Jump to content

Geen wereld schokkend nieuws....

Recommended Posts

Maar even melden dacht ik zo ;)

Voor al diegenen die maar geen antwoord kregen op vragen aan mijn adres dan deze verklaring:

Ik was een beetje ziek.....en nog een beetje meer....en tja,toen 6 weken ziekenhuis opname :(

Ben net thuis gekomen,en ik hoop snel weer voldoende kracht te hebben om weer voluit aan de pow-wow mee te kunnen doen :D

Enuuh Henk....hartelijk dank nog voor de cd....heb je pb'tje ontvangen.

En als je jezelf afvraagt " wat moet ik hier mee ? " dan is dit bericht niet voor jou bestemd.... ;)

--Hans.

Hartelijk dank voor alle goede wensen.... :D

En tja,ik kreeg een ziekte die zich normaal gesproken op jongere leeftijd openbaard,en dus was het zoeken tot dat het duidelijk was wat het nu precies was.

Voor de medici onder ons....de ziekte heet Crohn,genoemd naar de arts die het voor het eerst beschreven heeft.

tot zover maar weer,

--Hans

Vervelende ziekte, en nog chronisch ook. Ik heb een paar mensen in mijn kenissenkring die ook die ziekte hebben. Ze moeten volgens een zeer strikt dieet leven, anders gaat het weer mis :o:(

Maar even melden dacht ik zo ;)

Voor al diegenen die maar geen antwoord kregen op vragen aan mijn adres dan deze verklaring:

Ik was een beetje ziek.....en nog een beetje meer....en tja,toen 6 weken ziekenhuis opname :(

Ben net thuis gekomen,en ik hoop snel weer voldoende kracht te hebben om weer voluit aan de pow-wow mee te kunnen doen :D

Enuuh Henk....hartelijk dank nog voor de cd....heb je pb'tje ontvangen.

En als je jezelf afvraagt " wat moet ik hier mee ? " dan is dit bericht niet voor jou bestemd.... ;)

--Hans.

Beste Hans,

Gelukkig ben je terug .

Heel veel sterkte en hou je haaks.

MvG,

Haudio

Niet wereldschokkend, toch zeker behoorlijk ingrijpend, hopelijk veranderd jouw leven niet al te heftig.

Sterkte en beterschap gewenst...........

:unsure:

Guest C J
Hartelijk dank voor alle goede wensen.... :D

En tja,ik kreeg een ziekte die zich normaal gesproken op jongere leeftijd openbaard,en dus was het zoeken tot dat het duidelijk was wat het nu precies was.

Voor de medici onder ons....de ziekte heet Crohn,genoemd naar de arts die het voor het eerst beschreven heeft.

tot zover maar weer,

--Hans

Ik ben niet jaloers op je Hans. Ik had een colega die het ook heeft, een lijdensweg was het voor hem met heel veel pijn.

Maar ik hoop van harte, nu je weer onder ons bent dat goed blijft gaan. Veel strerkte toegewenst. :):)

Dag Hans,

Welcome Back!

Nog een enkele week en dan volgen bij mij de onderzoeken naar o.a. de ziekte van Crohn.

Sterkte.

Groeten,

Hififreak

Dan wens ik je veel sterkte en geduld....en dat de uitslag snel duidelijk mag zijn,en dat het gunstig mag zijn.

En nogmaals....hartverwarmend al deze goede wensen. :rolleyes:

Zo,de dagelijkse energie output is weer op,dus terug naar de bank en plat :(

--Hans.

• 1 month later...

Zeg meneer de Gans, de mensen die reageren met 'hee die ziekte ken ik, bla bla' tonen hun betrokkenheid en begrijpen door die 'andere zieke' wat Hans nu moet doormaken.

Het gaat niet direct om die ander, maar ze maken ermee duidelijk dat ze begrijpen wat Hans voor ziekte heeft.

Het is dezelfde reactie als wanneer ze iemand met die en die speaker kennen, heel audiofiel verantwoord eigenlijk :rolleyes:

Intussen wensen ze Hans beterschap, net als ik bij deze doe, dus Hans, het beste en let maar even niet op die Gans :D

Andr

Zijn berichtje is weg, maar die gans heeft inderdaad behoorlijk wat op z'n lever. Benieuwd wie hij nu weer "op de korrel gaat nemen".

Koosjer: ook ik ben Crohn-getuige en ik heb een collega met deze ziekte. Hij doet prima mee, ook met feestjes. Voorspoedig herstel van je ziekbed gewenst en zoals op het forum te zien ben je er alweer aardig bij...