Sebastiaan de vries Posted 16 december 2004 Report Share Posted 16 december 2004 okee beetje in de verkeerde rubriek,maar hoe in vredesnaam krijg je een plaatje vanaf je eigen computer in deze reactie cq topic/Wie legt mij dat uit/ Ik zou graag wat plaatjes willen toevoegen aan deze topic. met dank, Ik ga het niet NOG een keer uitleggen. Kijk hier maar: http://www.hear.nl/forums/index.php?showtopic=6439 Dank je wel !! helaas krijg ik die topic dus niet.Er staat....... dat het menu is uitgeschakeld. Dus eigenlijk weet ik nog steeds niet hoe het moet. Wellicht zou je het voor 1 keer nog willen uitleggen. Nogmaals dank. Beste Audiofreak, Ik kom er wel, in dat topic. Ik ben daarom zo vrij geweest Henrie's uitleg even te quoten. Hier komt ie: "Nog maar eens een keer dan Je moet idd eerst een plaatje op internet zetten (of opzoeken). Dat kan op verschillende servers zoals bijvoorbeeld http://picserver.student.utwente.nl/, maar ook op je eigen site, als je die hebt. Daarna moet je de URL van het plaatje kopieren door op het plaatje met de rechter muistoets te klikken, dan eigenschappen/properties, en dan de URL kopieren. Dan ga je naar Hear en klik je boven het antwoordvenster op de IMG-knop en dan plak je de URL in het venster dat dan verschijnt. Dan een verhaalje er bij ouwehoeren en klaar " Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
charisma Posted 20 december 2004 Report Share Posted 20 december 2004 Ik denk dat audio innovations ook wel thuis hoort in deze lijst met de welbekende 500,ook de first amplifier is een schoonheid om naar te luisteren blijft een van mijn favorieten Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 december 2004 Author Report Share Posted 23 december 2004 Nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamai_lover222 Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 Door hifi.nl uitgeroepen tot versterker van het jaar! Ontkracht je bericht nou niet gelijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 december 2004 Author Report Share Posted 23 december 2004 Door hifi.nl uitgeroepen tot versterker van het jaar! Ontkracht je bericht nou niet gelijk... haha.. Op mijn site heb ik ook al eens vermeld dat dit een top versterker is voor het gevraagde geld! (www.pdhifi.tk (review's)! mvg, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 Nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 december 2004 Author Report Share Posted 23 december 2004 Nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 Nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 december 2004 Author Report Share Posted 23 december 2004 de kwaliteit die wordt geboden voor het gevraagde symbolische bedrag, en de versterker techniek die wordt toegepast.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 de kwaliteit die wordt geboden voor het gevraagde symbolische bedrag, en de versterker techniek die wordt toegepast.. VM is niet de eerste met PWM, en prijs/kwaliteit als revolutionair, ach.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 december 2004 Author Report Share Posted 23 december 2004 de kwaliteit die wordt geboden voor het gevraagde symbolische bedrag, en de versterker techniek die wordt toegepast.. VM is niet de eerste met PWM, en prijs/kwaliteit als revolutionair, ach.. Gelukkig was ik die gene die het topic was begonnen, en mede daardoor bepaal ik wel wat wel of niet revolutionair is.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 de kwaliteit die wordt geboden voor het gevraagde symbolische bedrag, en de versterker techniek die wordt toegepast.. VM is niet de eerste met PWM, en prijs/kwaliteit als revolutionair, ach.. Gelukkig was ik die gene die het topic was begonnen, en mede daardoor bepaal ik wel wat wel of niet revolutionair is.. Oh sorry, wist niet dat revolutionair hetzelfde was als liefde van PD.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankD Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 de kwaliteit die wordt geboden voor het gevraagde symbolische bedrag, en de versterker techniek die wordt toegepast.. VM is niet de eerste met PWM, en prijs/kwaliteit als revolutionair, ach.. Gelukkig was ik die gene die het topic was begonnen, en mede daardoor bepaal ik wel wat wel of niet revolutionair is.. Nou nee, dat bepaal jij niet. Dat doet de geschiedenis. Als de vM de eerste zou zijn met een nieuwe toepassing waarna velen dit concept navolgen, dan zou je kunnen spreken van revolutionair. Met deze versterker loopt vM ergens middenin mee in de optocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 Met deze versterker loopt vM ergens middenin mee in de optocht. Misschien is ie wel revolutionair vanwege het lage vermogen dat er uit wordt gehaald, ik bedoel, 80 Watt bij 4 Ohm.. Of zou die lage prijs toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 december 2004 Author Report Share Posted 23 december 2004 mijn reactie wordt gelezen, maar mijn knipoogje wordt vergeten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 mijn reactie wordt gelezen, maar mijn knipoogje wordt vergeten.. Niet door mij hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 Naar mijn idee is dit ook een aardig revolutionair model. Bovendien gebalanceerd uitgevoerd: Son of Zen Met een minimum aan onderdelen een minimum aan rendement. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 Ehm wat is er zo "revolutionair" aan de simpele basisschakeling van een transistorverterker Richard, wat al zo in de jaren '50 gedaan werd met de eerste transistors die beschikbaar kwamen? Werden zelfs speciale 150 ohm speakertjes voor gemaakt. Bovendien was dat meer voortborduren op de toen gangbare buizentechniek. B.t.w. VM is zeker niet revolutionair met hun PWM versterkers. Op dat gebied hebben Spectron en Tripath de trend gezet met hun PWM ontwerpen die ook werkelijk het predikaat "high-end" waar maakten. Onder revolutionaire versterkers versta ik niet zomaar exotische versterkers maar ontwerpen die werkelijk vernieuwend waren en ook een trend hebben gezet of echte klassiekers die de tand des tijds overleefd hebben. Dat zijn er dus niet zoveel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 Misschien is ie wel revolutionair vanwege het lage vermogen dat er uit wordt gehaald, ik bedoel, 80 Watt bij 4 Ohm 80 watt zou ik beslist niet 'laag vermogen' willen noemen. Dan was mijn vorige versterker, de Naim Nait-2 een stuk revolutionairder. Die had met z'n 2x 15watt geen enkele moeite om 83db speakers aan te sturen of electrostaten. En dat voor zo'n klein baby schoenendoosje, waar na 16jaar soms nog tot 80% van de nieuwprijs voor betaald wordt, op de 2e hands markt. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Misschien is ie wel revolutionair vanwege het lage vermogen dat er uit wordt gehaald, ik bedoel, 80 Watt bij 4 Ohm 80 watt zou ik beslist niet 'laag vermogen' willen noemen. Bij een pwm-versterker wel. Zelf haal ik er makkelijk zo'n 200W uit bij 8 Ohm, en dan zit ie echt nog niet aan z'n grens. Ik weet wel, vermogen zegt niet alles.. Maar het was een beetje gechargeerd hoor, je moet het in de context zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts