mordante Posted 3 juni 2004 Report Share Posted 3 juni 2004 Hallo mensen, Ik vroeg mij af of er in omgeving Leiden nog mensen wonen die ook deze te dure maar wel leuke hobby hebben. Gewoon om real live ervaringen te delen en om eens te luisteren en zien wat andere thuis hebben staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Ik weet niet wat je omgeving Leiden vindt, maar een aantal mensen hier reizen rustig half Nederland door om bij elkaar op bezoek te gaan. Niet iedereen woont in de Randstad namelijk. En als je wat wilt reizen zijn er genoeg mensen waar je langs mag komen. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de reis altijd de moeite waard is omdat het erg gezellig en leerzaam is, zo'n bezoekje. btw Zelf woon ik in Schiedam, en je bent welkom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Hmmm, als ik dit zo lees, is de Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Hmmm, als ik dit zo lees, is de Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 4 juni 2004 Author Report Share Posted 4 juni 2004 Zelf ga ik meestal tussen 00:00 en 02:00 slapen en kom er rond 07:30 en 08:30 uit. Zelf vind ik een beetje reizen niet erg, ik zou graag een keer bij je langskomen CMG en iedereen die wil is ook van harte welkom om een keer bij mij langs te komen, al is mijn instalatie nog niet zo heel bijzonder. Op welke dagen komt jou dat het beste uit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Hallo mensen, Ik vroeg mij af of er in omgeving Leiden nog mensen wonen die ook deze te dure maar wel leuke hobby hebben. Gewoon om real live ervaringen te delen en om eens te luisteren en zien wat andere thuis hebben staan. Ja Mordante, Ik woon ook in Leiden. Ik heb alleen niet zo'n behoefte om deze hobby in levenden lijve met anderen te delen (behalve dan met enkele vrienden). Erover praten en discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Hallo mensen, Ik vroeg mij af of er in omgeving Leiden nog mensen wonen die ook deze te dure maar wel leuke hobby hebben. Gewoon om real live ervaringen te delen en om eens te luisteren en zien wat andere thuis hebben staan. Ja Mordante, Ik woon ook in Leiden. Ik heb alleen niet zo'n behoefte om deze hobby in levenden lijve met anderen te delen (behalve dan met enkele vrienden). Erover praten en discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Hmmm, als ik dit zo lees, is de Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Het afkraken en zo gebeurt vaak tussen mensen die elkaar niet persoonlijk kennen. Luistersessies zijn voor mij altijd positief en gezellig geweest. Verder, als je elkaar inmiddels persoonlijk kent kun je elkaars reacties op dit forum beter inschatten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Mordante, Stuur me even een PM als je een keer wilt komen luisteren. Ik woon in Den Haag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Hallo mensen, Ik vroeg mij af of er in omgeving Leiden nog mensen wonen die ook deze te dure maar wel leuke hobby hebben. Gewoon om real live ervaringen te delen en om eens te luisteren en zien wat andere thuis hebben staan. Ja Mordante, Ik woon ook in Leiden. Ik heb alleen niet zo'n behoefte om deze hobby in levenden lijve met anderen te delen (behalve dan met enkele vrienden). Erover praten en discussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Beste Erik, Ik las net dat je een waardeloze cd speler hebt. Wordt eruit gespeeld door een 3e hands slecht afgestelde Akai draaitafel van 3 euro. Zo goed? Veel plezier met sleutelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 5 juni 2004 Report Share Posted 5 juni 2004 Beste Erik, Ik las net dat je een waardeloze cd speler hebt. Wordt eruit gespeeld door een 3e hands slecht afgestelde Akai draaitafel van 3 euro. Zo goed? Veel plezier met sleutelen... Tsjongejonge, ik wist niet dat Erik zulke rotzooi had. Misschien moeten we met z'n allen eens een inzameling voor hem houden. Dan gaan wij wel eens bepalen waar hij naar moet luisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 5 juni 2004 Report Share Posted 5 juni 2004 net weer effe terug geweest naar de rommelmarkt . heb nog 12 platen gescoord. met daarbij een hele mooie van geert bierling , op het Batz witte orgel in delfshaven mijn HK gaat echt de schuur in (op de betonnixen) en ik ga voorlopig lekker lp's draaien . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 5 juni 2004 Report Share Posted 5 juni 2004 Heb je iig geen last van jitter, beetje flutter misschien (maar dat is de wet van behoud van ellende). Veel luisterplezier Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 juni 2004 Report Share Posted 5 juni 2004 Beste Erik, Je kunt de betonnixen toch gebruiken als onderstel voor de grammofoon? Menigeen zou jaloers zijn op zo'n stabiele basis! Doordat je er twee hebt, kun je prachtig een discrete opstelling realiseren. Zo voorkom je allerlei interrelationele submodulair-vinylaire vervormingen. Je zet dan de draai op de ene betonnix, en de tafel op de andere. (Vergeet dan niet tevens de pick op de ene betonnix, en de up op de andere te plaatsen!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 6 juni 2004 Report Share Posted 6 juni 2004 Hai Spido, Dat had ik ook al gesuggereerd. Toch vraag ik me af of jullie wel op de goede weg zijn met speksteen en betonmix. In een artikel over basis van draaitafels beweerde iemand dat juist dit soort materialen geluid makkelijk over dragen. Maar goed als jij een PP in multiplex hebt en in speksteen dan zou je daar meer van moeten weten. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts