Jump to content

Live muziek

mordante
 Share

Recommended Posts

Afgelopen zondag ben ik met mijn moeder naar het concert gebouw in MAsterdam gegaan. Dit kan ik iedereen aanraden om een keer te doen. Ik ben zlef geen groot liefhebber van klasiek, zo nu en dan vind ik het wel mooi maar niet te vaak. Maar alle mooie en dure audio spullen die we thuis hebben staan halen het vaak toch niet bij een echt concert.

Dit werd er gespeeld.

Dvorak Celloconcert in b, op. 104

en na de pauze

Dvorak Achtste symfonie in G, op. 88

Maar alle mooie en dure audiospullen die we thuis hebben staan halen het vaak toch niet bij een echt concert.

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Ik niet helemaal.

Afgelopen zondagavond was ik zonder mijn moeder in St. Petersburg en woonde in het Rimsky-Korsakovtheater het ballet Het Zwanenmeer van Tsjaikovski bij.

Het huisorkest had kennelijk zijn dag niet; de cd die ik heb klinkt beter.

Maar dat kan ook aan mij liggen trouwens... :(

Verder een onvergetelijke avond.

Met opgewekte groet,

Ik niet helemaal.

Afgelopen zondagavond was ik zonder mijn moeder in St. Petersburg en woonde in het Rimsky-Korsakovtheater het ballet Het Zwanenmeer van Tsjaikovski bij.

Het huisorkest had kennelijk zijn dag niet; de cd die ik heb klinkt beter.

Maar dat kan ook aan mij liggen trouwens... :(

Verder een onvergetelijke avond.

Met opgewekte groet,

Nog in de Hermitage geweest Dick, zonder je moeder?

Nog in de Hermitage geweest Dick, zonder je moeder?

Dag Manus,

Wat dacht je wat, het Winterpaleis, zomerpaleis, lentepaleis, herfstpaleis :o

Zonder dollen, inderdaad. Een mens zou op slag communist worden als je die orgie van weelde ziet. En dat terwijl Iwan met de pet met slechts een handvol kopeken zijn schamele boeltje draaiende moest zien te houden. Driewerf schande :angry:

Tot troost mag strekken dat zonder de adel de kunstcollecties waarschijnlijk niet tot stand waren gekomen. Een schrale troost, dat wel.

De Radio Technica-speakers die ik heb gezien en gehoord waren ook niet om over naar huis te schrijven. Er ligt gunter nog een enorm onontgonnen gebied voor de heer Feenstra :P:P:P

Een beetje haast is dan wel geboden, de heren Sony en Technics heb ik alreeds gesignaleerd ;)

Met opgewekte groet,