Jump to content

Revolutionaire amps..

PD
 Share

Recommended Posts

• 5 months later...

hee als we dit allemaal voordragen dan mag mijn Electrocompaniet AW250 ook!

de eerste dikke EC : klonk destijds beter dan een Mark Levinson (of zou het weer 'matching' geweest zijn), maakte worst van een Krell KSA80 (wel goed als kachel).

Hai Spido,

Waarom noem je de Marantz niet daar wordt toch altijd heel erg lovend over gesproken? (...)

Hallo Carl,

Wat iemand "een klassieker" noemt, zal wel samenhangen met zijn eigen leeftijd...

Hallo Spido,

Ik heb het nooit een klassieker genoemt. Doelde op revolutionaire amps, en dat kan net zo goed de T+A v10 of de Tact Millennium zijn..

groeten, PD Hogeterp :huh:

Beste Carl,

Ja, sorry: "revolutionair"... daar ging het om. Je hebt gelijk.

Tsja... De nieuwste revolutie, ook al is de technologie er al een flinke tijd, is D-klasse met geschakelde voeding, h

toen ze nog dropveters in versterkers stopte :D

Als ze dat nu zouden doen was het ook weer een revolutionaire amp!

Als de 303 voldoet moet de eerst Current Dumping versterker ook meedoen, de Quad 405.

Dat maakt dus dat er nu al 3 Quad's in dit rijtje staan...

nando

47 Labs, een nog onbegrepen en ongehoorde revolutie... :)

Guest muziekfreak

dmax2.jpg

De stax dma x2...zeldzaam staat ereen tekoop hear,helaas nooit het genoegen mogen hebben deze te beluisteren :(

Waar ik wel het genoegen mee heb [nog steeds] staat bij een van mijn familieleden te brullen. Stax dma x1 [beveiliging is instelbaar tot 3000watt perkanaal] B)

IMG_2768.JPG

Is een pic van het net getrokken...100kg perkant klasse A motten ze zijn ook nog maar de specs ???

Beide zeer zeldzame modellen amps dacht ik zo wel.

Waar ik wel het genoegen mee heb [nog steeds] staat bij een van mijn familieleden te brullen. Stax dma x1 [beveiliging is instelbaar tot 3000watt perkanaal] B)

IMG_2768.JPG

Is een pic van het net getrokken...100kg perkant klasse A motten ze zijn ook nog maar de specs ???

Beide zeer zeldzame modellen amps dacht ik zo wel.

HOLY SHIT !! , wat een vette amp is dat :D:blink:B)

toen ze nog dropveters in versterkers stopte :D

Dat maakt dus dat er nu al 3 Quad's in dit rijtje staan...

nando

Nando zijn dag kan niet meer kapot.. ;):D

Quad versterker liefhebber?

De reacties op Proprius' opmerking over het revolutionaire van 47labs en alle foto's van de binnenkanten van de versterkers in deze thread maken mij wel weer duidelijk dat bijvoorbeeld vormgeving (binnen- en buitenkant), gewicht/grootte en het volgen van een trend volgens de meesten hier de kwaliteit van een versterker bepaald.

Niks mis mee, zolang er maar niets over de geluidskwaliteit van 47labs gemeld wordt, tenzij je een versterker van het merk gehoord hebt.

Ik w

Tja volgens mij moet een revolutionaire amp de tijd na het op de markt komen van die amp veranderen. Dus mensen moeten andere inzichten krijgen daardoor. Volgens mij voldoen vrijwel geen van de laatst genoemde amp daaraan... ik had nog nooit van die Stax versterkers gehoord, kan me niet voorstellen dat die een revolutie te weeg hebben gebracht.