Jump to content

Ja ja 3 pagina's..... :)

Recommended Posts

Kijk nou maar uit met die Triumph. Volgens mij komt Spido dan aan met zo een machine:

http://www.midia.nl/bosshoss.jpg

V8,  8200 cc, 502 pk  :o  :o  B)

Ha ha, daar is Spido veel te licht voor. Bovendien past ie niet in de tuin van Klaas.

;)

Beste Pjotr,

Uit jouw berichtje blijkt dat je Spido niet kent, en ook de tuin van Klaas niet.

Spido zou Sherwin's motorhandschoen graag opnemen, want hij weet waar in het bos de vijver ligt... :P

Dan neem ik wel m'n crossmotor mee, ben ik eerder door het bos als Spido met zijn intruder.. :lol: , ik vlieg door de bladeren, spido graaft zichzelf diepweg in de modder met dat gevaarte (als ie een keer gas geeft) :D.

Pas maar op in dat bos Sher, er spoken daar allerlei traktoren met takkenbossen eraan in het rond. Je weet toch nog wel hoe het met Spiekerboer is afgelopen?

:P:unsure:

Er werd gedemonstreerd met een Marantz PM80 Mk II SE (Special Edition).

Die had Klaas een paar weken eerder door een ingeving van ebay.de geplukt, voor driehonderd euro of zoiets. "Dan heb ik eentje als reserve".

Dat trof, want z'n oude Bryston combinatie bleek last van een brommetje te hebben toen het er op aankwam.(...)

Die oude Bryston combinatie heeft inmiddels bij Eringa (Groningen) een verjongingskuur ondergaan, waarbij ondermeer oude elco's werden vervangen door moderne condensatoren met kunsstoffolie.

We hebben 'm niet met de nieuwste Bryston kunnen vergelijken... maar we hebben echt niet het idee dat we iets te kort komen, nu!

Ondanks de verfijnde details en de klankschoonheid van de Marantz PM80 II SE is de Bryston combi de eerste keus.

Wat een macht en kracht in de lage regionen! En overigens zeker niet minder precies en natuurlijk dan de Marantz.

Het brommetje bleek overigens alleen op te treden als de voorversterker bovenop de eindversterker stond. Zo was de zaak neergezet toen Werner Ero (HomeStudio) op visite kwam.

Later weer even de voorversterker er naast gezet... over!

Ach, het zijn soms van die kleinigheden... <_<

We hebben 'm niet met de nieuwste Bryston kunnen vergelijken... maar we hebben echt niet het idee dat we iets te kort komen, nu!

Ondanks de verfijnde details en de klankschoonheid van de Marantz PM80 II SE is de Bryston combi de eerste keus.

Wat een macht en kracht in de lage regionen! En overigens zeker niet minder precies en natuurlijk dan de Marantz.

Mijn beste,

Zijn we het toch nog ergens over eens.

Groeten,

Hififreak

brystnposter.jpg

]

Die oude Bryston combinatie heeft inmiddels bij Eringa (Groningen) een verjongingskuur ondergaan, waarbij ondermeer oude elco's werden vervangen door moderne condensatoren met kunsstoffolie.

Die nieuwe wint het echt niet van dat "OUWETJE" .

Een mooi buizen voortrapje ..................... maar ja daar heb je niets mee, toch eens proberen. :rolleyes:

• 5 months later...
Op "Audiofreaks.nl" kwam ik een stukje tegen van 'n zekere Siegfried:

Op http://acv.hifi.nl/verslag2004.htm zag ik het verslag van de demonstratie bij Audioclub Velsen, die Klaas Feenstra onlangs gaf met de SoundStone 30.

Daar zitten voor Spido wel weer een paar leuke citaatjes in... :P

Ik dacht: "Da's ook wel aardig voor Hear..." :)

Beste Spido,

Ik moet wel eerlijk zeggen dat het er goed uit ziet. Ik denk dat Klaas hiermee een commercielere troef in handen heeft. Zal wel niet te tillen zijn, terug denkend aan de veel kleinere exemplaren.

Wat me ook meteen op dezelfde Pagina opviel, is de uiterlijke verandering van Array. Zit er ineens en display op de amps?? Hans waar ben je.... :D

aray2.jpg

Groeten,

Bas

Wat me ook meteen op dezelfde Pagina opviel, is de uiterlijke verandering van Array. Zit er ineens en display op de amps?? Hans waar ben je.... :D

aray2.jpg

Groeten,

Bas

Ik denk dat er mensen zijn die dat lelijke vandenHul logo niet willen zien. :rolleyes:

Zeker niet op 'n Array versterker.... B)

Ik zit nu ook met 'n paar Array's met vandenHul fronten. Ik wordt daar ook niet blij van.... :(

Die fronten zullen toch 'n keer opmoeten.... <_<

Beste Hans,

Maar wat is dat dan, wat nu op de fronten zit. Een sticker? Als die fronten op moeten kan Array ze misschien verkopen aan Ad van Medevoort. Die verkoopt nu onder de naam VDH zijn versterkers in andere landen :D

Groeten,

Bas

Dat zijn inderdaad stickers die Willem op de demo modellen heeft geplakt.

Overigens heeft vanden Hul me toevertrouwd dat het met v.d.Medevoort ook niet gaat lukken... :(

Beste Hans,

Maar wat is dat dan, wat nu op de fronten zit. Een sticker? Als die fronten op moeten kan Array ze misschien verkopen aan Ad van Medevoort. Die verkoopt nu onder de naam VDH zijn versterkers in andere landen :D

Groeten,

Bas

Dat zijn inderdaad stickers die Willem op de demo modellen heeft geplakt.

Overigens heeft vanden Hul me toevertrouwd dat het met v.d.Medevoort ook niet gaat lukken... :(

Beste Hans,

Heb ook al weer geruchten gehoord dat er JK blokken onder de VDH vlag in het buitenland rondzwerven. Misschien moeten ze het toch maar bij kabels en elementen houden :D :D

Groeten,

Bas

Alleen jammer dat Klaas zelf niet hoorde dat hij zijn luidsprekers verkeerd had aangesloten. Als Erik dat hoort...

:D

Jelte

Beste Jelte,

Ja, er zijn altijd wel van die negatievelingen die alleen maar letten op wat er verkeerd is gegaan, h

Uit het verslag van Audioclub Velsen:

(...) Vanaf de positie waar ik zat (uit het midden) was er een goed coherent stereobeeld te horen en kwam het ook goed los van de boxen met een vrij duidelijke focussering. Het hoog was fraai en dat bleef ook zo onder lastiger muzikale omstandigheden, zoals met blazers. Bij de drums klonken de bekkens heel natuurlijk, alsof de muziek live werd gespeeld.

Het laag klonk gecontroleerd en goed gedefinieerd en met name bij dat stukje met drie bassisten waren de onderlinge verschillen tussen de musici heel goed hoorbaar. Over het algemeen klonk de luidspreker heel open (...)

(...) de Perfect Performer is in elk geval de moeite van het beluisteren waard, een luidspreker die in mijn ogen en oren gewoon klopt.

Leuk, h