verbeeldingskracht en fantasie van veel kanten bekijken snel verbanden zien Lijkt wel po Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dikke kans, wanneer gaan we? erik gaat gezellig met zijn vrienden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 of......alternatieven te bedenken Schreeuw niet zo joh Klaas is toch niet doof Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Divergeren = uiteenlopen of uiteengaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dikke kans, wanneer gaan we? erik gaat gezellig met zijn vrienden. Wordt het wel weer een preek voor eigen parochie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Beste Pjotr en Sherwin, Uit jullie postings krijg ik de indruk dat jullie denken dat jullie oordeel over deze luidsprekers niet gewenst wordt. Maar hebben jullie wel eens een afspraak gemaakt om naar ze te luisteren? Terechte kritiek heeft altijd nog tot verdere verbetering van deze luidsprekers geleid.* Want KF is dankbaar voor alle opbouwende kritiek. Ook die van jullie. * (En als die kritiek op een aangename en vriendelijke manier onder woorden wordt gebracht, komt er ook geen ruzie van met m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Divergeren = uiteenlopen of uiteengaan Neeee, dat = dispergeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smijnster Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Divergeren = uiteenlopen of uiteengaan Neeee, dat = dispergeren. Lijkt me wel lollig als dit gaat gebeuren met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Liever geen van beide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Divergeren = uiteenlopen of uiteengaan Neeee, dat = dispergeren. Lijkt me wel lollig als dit gaat gebeuren met Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts