The Koosjer connection Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Maar even melden dacht ik zo Voor al diegenen die maar geen antwoord kregen op vragen aan mijn adres dan deze verklaring: Ik was een beetje ziek.....en nog een beetje meer....en tja,toen 6 weken ziekenhuis opname Ben net thuis gekomen,en ik hoop snel weer voldoende kracht te hebben om weer voluit aan de pow-wow mee te kunnen doen Enuuh Henk....hartelijk dank nog voor de cd....heb je pb'tje ontvangen. En als je jezelf afvraagt " wat moet ik hier mee ? " dan is dit bericht niet voor jou bestemd.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Nou Hans, Welcome back. We hebben je bijdragen node gemist. Vanuit een regenachtig Limburg beterschap gewenst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Heee Hans, Welkom terug!!! Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Welkom terug Hans, hoop dat je snel weer de oude wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Da's niet mis, 6 weken goede verzorging Hopelijk kom je er weer snel helemaal bovenop Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Beterschap Hans! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 welkom terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 waar was je zo ziek van?????????????/ gr jopie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 30 mei 2004 Report Share Posted 30 mei 2004 Toch niet van ons In ieder geval leuk dat je er weer bij bent...en een voorspoedig verder herstel Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 mei 2004 Author Report Share Posted 31 mei 2004 Hartelijk dank voor alle goede wensen.... En tja,ik kreeg een ziekte die zich normaal gesproken op jongere leeftijd openbaard,en dus was het zoeken tot dat het duidelijk was wat het nu precies was. Voor de medici onder ons....de ziekte heet Crohn,genoemd naar de arts die het voor het eerst beschreven heeft. tot zover maar weer, --Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Vervelende ziekte, en nog chronisch ook. Ik heb een paar mensen in mijn kenissenkring die ook die ziekte hebben. Ze moeten volgens een zeer strikt dieet leven, anders gaat het weer mis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Maar even melden dacht ik zo Voor al diegenen die maar geen antwoord kregen op vragen aan mijn adres dan deze verklaring: Ik was een beetje ziek.....en nog een beetje meer....en tja,toen 6 weken ziekenhuis opname Ben net thuis gekomen,en ik hoop snel weer voldoende kracht te hebben om weer voluit aan de pow-wow mee te kunnen doen Enuuh Henk....hartelijk dank nog voor de cd....heb je pb'tje ontvangen. En als je jezelf afvraagt " wat moet ik hier mee ? " dan is dit bericht niet voor jou bestemd.... --Hans. Beste Hans, Gelukkig ben je terug . Heel veel sterkte en hou je haaks. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Niet wereldschokkend, toch zeker behoorlijk ingrijpend, hopelijk veranderd jouw leven niet al te heftig. Sterkte en beterschap gewenst........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Hallo Hans van Medevoort, Welcome back! En veel sterkte toe gewenst.. groeten, PD van Medevoort Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Hallo Hans, Ook sterkte en beterschap .Mijn zwager 'lijd hier ook aan. Hij mag zich ook absoluut niet stressen en te onregelmatig eten. Nogmaals sterkte. MvGr, Jerry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Hartelijk dank voor alle goede wensen.... En tja,ik kreeg een ziekte die zich normaal gesproken op jongere leeftijd openbaard,en dus was het zoeken tot dat het duidelijk was wat het nu precies was. Voor de medici onder ons....de ziekte heet Crohn,genoemd naar de arts die het voor het eerst beschreven heeft. tot zover maar weer, --Hans Ik ben niet jaloers op je Hans. Ik had een colega die het ook heeft, een lijdensweg was het voor hem met heel veel pijn. Maar ik hoop van harte, nu je weer onder ons bent dat goed blijft gaan. Veel strerkte toegewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Dag Hans, Welcome Back! Nog een enkele week en dan volgen bij mij de onderzoeken naar o.a. de ziekte van Crohn. Sterkte. Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 31 mei 2004 Report Share Posted 31 mei 2004 Hoi Hans, Je bent weer terug. En verder, veel sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 Welkom terug Hans... 'We' hadden je al gemist (zie andere topics)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 juni 2004 Author Report Share Posted 1 juni 2004 En hoeveel ben je afgevallen Hans Ik hoop voor je dat je niet van de andere verschijnselen last had/hebt Zo'n 17 kilo...... En alle mogelijke bijwerkingen die beschreven staan..... , en dat dan dubbel i.v.b.m de super pillen die ik slikken moet.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 juni 2004 Author Report Share Posted 1 juni 2004 Dag Hans, Welcome Back! Nog een enkele week en dan volgen bij mij de onderzoeken naar o.a. de ziekte van Crohn. Sterkte. Groeten, Hififreak Dan wens ik je veel sterkte en geduld....en dat de uitslag snel duidelijk mag zijn,en dat het gunstig mag zijn. En nogmaals....hartverwarmend al deze goede wensen. Zo,de dagelijkse energie output is weer op,dus terug naar de bank en plat --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 1 juni 2004 Report Share Posted 1 juni 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Zeg meneer de Gans, de mensen die reageren met 'hee die ziekte ken ik, bla bla' tonen hun betrokkenheid en begrijpen door die 'andere zieke' wat Hans nu moet doormaken. Het gaat niet direct om die ander, maar ze maken ermee duidelijk dat ze begrijpen wat Hans voor ziekte heeft. Het is dezelfde reactie als wanneer ze iemand met die en die speaker kennen, heel audiofiel verantwoord eigenlijk Intussen wensen ze Hans beterschap, net als ik bij deze doe, dus Hans, het beste en let maar even niet op die Gans Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 2 juli 2004 Report Share Posted 2 juli 2004 Zijn berichtje is weg, maar die gans heeft inderdaad behoorlijk wat op z'n lever. Benieuwd wie hij nu weer "op de korrel gaat nemen". Koosjer: ook ik ben Crohn-getuige en ik heb een collega met deze ziekte. Hij doet prima mee, ook met feestjes. Voorspoedig herstel van je ziekbed gewenst en zoals op het forum te zien ben je er alweer aardig bij... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts