Jump to content

Ja ja 3 pagina's..... :)

Recommended Posts

HAhahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb liggen janken van het lachen hier, mijn maandagochtend is weer goed!

---------------------------

Klaas nodigt alle aardige forummers uit om het resultaat gauw eens te komen beluisteren. (...)

Kinderachtig

Dat zou Klaas heel leuk vinden!

Misschien zijn er wel lieverdjes in de Zuid-Westhoek van Holland die je mee zou kunnen / willen (?) nemen?

Lekker 10 man gezellig samen met Klaas (in zijn strak afgeknepen leren tange string) allen diep weggezakt in zijn zwart leren bankstel onder het genot van een glaasje ranja en een zakje chips zwaar kreunend en heigend de PePe's beluisteren. :blink:

(...) Lekker 10 man gezellig samen met Klaas (in zijn strak afgeknepen leren tange string) allen diep weggezakt in zijn zwart leren bankstel onder het genot van een glaasje ranja en een zakje chips zwaar kreunend en heigend de PePe's beluisteren. :blink:

Beste Sherwin,

Wat ben je toch nog steeds 'n romanticus... :rolleyes:

(...) Lekker 10 man gezellig samen met Klaas (in zijn strak afgeknepen leren tange string) allen diep weggezakt in zijn zwart leren bankstel onder het genot van een glaasje ranja en een zakje chips zwaar kreunend en heigend de PePe's beluisteren.  :blink:

Beste Sherwin,

Wat ben je toch nog steeds 'n romanticus... :rolleyes:

Beste Spido,

Dank u, afentoe een beetje romantiek in de topics brengen maakt de sfeer weer wat ronder he..

Nu we het toch over romantiek hebben, hoe zit het eigenlijk tussen jou en Klaas?

Nu we het toch over romantiek hebben, hoe zit het eigenlijk tussen jou en Klaas?

Tikkeltje naieve vraag Sherwin. Een buikspreekpop heeft geen relatie met zijn bespeler. Andersom heeft de poppenspeler meestal wel een gekunstelde relatie met zijn pop.

;)

Tikkeltje naieve vraag Sherwin. Een buikspreekpop heeft geen relatie met zijn bespeler. Andersom heeft de poppenspeler meestal wel een gekunstelde relatie met zijn pop.

;)

Och alles kan als je schizofreen bent, he Spido !? :lol:'

Spido bestaat niet voor ons, spido bestaat in het hoofd van Klaas.

NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS

Zoals al eerder werd toegezegd, heeft KF naar aanleiding van de recensie van Werner Ero, en de vriendelijke mondelinge kritiek van Erik Klijnsmit en Puur, de kleine spekstenen luidsprekers "SoundStone 20" voorzien van dezelfde midden/hoog combinatie als die van de overige modellen ("King", "Prince" en "SoundStone 30").

Klaas nodigt alle aardige forummers uit om het resultaat gauw eens te komen beluisteren. (...)

beste spido ,

ik zal eens kijken of ik volgende week een dagje vrij kan krijgen . om naar het noorden te kachelen .

:rolleyes:

Hallo Erik,

Dat zou Klaas heel leuk vinden!

Misschien zijn er wel lieverdjes in de Zuid-Westhoek van Holland die je mee zou kunnen / willen (?) nemen?

Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren...

Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren...

Dikke kans, wanneer gaan we?

:lol:

Dat doet me denken aan een t-shirt dat mijn zwager had gekregen van een Duits arrestatie-team met de tekst "we make housecalls"..

NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS *    NIEUWS * NIEUWS * NIEUWS

Dacht eerst wat is dat voor een vertikking?

Maar nader onderzoek gaf mij dit:

divergeren : verbeeldingskracht en fantasie

van veel kanten bekijken

snel verbanden zien

Lijkt wel po

Beste Pjotr en Sherwin,

Uit jullie postings krijg ik de indruk dat jullie denken dat jullie oordeel over deze luidsprekers niet gewenst wordt.

Maar hebben jullie wel eens een afspraak gemaakt om naar ze te luisteren?

Terechte kritiek heeft altijd nog tot verdere verbetering van deze luidsprekers geleid.*

Want KF is dankbaar voor alle opbouwende kritiek. Ook die van jullie.

* (En als die kritiek op een aangename en vriendelijke manier onder woorden wordt gebracht, komt er ook geen ruzie van met m