Jump to content

Ontwikkeling en techniek?

Guest C J
 Share

Recommended Posts

Guest C J

Beste vrienden, is het wel eens iemand opgevallen dat het forum, "Ontwikkeling en techniek'' dreigt te verdwijnen? :confused: Er staan nog maar twee topics op,

Guest C J
Beste C.J.

Ik zou zeggen.......doe er wat aan <_<

Ik als enige? :confused:

Nee, Hans helpt er al bij :D

En jij, onze al om gewardeerde ome Henk. :P:lol::D

Beste vrienden, is het wel eens iemand opgevallen dat het forum, "Ontwikkeling en techniek'' dreigt te verdwijnen?

Ja, dat is me wel opgevallen. Maar ik begrijp het wel.

De huidige ontwikkeling is MP3 en ik zou ook niet weten wat je daar over moet vertellen. :D

Over SACD en DVD-A hoef je het ook al niet meer te hebben. Dat is allemaal verpilde energie. En nog even, dan verdwijnt de CD en dan hoef je het daar ook niet meer over te hebben.

Dan krijgt het forum toch weer z'n oorspronkelijke bedoeling. Namelijk kletsen over Buizen en Draaitafels. Oja en bandrecorders. :D

Edwin

Beste vrienden, is het wel eens iemand opgevallen dat het forum, "Ontwikkeling en techniek'' dreigt te verdwijnen?

Ja, dat is me wel opgevallen. Maar ik begrijp het wel.

De huidige ontwikkeling is MP3 en ik zou ook niet weten wat je daar over moet vertellen. :D

Over SACD en DVD-A hoef je het ook al niet meer te hebben. Dat is allemaal verpilde energie. En nog even, dan verdwijnt de CD en dan hoef je het daar ook niet meer over te hebben.

Dan krijgt het forum toch weer z'n oorspronkelijke bedoeling. Namelijk kletsen over Buizen en Draaitafels. Oja en bandrecorders. :D

Edwin

Nog even en iedereen wil weer een cd-speler. Komt er zo'n cd revival, net als met LP's... :)

Nog even en iedereen wil weer een cd-speler. Komt er zo'n cd revival, net als met LP's..

Dat duurt niet zolang meer hoor. Ik denk nog 2 jaartjes en dan zit iedereen met z'n handen in de grabbelbak te zoeken naar CD's. :D

Nee jongens, sluit je set maar aan op je PC, want dat wordt de toekomst. Mooi LCD televisie ernaast, wat wil een mens nog meer. Jan met de Pet ziet het al helemaal zitten..

Gadverdamme, wat heb ik toch een hekel aan Jan met de Pet zeg, die gasten verpesten alles. :mad2::mad2::(:D

Edwin

Guest C J
Beste C.J.

Ik zou zeggen.......doe er wat aan <_<

Ik als enige? :confused:

Nee, Hans helpt er al bij :D

En jij, onze al om gewardeerde ome Henk. :P:lol::D

Nee C J, ik heb de ballen verstand van techniek :blink: en ik sinds m'n 8e maak ik al geen enkele ontwikkeling meer door :D

O...., dat is jammer. :P:lol:

Guest C J
Techniek is als Zen, je lult er niet altijd over maar je bent er meestal gewoon mee bezig in het dagelijks leven.. ;)

Zo is het precies. ;)<_<:D