carl Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 Hallo allemaal, Op mijn deeltijddag met slecht weer, ben ik gezellig de Stereophile aan het lezen. Op pagina 42 van het juni nummer een aantrekkelijke dame (van het niet Playboy type) behangen met allerlei kabels. Om haar borsten zijn in circelvorm kabels gelegd. Ze ziet er uit als een moderne Walkure. Probleem is wat doe je met de tepels. Ik zou zeggen gewoon laten zitten want vrouwen hebben die dingen nu eenmaal en daar is niets mis mee. In puriteins Amerika kan dat helaas niet. De oplossing bestaat uit een paar open gaten. Dat doet afbreuk aan de heel aardige foto. Even op de site van Alpha Core kijken of die meer biedt. www. alphacore.com Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 4 juni 2004 Report Share Posted 4 juni 2004 En wij maar denken dat die Amerikanen gaatjes in hun hoofd hebben om te horen. Dat zit dus duidelijk anders. Wim Zonnevelt zei in dit verband al lang geleden: "En zij legde haar oren te luisteren" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts