Claro Que si Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Beste Pjotr en Sherwin, Uit jullie postings krijg ik de indruk dat jullie denken dat jullie oordeel over deze luidsprekers niet gewenst wordt. Maar hebben jullie wel eens een afspraak gemaakt om naar ze te luisteren? Terechte kritiek heeft altijd nog tot verdere verbetering van deze luidsprekers geleid.* Want KF is dankbaar voor alle opbouwende kritiek. Ook die van jullie. (En als die kritiek op een aangename en vriendelijke manier onder woorden wordt gebracht, komt er ook geen ruzie van met m Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Een mooi initiatief om deze vete een een keer te beslechten. Als je werkelijk wilt luisteren moet je dat natuurlijk niet spido vertellen maar gewoon Klaas Feenstra opbellen, moet te regelen zijn. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Wie is Klaas Feenstra nou weer? Ik heb Spido's advies ter harte genomen en ben afgelopen weekend naar Haarlem afgereisd. Ik heb daar gesproken met de heer Van Veen, niet Feenstra. De PePe's vond ik trouwens niet heel bijzonder. De bezwaren van enkele forumleden tegen een opdringerig middengebied kan ik onderschrijven. Ik heb dat de heer Van Veen proberen te zeggen, maar kon niet boven de muziek uitkomen. Toen ben ik maar weer lekker naar huis gegaan. Even bijkomen met Arvo P Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hallo Sherwin, Van mijn flauwe reacties hoef jij je toch niets aan te trekken? Je lijkt mij niet voor een kleintje vervaard! Klaas zei dat hij het leuk zou vinden als je kwam luisteren. Je kunt een afspraak maken door hem te bellen (0516 - 432776) of een berichtje te sturen via info@perfectperformer.nl. Geef maar door wanneer je wilt komen, dan zal hij wel antwoorden of dat schikt. Hallo Pjotr, Je verbaast me. En je stelt me teleur. Je zegt dat Klaas wel weer "een preek voor eigen parochie" zal gaan houden. Hiermee wil je dus zeggen dat - w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Wie is Klaas Feenstra nou weer? Ik heb Spido's advies ter harte genomen en ben afgelopen weekend naar Haarlem afgereisd. Ik heb daar gesproken met de heer Van Veen, niet Feenstra. De PePe's vond ik trouwens niet heel bijzonder. De bezwaren van enkele forumleden tegen een opdringerig middengebied kan ik onderschrijven. Ik heb dat de heer Van Veen proberen te zeggen, maar kon niet boven de muziek uitkomen. Toen ben ik maar weer lekker naar huis gegaan. Even bijkomen met Arvo P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Wie is Klaas Feenstra nou weer? Ik heb Spido's advies ter harte genomen en ben afgelopen weekend naar Haarlem afgereisd. Ik heb daar gesproken met de heer Van Veen, niet Feenstra. De PePe's vond ik trouwens niet heel bijzonder. De bezwaren van enkele forumleden tegen een opdringerig middengebied kan ik onderschrijven. Ik heb dat de heer Van Veen proberen te zeggen, maar kon niet boven de muziek uitkomen. Toen ben ik maar weer lekker naar huis gegaan. Even bijkomen met Arvo P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hallo Sherwin, Van mijn flauwe reacties hoef jij je toch niets aan te trekken? Je lijkt mij niet voor een kleintje vervaard! Klaas zei dat hij het leuk zou vinden als je kwam luisteren. Je kunt een afspraak maken door hem te bellen (0516 - 432776) of een berichtje te sturen via info@perfectperformer.nl. Geef maar door wanneer je wilt komen, dan zal hij wel antwoorden of dat schikt. Beste Spido, Als ik (hopelijk) in Juli slaag voor mijn rijbewijs, zal ik een afspraak met hem maken. Ik hoop wel dat ie begrijpt dat ik niet voor koop doeleiden langs kom (ik ben zelfbouwer), maar voor een luisterdemo en een babbel (misschien dat er nog iemand mee wil kachelen). En toch geloof ik dat jij Klaas zelf bent, dat merk ik echt aan sommige uitspraken en antwoorden.. maar dat boeit mij even niet. Het kan maar afgelopen zijn met dat gerotzooi, en ik wil graag eens horen wat Klaas met minimale filtering bakt. Hobbyisten onder elkaar! Mvgr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Wie is Klaas Feenstra nou weer? Ik heb Spido's advies ter harte genomen en ben afgelopen weekend naar Haarlem afgereisd. Ik heb daar gesproken met de heer Van Veen, niet Feenstra. De PePe's vond ik trouwens niet heel bijzonder. De bezwaren van enkele forumleden tegen een opdringerig middengebied kan ik onderschrijven. Ik heb dat de heer Van Veen proberen te