dick jansen Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 (...)Verdomd, hoe weten jullie dat nu weer! (...) Wij weten alles...... Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Ik vertrouw die Jelte ook voor geen vijf cent....... Het ligt er net iets te dik op...... Wel leuk zo..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hallo Pjotr, Je verbaast me. En je stelt me teleur. Je zegt dat Klaas wel weer "een preek voor eigen parochie" zal gaan houden... Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dikke kans, wanneer gaan we? erik gaat gezellig met zijn vrienden. Wordt het wel weer een preek voor eigen parochie. Lees bovenstaande nog eens goed Spido voor je weer begint te miepen. Ron als iemand van een andere parochie, nodigt min of meer zichzelf uit. Waarop Erik (in mijn ogen) niet zo enthousiast reageert en suggereert dat alleen vrienden welkom zijn. Of dat jouw vrienden of Erik zijn vrienden zijn laat ik in het midden. Mijn reaktie was naar Erik toe in de trant van: het zou interessanter zijn om ook anderen dan vrienden uit te nodigen. Wat frisse en onbevooroordeelde input zou deze discussie toch juist op kunnen frissen? weer mis ik ga liever alleen , vandaar die vrienden , ik heb nl helemaal geen vrienden , hooguit een paar kennissen. maar ja , als iemand mijn vriendje wil zijn mag ie mee hoor [serieus] ps: zullen we met een groepje gaan?? ik regel wel een 7 persoons auto sherwin pjotr kermit speedy ......... ik hoor het wel/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Lijkt me leuk, vooral Sherwin erbij is een mooie uitdaging voor Klaas Mij mag ie ook niet zo met m'n gekleurde mening Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hoe weten jullie nou of je echt welkom bent bij Klaas? Tot nu toe heb ik alleen een bericht van Spido gezien, en die vertelt steeds dat hij Klaas niet is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hallo Pjotr, Je verbaast me. En je stelt me teleur. Je zegt dat Klaas wel weer "een preek voor eigen parochie" zal gaan houden... Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dikke kans, wanneer gaan we? erik gaat gezellig met zijn vrienden. Wordt het wel weer een preek voor eigen parochie. Lees bovenstaande nog eens goed Spido voor je weer begint te miepen. Ron als iemand van een andere parochie, nodigt min of meer zichzelf uit. Waarop Erik (in mijn ogen) niet zo enthousiast reageert en suggereert dat alleen vrienden welkom zijn. Of dat jouw vrienden of Erik zijn vrienden zijn laat ik in het midden. Mijn reaktie was naar Erik toe in de trant van: het zou interessanter zijn om ook anderen dan vrienden uit te nodigen. Wat frisse en onbevooroordeelde input zou deze discussie toch juist op kunnen frissen? weer mis ik ga liever alleen , vandaar die vrienden , ik heb nl helemaal geen vrienden , hooguit een paar kennissen. maar ja , als iemand mijn vriendje wil zijn mag ie mee hoor [serieus] ps: zullen we met een groepje gaan?? ik regel wel een 7 persoons auto sherwin pjotr kermit speedy ......... ik hoor het wel/ Regel nou eerst maar een datum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hallo Pjotr, Je verbaast me. En je stelt me teleur. Je zegt dat Klaas wel weer "een preek voor eigen parochie" zal gaan houden... Wellicht dat de opvattingen van Klaas en Erik hier toch engiszins gaan divergeren... Dikke kans, wanneer gaan we? erik gaat gezellig met zijn vrienden. Wordt het wel weer een preek voor eigen parochie. Lees bovenstaande nog eens goed Spido voor je weer begint te miepen. Ron als iemand van een andere parochie, nodigt min of meer zichzelf uit. Waarop Erik (in mijn ogen) niet zo enthousiast reageert en suggereert dat alleen vrienden welkom zijn. Of dat jouw vrienden of Erik zijn vrienden zijn laat ik in het midden. Mijn reaktie was naar Erik toe in de trant van: het zou interessanter zijn om ook anderen dan vrienden uit te nodigen. Wat frisse en onbevooroordeelde input zou deze discussie toch juist op kunnen frissen? weer mis ik ga liever alleen , vandaar die vrienden , ik heb nl helemaal geen vrienden , hooguit een paar kennissen. maar ja , als iemand mijn vriendje wil zijn mag ie mee hoor [serieus] ps: zullen we met een groepje gaan?? ik regel wel een 7 persoons auto sherwin pjotr kermit speedy ......... ik hoor het wel/ Regel nou eerst maar een datum. ga je ook mee?? rij ik gewoon effe langs apeldoorn @cgm , iedereen is welkom bij klaas . zelfs ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 Hoe weten jullie nou of je echt welkom bent bij Klaas? Tot nu toe heb ik alleen een bericht van Spido gezien, en die vertelt steeds dat hij Klaas niet is.. Natuurlijk vertelt ie dat steeds Of iedereen welkom zal zijn mag Spido aan Klaas vragen, daar ga ik niet over Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 @cgm , iedereen is welkom bij klaas . zelfs ik Dat zeg jij nou wel, maar alles wat ik hoor is via via.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 @cgm , iedereen is welkom bij klaas . zelfs ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 ach , en als we met zijn zevenen gaan kunnen we spido wel de baas , mocht ie onverwachts bij klaas binnenrollen. ps: spido weet niet eens hoe we eruit zien en wie we zijn . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 ach , en als we met zijn zevenen gaan kunnen we spido wel de baas , mocht ie onverwachts bij klaas binnenrollen. ps: spido weet niet eens hoe we eruit zien en wie we zijn . Jawel. Dr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 waar komen de wijzen ook al weer vandaan? Volgens sommige theologen moet uit de expliciete vermelding "uit het Oosten" zelfs worden opgemaakt dat dit feit grote verbazing wekte... Dag Klaas, sorry Spido, Erg vrijzinnig en progressief. Jij bent geen voorstander van "kaft tot kaft" merk ik wel. Dat bemoeilijkt de communicatie. Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 15 juni 2004 Report Share Posted 15 juni 2004 ach , en als we met zijn zevenen gaan kunnen we spido wel de baas , mocht ie onverwachts bij klaas binnenrollen. (...) Beste Erik, Wees maar niet ongerust: zeker als Sherwin en Ron komen, zorg ik wel dat ik pleite ben! Stukje toeren op de motor of zoiets. D'r zouden alleen maar ongeregeldheden van komen, als ik er bij was... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 weer mis ik ga liever alleen , vandaar die vrienden , ik heb nl helemaal geen vrienden , hooguit een paar kennissen. maar ja , als iemand mijn vriendje wil zijn mag ie mee hoor [serieus] ps: zullen we met een groepje gaan?? ik regel wel een 7 persoons auto sherwin pjotr kermit speedy ......... ik hoor het wel/ Ok, is dat ook weer recht gezet Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Ja lijkt mij ook een leuk idee! Trouwens Spido, jij mag er gerust bij zijn hoor! Kunnen we meteen even het e.e.a. uitpraten (en als dat niet lukt kunnen we nog altijd even de boerderij een facelift geven - op de vuist dus ) Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelte Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Ik vertrouw die Jelte ook voor geen vijf cent....... Het ligt er net iets te dik op...... Wel leuk zo..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Ja lijkt mij ook een leuk idee! Trouwens Spido, jij mag er gerust bij zijn hoor! Kunnen we meteen even het e.e.a. uitpraten (en als dat niet lukt kunnen we nog altijd even de boerderij een facelift geven - op de vuist dus ) Mvgr, Sherwin Beste Sherwin, Nee echt, geloof me: het is beter als ik ff de wind in ga. Het soort ongeregeldheden dat ik bedoel resulteren steevast in maandenlange hospitalisatie en revalidering voor mijn tegenpartij, en minstens even langdurige detentie voor mij. Trouwens, ik mat niet met kinderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Misschien is er die dag nog wel gelegenheid voor het beoefenen van die leuke, traditionele, folkloristische typisch Friesche volksspelletjes, zoals: Koek happen King koppen Prince pletten Stone smijten (in de vanouds bekende gewichtsklassen 20 en 30) Woofer werpen Tweeter tillen en vooral niet te vergeten: Filter flatsen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Als de ontwerpen van 47Lab zich inschrijft dan wint hij met zekerheid het onderdeel Filter flatsen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Misschien is er die dag nog wel gelegenheid voor het beoefenen van die leuke, traditionele, folkloristische typisch Friesche volksspelletjes, zoals: Koek happen King koppen Prince pletten Stone smijten (in de vanouds bekende gewichtsklassen 20 en 30) Woofer werpen Tweeter tillen en vooral niet te vergeten: Filter flatsen... Kermit, filter flatsen is zeker in het oosten van het land een favoriete bezigheid. Maar bedoel je in dit geval niet filterljeppen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 16 juni 2004 Report Share Posted 16 juni 2004 Conus kaatsen, volgens Friesche traditie. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 17 juni 2004 Report Share Posted 17 juni 2004 Heel vroeger had je ook het conusscheren nog als populair volksvermaak. Maar behaarde conussen zijn in de loop der tijd uitgestorven... En de langharige variant daar van (die bij uitstek voor dit soort activiteiten geschikt was) al helemaal. Toch zonde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claro Que si Posted 18 juni 2004 Report Share Posted 18 juni 2004 Ja lijkt mij ook een leuk idee! Trouwens Spido, jij mag er gerust bij zijn hoor! Kunnen we meteen even het e.e.a. uitpraten (en als dat niet lukt kunnen we nog altijd even de boerderij een facelift geven - op de vuist dus ) Mvgr, Sherwin Beste Sherwin, Nee echt, geloof me: het is beter als ik ff de wind in ga. Het soort ongeregeldheden dat ik bedoel resulteren steevast in maandenlange hospitalisatie en revalidering voor mijn tegenpartij, en minstens even langdurige detentie voor mij. Trouwens, ik mat niet met kinderen. Beste Spido, Je hebt geen benul van degene die je tegenover je krijgt Kom maar gewoon, ongeregeldheden doe je jezelf aan, ik begin er niet mee. Anders gaan we er om draggen, bij Klaas in de achtertuin.. ik trek jou intruder er toch met alle gemak uit met mijn Triumph Rocket III Dag spidoo, Vroemmm... >120 PK (2,3L), beveilig in zijn eerste 2 versnellingen omdat de motor anders opstijgt, daarboven trek je het gas aan en je VLIEGT.. Mvgr, Sherwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
A90 Posted 18 juni 2004 Report Share Posted 18 juni 2004 Kijk nou maar uit met die Triumph. Volgens mij komt Spido dan aan met zo een machine: V8, 8200 cc, 502 pk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts