Jump to content

Vrouwen?

Steks
 Share

Recommended Posts

Guest muziekfreak

Volgens mij is dit al eens eerder voorbij gekomen...of dat,dat hier was weet ik niet meer.

Ze zijn erwel maar niet hier...ik heb een keer blad gelezen van een vrouw die een mooie set magnapans in haar woning had staan...ik denk dat er uitzonderingen zijn...maar dat het over het algemeen een mannending is deze hobby.

Boys and toys

Zeggen ze weleens :D

Het is toch wel algemeen bekend dat HiFi vrijwel(!) uitsluitend een mannenhobby is.

Ik kan me nog wel herrinneren dat er in de Homestudio sinds 1988 tot nu, 2 a 3 keer een vrouw centraal stond in de gelijknamige rubriek.

Eentje had een fraaie Sphinx set, met Nederlands zuilspeakers.

(ben 't merk effe kwijt)

Mvg,

Alco

Hoi, ik ben nu al een tijd aanwezig op dit forum en het valt me nu pas eigenlijk op, zijn er hier wel vrouwen? Of is dit echt een mannending?

Beste Steks,

Nee, er zijn hier geen vrouwen. Dat komt doordat vrouwen anders gestoord zijn dan wij.

Ja, het is een mannending, want er wordt veel geluld en ook erg lullig gedaan.

Maar is het erg dat hier geen echte vrouwen zijn? We hebben Sherwin toch? ;)

Hoi, ik ben nu al een tijd aanwezig op dit forum en het valt me nu pas eigenlijk op, zijn er hier wel vrouwen? Of is dit echt een mannending?

Beste Steks,

Nee, er zijn hier geen vrouwen. Dat komt doordat vrouwen anders gestoord zijn dan wij.

Ja, het is een mannending, want er wordt veel geluld en ook erg lullig gedaan.

Maar is het erg dat hier geen echte vrouwen zijn? We hebben Sherwin toch? ;)

'we' ? nee ik ben niet in bezit van jou.. EN ik ben lesbisch.. helaas spido.

Klaas heeft genoeg mooie tools (powerfiles, bandschuurmachines, beitels (voor de harde restjes)) in zijn bonkhut waar je 'eventueel' gebruik van kunt maken maar mij raak je met geen vinger aan...

Ik vind het toch wel raar, er zijn zoveel hobby's waar je geen vrouwen bij verwacht, maar vaak kom je ze dan toch nog meer tegen dan je zou verwachten.

Nou, alle "mannenhobbies" die ik ken zijn echt van mannen hoor. Als een vrouw zich al durft te vertonen, dan is ze meestal snel weer weg..

Je zou denken dat vrouwen wars zijn van (electro)techniek.

Deze bewering gaat echter op de helling als ik het over motorfietsen of (plasma)televisies ga hebben.

De audiohobby is doorgaans een "statische" en vooral technische aangelegenheid. Mijn vrouw bv. kan daar nooit lang het geduld voor opbrengen om alle details te beluisteren, hoe fraai ook. De muziek vind zij doorgaans w

Geerdie, daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben. Ik wil even een als voorbeeld aanhalen een auto-tuning club van een vriend vanmij, ik had nooit verwacht dat daar ook vrouwen lid van zouden zijn die een eigen auto hadden. Kijk als je vriend of man lid is dan ga je als vrouwen onderling natuurlijk weleens gezellig mee. Maar wat shepte mijn verbazing de eertse keer dat ik eens ging kijken. Er waren ook vrouwen, en de auto's die ze hadden deden echt niet onder.

Beste,

En nog steeds hoop ik er elke dag weer op dat er ineens een bloed mooie Asian dame met bijv. een VRDS-10 op de stoep staat... :D:P

Groeten,

Bas

Die VRDS-10 moet het probleem niet zijn, lijkt me... En een Aziatische vrouw kun je natuurlijk zoeken ;) Maar ik zou niet verwachten dat ze je vervolgens op een VRDS-10 tracteert. Wellicht wel op wat anders... :rolleyes:;)

Beste Steks,

Iedereen is welkom dus ook je vriendin! :D

Even serieus weer dan. Ik heb in mijn klantenkring wel een stel dat gezamelijk met de hobbij bezig is. Zowel de vrouw als de man zijn beide zeer fanatiek met audio, muziek en home theatre bezig. Ik wist dat eerst niet totdat, zijnvrouw/vriendin ineens riep van "die KSA300S heeft gewoon de ballen!!" :D Overigens is de werled weer erg klein want diezelfde KSA300S heb ik al eens eerder gezien bij iemand... Maar dwaal ik weer helemaal af :)

Nog even verder filosoferen.

Ik maakte wel grappen over vrouwen en VRDS-10 loopwerken maar stel je het volgende eens voor. Al jaren zit ik dagelijks in een groot mannendomijn. In de studio's is het alleen maar slap geouwehoer en in absolute termen gezien vrouw onvriendelijke uitspraken.. (en dan druk ik me nog netjes en zacht uit) :D. In de toko krijg ik de hele dag verscheidenen mensen over de vloer, waaronder alleen mannen. De een rustig, de ande wat groffer ieder heeft weer zijn eigen verhaal. Goed hou dit vast... :D Er is dus dagelijks sprake van een bepaald patroon. Dan zou je (ik) toch erg raar opkijken als er ineens een bloedmooie dame de zaak binnekomt met in haar tengere armpjes een VRDS-10 (of whatever) en met volle passie en overgave verteld over haar hifi hobbij :D

Groeten,

Bas

Even serieus weer dan. Ik heb in mijn klantenkring wel een stel dat gezamelijk met de hobbij bezig is. Zowel de vrouw als de man zijn beide zeer fanatiek met audio, muziek en home theatre bezig. Ik wist dat eerst niet totdat, zijnvrouw/vriendin ineens riep van "die KSA300S heeft gewoon de ballen!!" :D Overigens is de werled weer erg klein want diezelfde KSA300S heb ik al eens eerder gezien bij iemand... Maar dwaal ik weer helemaal af :)

Groeten,

Bas

Komt me bekend voor :D

Hij moest net als ik z'n 230V groep traag zekeren, want het was gelijk donker toen hij de 300S voor het eerst aan zette :lol:

Ik vond het wel heel apart dat z'n vrouw mee kwam om de 300S te beluisteren en vervolgens allerlei technische termen de kamer in smeet :D

Die metal cd's vergeet ik nooit meer, en zijn pre ook niet, wat een beest was dat i.c.m. met de 300S :rolleyes:

Andr

Ja, ik ken dat, op mijn vorige werk had ik nogal eens contact met vrachtwagenchauffeurs. Op een mooie zomerse dag moest ik weer eens een container keuren, staat er een bloed mooie vrouw bij, dus ik vragen waar de chauffeur was, bleek zij dat ding te besturen. Ik was daarvoor weleens af en toe daarvoor een vrouw tegen gekomen, maar die waren dan niet om aan te zien.

Het heeft wel wat ja als een mooie vrouw zich bevindt in een mannen wereld, voor de man dan althans

Ja, ik ken dat, op mijn vorige werk had ik nogal eens contact met vrachtwagenchauffeurs. Op een mooie zomerse dag moest ik weer eens een container keuren, staat er een bloed mooie vrouw bij, dus ik vragen waar de chauffeur was, bleek zij dat ding te besturen. Ik was daarvoor weleens af en toe daarvoor een vrouw tegen gekomen, maar die waren dan niet om aan te zien.

Het heeft wel wat ja als een mooie vrouw zich bevindt in een mannen wereld, voor de man dan althans

Beste Steks,

Nou ik maak het nog weleens mee hoot. In het verleden heb ik medegwerkt aan klussen voor grafsche bedrijven, en recentelijk klussen voor het AMC. Daar kijk je je ogen wel uit. :D Over twee weken klus voor Kink FM en denk dat je daar ook veel vrouwen zult zien.

Groeten,

Bas

Beste Steks,

Nou ik maak het nog weleens mee hoot. In het verleden heb ik medegwerkt aan klussen voor grafsche bedrijven, en recentelijk klussen voor het AMC. Daar kijk je je ogen wel uit. :D Over twee weken klus voor Kink FM en denk dat je daar ook veel vrouwen zult zien.

Groeten,

Bas

Overdag zitten daar niet zoveel vrouwen denk ik (bij Kink). Of er moeten een hoop vrouwelijke geluidstechnici zitten. 's Middags, tussen 12 en 2 geloof ik, zit er wel een vrouwelijke DJ. Meta genaamd. Geen idee hoe ze er uit ziet. Staat ook niks (foto of zo) op de site van Kink... :rolleyes:

Ps. Ik neem aan dat de klus voor Kink inhoudt dat je de nieuwe studio moet inrichten (technisch gezien dan)?

Beste Steks,

Groeten,

Bas

Overdag zitten daar niet zoveel vrouwen denk ik (bij Kink). Of er moeten een hoop vrouwelijke geluidstechnici zitten. 's Middags, tussen 12 en 2 geloof ik, zit er wel een vrouwelijke DJ. Meta genaamd. Geen idee hoe ze er uit ziet. Staat ook niks (foto of zo) op de site van Kink... :rolleyes:

Ps. Ik neem aan dat de klus voor Kink inhoudt dat je de nieuwe studio moet inrichten (technisch gezien dan)?

Beste Henrie,

Ik bedoelde niet de vrouwelijke DJ's. Maar bij dit soort bedrijven zitten er meestla leuke meisjes in de redactie's etc. :D

Groeten,

Bas

Beste Steks,

Groeten,

Bas

Beste Henrie,

Ik bedoelde niet de vrouwelijke DJ's. Maar bij dit soort bedrijven zitten er meestla leuke meisjes in de redactie's etc. :D

Groeten,

Bas

Oh dat zou kunnen... Ken dat soort redacties niet. Al kan ik me niet voorstellen dat Kink een erg grote redactie heeft... ;):D