zeggen, maar kon niet boven de muziek uitkomen. Toen ben ik maar weer lekker naar huis gegaan. Even bijkomen met Arvo P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hallo Sherwin, Van mijn flauwe reacties hoef jij je toch niets aan te trekken? Je lijkt mij niet voor een kleintje vervaard! Klaas zei dat hij het leuk zou vinden als je kwam luisteren. Je kunt een afspraak maken door hem te bellen (0516 - 432776) of een berichtje te sturen via info@perfectperformer.nl. Geef maar door wanneer je wilt komen, dan zal hij wel antwoorden of dat schikt. Beste Spido, Als ik (hopelijk) in Juli slaag voor mijn rijbewijs, zal ik een afspraak met hem maken. Ik hoop wel dat ie begrijpt dat ik niet voor koop doeleiden langs kom (ik ben zelfbouwer), maar voor een luisterdemo en een babbel (misschien dat er nog iemand mee wil kachelen). En toch geloof ik dat jij Klaas zelf bent, dat merk ik echt aan sommige uitspraken en antwoorden.. maar dat boeit mij even niet. Het kan maar afgelopen zijn met dat gerotzooi, en ik wil graag eens horen wat Klaas met minimale filtering bakt. Hobbyisten onder elkaar! Mvgr Ik had dit niet voor mogelijk gehouden. Al dat verbale geweld in het verleden en nu....... Ik vind dit getuigen van een sterke persoonlijkheid. Van beide heren. U bent beiden flink in mijn achting gestegen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hobbyisten onder elkaar! Ik vraag me af of KF dit een leuke opmerking vindt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Beste, Ja sorry maar dit heb ik al eens een paar keer eerder aangehaald hoor, alleen toen kreeg ik een onfatsoenlijke reactie (geen gelegenheid dus), vandaar dat ik dan lekker koppig doorga met ouwehoeren (alleen al vanwege het feit dat er niet serieus wordt gedaan). Wat dat betreft ben ik er heel nuchter over, .. en zo verkeerd ben ik nu ook weer niet, maarja dat sommige denken dat dat wel zo is . Heb al een paar keer eerder aangehaald om te stoppen met rotzooien en een keer een afspraak te maken voor een luisterbezoekje, maar daar weten weinig forumleden iets van. Vandaar. Ik vraag me af of KF dit een leuke opmerking vindt... Dat heeft Spido geloof ik duidelijk in 1 van zijn reacties laten merken dat Klaas het liefst met zelfbouwers overweg ging, dus zo dramatisch zal ie daar niet over doen. Mvgr Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Jelte De Pied Piper is een luidspreker die door Klaas Feenstra is ontwikkeld t.b.v. een specifieke basluidspreker. Dat heb je allemaal kunnen lezen in het boekje. Van Veen heeft zich volgens zeggen op slinkse wijze de rechten op die luidsprekers toegeigend en is ze onder eigen naam gaan verkopen. Inmiddels is het ontwerp een aantal malen veranderd o.a. doordat die specifieke woofers waar de kast voor ontwikkeld was, niet meer verkrijgbaar waren. Van Veen heeft toen andere luidsprekers toegepast, waarvan ik alleen weet dat de diameter hetzelfde is als van de Sonics en dat er kunststof domes op de conussen geplakt wordt. Feenstra heeft jaren later nog een ander ontwerp gemaakt als vervanger vooor de Pied Piper. Van Veen scheen daar helemaal niet in geinteresseerd te zijn en inmiddels werd toen ook duidelijk dat Feenstra m.b.t. de Pied Piper juridisch buitenspel was gezet door Van Veen. Feenstra heeft toen zijn nieuwe luidspreker Perfect Performer genoemd en die is nu bekend onder typenaam Prince. Er is dus een heel groot verschil tussen de Pied Piper en de Perfect Performer, hoewel Klaas Feenstra geestelijke vader van beide is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Dat heeft Spido geloof ik duidelijk in 1 van zijn reacties laten merken dat Klaas het liefst met zelfbouwers overweg ging, dus zo dramatisch zal ie daar niet over doen. Ja, das ook weer waar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Pi Pi, of Pe pe, het intereseert me allemaal geen reet. Ook dat kinderachtige geouwehoer er omheen niet. Wat me wel intereseert, is hoe die dingen er uit zien en, hoe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hallo Pjotr, Je verbaast me. En je stelt me teleur. Je zegt dat Klaas wel weer "een preek voor eigen parochie" zal gaan houden... Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dikke kans, wanneer gaan we? erik gaat gezellig met zijn vrienden. Wordt het wel weer een preek voor eigen parochie. Lees bovenstaande nog eens goed Spido voor je weer begint te miepen. Ron als iemand van een andere parochie, nodigt min of meer zichzelf uit. Waarop Erik (in mijn ogen) niet zo enthousiast reageert en suggereert dat alleen vrienden welkom zijn. Of dat jouw vrienden of Erik zijn vrienden zijn laat ik in het midden. Mijn reaktie was naar Erik toe in de trant van: het zou interessanter zijn om ook anderen dan vrienden uit te nodigen. Wat frisse en onbevooroordeelde input zou deze discussie toch juist op kunnen frissen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 (...)En er was een Indische mijnheer die ons koffie met koekjes bracht. En die heeft daarna ook nog een stukje piano gespeeld. (...) Dat was Wibi Surjadi... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 (...)En er was een Indische mijnheer die ons koffie met koekjes bracht. En die heeft daarna ook nog een stukje piano gespeeld. (...) Dat was Wibi Surjadi... Met opgewekte groet, Klopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 (...)En er was een Indische mijnheer die ons koffie met koekjes bracht. En die heeft daarna ook nog een stukje piano gespeeld. (...) Dat was Wibi Surjadi... Met opgewekte groet, Klopt. Verdomd, hoe weten jullie dat nu weer! Zo heette hij inderdaad geloof ik. Wibi of PiPi, het was nogal een druk persoon, heel jongensachtig maar ook een beetje yuppie, Grachtengordel van Smaragd zullen we maar zeggen. Beweerde dat die Ferrari voor de deur van hem was. O, dus dat was de PiPi en niet de PePe, die ik heb beluisterd. En dat prototype dat Puur aan het beta-testen is, tegen betaling, dat is dus een PePe? Ontworpen door Lutzen Kooistra. En de King en de Prince komen uit Appelscha. En de BaconStone en de SoundStone ook. Maar de AudioStone, de RoundStone, de MultiStone en de SubStone komen weer uit Schiedam. En Spido uit Surhuisterveen. Tjonge, het is wel ingewikkeld. Gelukkig dat ik al luidsprekers heb. Jelte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Maar alleen Jack Micker is een echte Stone! Laat daar geen misverstand over bestaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Verdomd, hoe weten jullie dat nu weer! Zo heette hij inderdaad geloof ik. Wibi of PiPi, het was nogal een druk persoon, heel jongensachtig maar ook een beetje yuppie, Grachtengordel van Smaragd zullen we maar zeggen. Beweerde dat die Ferrari voor de deur van hem was. Je wilt toch niet beweren dat je Wibi Soerjadi niet kent he? Die pianospeler, die ook helemaal gek ik van F1 en Ferrari. Zal me niks verbazen als die Ferrari idd van hem was... Druk mannetje idd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Verdomd, hoe weten jullie dat nu weer! Zo heette hij inderdaad geloof ik. Wibi of PiPi, het was nogal een druk persoon, heel jongensachtig maar ook een beetje yuppie, Grachtengordel van Smaragd zullen we maar zeggen. Beweerde dat die Ferrari voor de deur van hem was. Je wilt toch niet beweren dat je Wibi Soerjadi niet kent he? Die pianospeler, die ook helemaal gek ik van F1 en Ferrari. Zal me niks verbazen als die Ferrari idd van hem was... Druk mannetje idd... Wie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Verdomd, hoe weten jullie dat nu weer! Zo heette hij inderdaad geloof ik. Wibi of PiPi, het was nogal een druk persoon, heel jongensachtig maar ook een beetje yuppie, Grachtengordel van Smaragd zullen we maar zeggen. Beweerde dat die Ferrari voor de deur van hem was. Je wilt toch niet beweren dat je Wibi Soerjadi niet kent he? Die pianospeler, die ook helemaal gek ik van F1 en Ferrari. Zal me niks verbazen als die Ferrari idd van hem was... Druk mannetje idd... Wie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Van Veen, van Veen Die speelt toch viool en zingt af een toe een liedje. Volgens mij heeft ie niet eens een rijbewijs en doet ie alles op de fiets (zonder bel). Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Van Veen, van Veen Die speelt toch viool en zingt af een toe een liedje. Volgens mij heeft ie niet eens een rijbewijs en doet ie alles op de fiets (zonder bel). Nee, Van Veen maakte motorfietsen met een wankelmotor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Van Veen, van Veen Die speelt toch viool en zingt af een toe een liedje. Volgens mij heeft ie niet eens een rijbewijs en doet ie alles op de fiets (zonder bel). Nee, Van Veen maakte motorfietsen met een wankelmotor. Die van Veen importeerde toch motorfietsen, of eigenlijk meer bromfietsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts