erik klijnsmit Posted 8 juni 2004 Report Share Posted 8 juni 2004 forumleden, waar is het beter toeven tijdens deze warme zomeravonden , dan in een hele grote kerk. een kerk waar de koelte op je neerdaalt , waar rust heerst , waar je je even kan afsluiten van de warmte , bl Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 juni 2004 Report Share Posted 8 juni 2004 Doe zoals ik. Ga nog even lekker in je tuin zitten en neem een paar kouwe kletsen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 8 juni 2004 Report Share Posted 8 juni 2004 Mijn beste, Ooit jaren geleden een concert van F.A. bezocht in Nijmegen. Ik zie hem nog lopen door de hele kerk. Die man had uitstraling en aan zijn orgelspel was niet te ontkomen. Een autoriteit in positieve zin. Bekijk de volgende site eens van een collega organist. http://www.bertrebergen.nl/ De foto's van de maand zijn o zo droog. Onder de laatste foto zit een leuk filmpje. Veel kijkplezier. Groeten, Hififreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
smijnster Posted 8 juni 2004 Report Share Posted 8 juni 2004 Wat een prachtig verhaal! Jij blijkt naast goede oren ook nog eens over schrijverstalent te beschikken. Er bestaat een blaadje dat klassieke zaken heet en dat is volgeschreven met nietszeggende recensies waar geen hond warm of koud van wordt en dienaangaande ook nauwelijks reacties oplevert van de doelgroep waarvoor het is bedoeld. Jouw verhaal zou zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juni 2004 Report Share Posted 9 juni 2004 waar is het beter toeven tijdens deze warme zomeravonden , dan in een hele grote kerk.een kerk waar de koelte op je neerdaalt , waar rust heerst , waar je je even kan afsluiten van de warmte , bl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juni 2004 Report Share Posted 9 juni 2004 waar is het beter toeven tijdens deze warme zomeravonden , dan in een hele grote kerk.een kerk waar de koelte op je neerdaalt , waar rust heerst , waar je je even kan afsluiten van de warmte , bl Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 9 juni 2004 Report Share Posted 9 juni 2004 het is niet eens een klasse A versterker. Ik wil niet weten hoe heet die dingen met dit weer worden... Ongeveer hetzelfde als normaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 juni 2004 Report Share Posted 9 juni 2004 het is niet eens een klasse A versterker. Ik wil niet weten hoe heet die dingen met dit weer worden... Ongeveer hetzelfde als normaal. En dat is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 juni 2004 Report Share Posted 9 juni 2004 Vooral vanwege de warmte zeker... Tja, 't was hier gisteren (op m'n kamer) ook al weer 30 graden. Vandaag iets minder (graadje of 28) omdat de zon minder (fel) schijnt... Uiteraard vanwege de warmte Henrie nothing more, nothing less... Ik heb onlangs m'n slaapkamerraam afgedicht met grote houten platen, zodat er geen licht en minder warmte binnen dringt. met kleine spijkertjes in de kozijnen vastgezet. Scheelt toch weer 'n paar graden. (heb de zelfde kleur gegeven als m'n rolgordijnen, zodat men van buiten 't verschil niet/amper ziet Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 9 juni 2004 Report Share Posted 9 juni 2004 Mooi verhaal Erik.. Kan me helemaal indenken wat je bedoelt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
s.o.t.a jerry Posted 9 juni 2004 Report Share Posted 9 juni 2004 Erik : Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 13 juni 2004 Report Share Posted 13 juni 2004 voor mij was het ook een zeer indrukwekkende avond met Caravan, SAGA, G3 feat. Steve Vai, Robert Fripp en Joe Satriani en als toetje een concert van Yes. En het kostte me ook nog eens niks (behalve een piep in mn oren, moet toch eens oordoppen kopen) heerlijk zo'n festival in de achterhoek was binnen 3 kwartier alweer thuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 als toetje een concert van Yes http://www.erikschepers.nl/music/photos/ye...rde_13_06_2004/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 Heeee... Was Sugar Lee Hooper d'r ook? Die knikker zit 'r voor. Effe serieus nu. Nice pics. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 14 juni 2004 Report Share Posted 14 juni 2004 als toetje een concert van Yes http://www.erikschepers.nl/music/photos/ye...rde_13_06_2004/ Heee, gaaf! Zat er nog aan te denken om m'n camera mee te nemen maar het was niet nodig Enige wat ik nu realiseer; ik heb meer en grotere subs nodig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 9 augustus 2004 Report Share Posted 9 augustus 2004 (edited) Ik las trouwens dit nog vandaag(gisteren ) in de krant, wat ook op internet staat van de Deventer Dagblad oftewel De Stentor. Concert als eerbetoon aan organist Asma van een onzer verslaggevers 9 AUGUSTUS 2004 - DEVENTER - Organist Everhard Zwart geeft aanstaande vrijdag een orgelconcert in de Lebu Edited 9 augustus 2004 by Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts