Jump to content

zeer indrukwekkende avond

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

Mijn beste,

Ooit jaren geleden een concert van F.A. bezocht in Nijmegen. Ik zie hem nog lopen door de hele kerk. Die man had uitstraling en aan zijn orgelspel was niet te ontkomen. Een autoriteit in positieve zin.

Bekijk de volgende site eens van een collega organist.

http://www.bertrebergen.nl/

De foto's van de maand zijn o zo droog. Onder de laatste foto zit een leuk filmpje. Veel kijkplezier.

Groeten,

Hififreak

Wat een prachtig verhaal! Jij blijkt naast goede oren ook nog eens over schrijverstalent te beschikken. Er bestaat een blaadje dat klassieke zaken heet en dat is volgeschreven met nietszeggende recensies waar geen hond warm of koud van wordt en dienaangaande ook nauwelijks reacties oplevert van de doelgroep waarvoor het is bedoeld. Jouw verhaal zou zo

waar is het beter toeven tijdens deze warme zomeravonden , dan in een hele grote kerk.

een kerk waar de koelte op je neerdaalt , waar rust heerst , waar je je even kan afsluiten van de warmte , bl

waar is het beter toeven tijdens deze warme zomeravonden , dan in een hele grote kerk.

een kerk waar de koelte op je neerdaalt , waar rust heerst , waar je je even kan afsluiten van de warmte , bl

Vooral vanwege de warmte zeker... Tja, 't was hier gisteren (op m'n kamer) ook al weer 30 graden. Vandaag iets minder (graadje of 28) omdat de zon minder (fel) schijnt...

Uiteraard vanwege de warmte Henrie :rolleyes: nothing more, nothing less...

Ik heb onlangs m'n slaapkamerraam afgedicht met grote houten platen, zodat er geen licht en minder warmte binnen dringt.

met kleine spijkertjes in de kozijnen vastgezet. Scheelt toch weer 'n paar graden.

(heb de zelfde kleur gegeven als m'n rolgordijnen, zodat men van buiten 't verschil niet/amper ziet B)

Groeten,

Alco :)

voor mij was het ook een zeer indrukwekkende avond met Caravan, SAGA, G3 feat. Steve Vai, Robert Fripp en Joe Satriani en als toetje een concert van Yes.

En het kostte me ook nog eens niks B) (behalve een piep in mn oren, moet toch eens oordoppen kopen)

heerlijk zo'n festival in de achterhoek :D was binnen 3 kwartier alweer thuis.

• 1 month later...

Ik las trouwens dit nog vandaag(gisteren :rolleyes: ) in de krant, wat ook op internet staat van de Deventer Dagblad oftewel De Stentor.

Concert als eerbetoon aan organist Asma

van een onzer verslaggevers

9 AUGUSTUS 2004 - DEVENTER - Organist Everhard Zwart geeft aanstaande vrijdag een orgelconcert in de Lebu

Edited by Lars