Haudio Posted 6 juni 2004 Report Share Posted 6 juni 2004 Wat niet begijp is dat het merk Bryston niet vaker voorbij komt. Kent niemand het ? Het is een versterker die onvoorwaarlijk stabiel is in zijn prijsklasse en ver heel ver daarboven. en qua prijs relatief laag is te noemen ten opzichte van andere merken . Neutraal klinkt met een tikkeltje warmte. En praktisch alles kan aansturen ! Wie verteld en of weet waarom. MvG, Haudio PS ze geven zelfs 20 jaar garantie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juni 2004 Report Share Posted 6 juni 2004 In een ander topic stond laatst iets over Bryston (weet zo niet meer welk topic). Het schijnt dat de importeur van Bryston eigenlijk alleen aan PA doet en dus niet veel met Bryston (althans de hifi van Bryston) doet. Al schijnt dat te gaan veranderen volgens (dacht ik) Sebastiaan de Vries... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 juni 2004 Report Share Posted 6 juni 2004 Maak jij hififreak ff wakker Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 6 juni 2004 Report Share Posted 6 juni 2004 ik lees in elk topic wel iets over bryston Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Maak jij hififreak ff wakker Je bent me voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Wat niet begijp is dat het merk Bryston niet vaker voorbij komt. Kent niemand het ? Het is een versterker die onvoorwaarlijk stabiel is in zijn prijsklasse en ver heel ver daarboven. en qua prijs relatief laag is te noemen ten opzichte van andere merken . Neutraal klinkt met een tikkeltje warmte. En praktisch alles kan aansturen ! Geldat dat ook niet voor Vincent of NAD, en zo zullen er toch wel nog meer zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Vind wel Bryston een divisie boven Vincent en NAD. Vooral de eindtrappen zijn mooi. Stabiel, klinkt goed. En 20 jaar garantie geeft ook een goede indruk Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Vind wel Bryston een divisie boven Vincent en NAD. Ook qua prijs dus.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Ik ken diverse mensen die Bryston versterkers gebruiken op moeilijk aan te sturen speakers zoals de Classic Infinity's en die daar zeer tevreden over zijn. Nou moet ik daar wel bij vertellen dat ik ze zelf nooit gehoord heb en dat een van die mensen ooit eens bij mij op de bank zat te vertellen dat hij mijn eindtrap bijna net zo mooi vond klinken ... ik draaide toen met een Harman Kardon Signature 1.5 van 1500,- euro nieuw. Je moet er dus geen Mark Levinson prestaties van verwachten denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Hallo, Ook ik denk dat Bryston wordt onderschat.. Brute stabiliteit, voor een relatief goedkope prijs! En CGM, geloof mij dat Bryston wel ff wat anders klinkt dan NAD en Vincent.. groeten, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 En CGM, geloof mij dat Bryston wel ff wat anders klinkt dan NAD en Vincent.. groeten, PD Hogeterp Nogmaals dan maar; het zit ook in een andere prijsklasse (bovendien geloof ik best wel dat er klankverschillen zijn). Oftewel, ik zeg niet dat je ze rechtstreeks moet vergelijken. Buiten dat vind ik dat merken als NAD en Vincent ook wel eens worden onderschat. Ter verduidelijking: Het ging mij om de argumenten (prijs/kwaliteit, stabiel, neutraal met wat extra laag euh warmte), terwijl Bryston hier ook nog eens de afgelopen tijd wel iets meer besproken is dan NAD of Vincent of weet ik wat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Mijn beste, Ik denk, laat ik maar eens onder mijn steen vandaan komen en reageren: Eentje voor links: een Bryston 4B ST eindversterker Eentje voor rechts: een Bryston 4B ST eindversterker Bryston preamp 0.4B Adcom tuner GFT1 Bryston poweramp 2B Moet ik nog iets aan toevoegen? Zo ja, dan hoor ik 't graag. Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Ja. Klinkt 't ook een beetje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Beste, Bryston en PMC zijn gewoon top! De oudere Bryston's konder misschien wat aan de felle kant klinken, de nieuwe SST serie (en eigenlijk ook al de ST) zijn gewoon klankmatige topversterkers. Met alle respect, maar toch wel een klasse beter (degelijker) dan de gemiddelde NAD en Vincent (uitzonderingen daargelaten). De laagcontrole is zoiezo altijd al subliem geweest. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Je hoort mij niet klagen. Als ik hier weer een hemel en lofprijzing ga schrijven, dan is het resultaat dat je binnen de kortste keren afgeschoten wordt, je paspoort ingetrokken wordt en je als melaats beschouwd wordt. Maar voor jou maak ik een uitzondering en laat ik de bakken shit gelaten over mijn kop uitgieten. Ja, het klinkt super, gelikt, onverveeld, prettig, muzikaal en wat nog al niet meer. En nou mag de rest gaan storten. Heb medelijden met me please, want van je medeforummers moet je het maar hebben. Groeten, Uw Hififreak. Wat ik hier niet durf te schrijven, kun je nalezen op mijn site. Veel leesplezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Amen.. Helaas nog nooit PMC met Bryston gehoord, binnenkort zal de kans wel groter worden! groeten, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Met alle respect, maar toch wel een klasse beter (degelijker) dan de gemiddelde NAD en Vincent (uitzonderingen daargelaten). Dat mag ik wel hopen, want het kost ook een beetje meer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Met alle respect, maar toch wel een klasse beter (degelijker) dan de gemiddelde NAD en Vincent (uitzonderingen daargelaten). Dat mag ik wel hopen, want het kost ook een beetje meer.. Persoonlijk vind ik NAD ook niet het beste voor het geld... Maar das natuurlijk persoonlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Ik heb nog wat pics van een Bryston/PMC demo Ik moet ook nog ergens de spelende Bryston set hebben, die volgt nog ..... Het geluid was overweldigend, er werd ook andere muziek gedraaid, waar velen heel content mee waren, dit was een van de toppers van de show Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 7 juni 2004 Report Share Posted 7 juni 2004 Beste, Dennis Chambers is sick!! Wat een drummer Simon Philips (zit nu bij Toto) is technisch ook sick! maar kan mij niet bekoren. Zoals bij PMC! zo hoort en demo nou gegeven te worden! Het heef top zo'n luidruchtige berus geen enkele zin om met kleine kamermuziek etc. te draaien. Dus dan maar knallen met topdrumers! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 juni 2004 Report Share Posted 8 juni 2004 Hallo, Heb toen op die show alleen de kleine PMC's (links op de foto) kunnen beluisteren. Deze hebben weinig indruk achter gelaten, simpel weg te veel compressie en een klankbeeld waarvan het overzicht ontbrak. Naar de grotere modellen ben ik erg nieuwsgierig.. Speelde daar Bryston op PMC, Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 8 juni 2004 Report Share Posted 8 juni 2004 Dennis Chambers is sick!! Wat een drummer Simon Philips (zit nu bij Toto) is technisch ook sick! maar kan mij niet bekoren. Ik wou toch even mededelen dat ik dit jaar nog naar een show ga van Yamaha drums waar waarschijnlijk Dave Weckl komt demonstreren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 8 juni 2004 Report Share Posted 8 juni 2004 Ooit een combi gehoord van een 25 voor en een 4ST achter en dat klonk onzettend vies kaal. Mijn beste, Waren ze zeker vergeten de speakers aan te sluiten! Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts